بیوگرافی عبدالله عبدی مالک پتروشیمی میانکاله

بیوگرافی عبدالله عبدی مالک پتروشیمی میانکاله کیست +میزان بدهی

بیوگرافی عبدالله عبدی مالک پتروشیمی میانکاله شركت فولاد البرز ايرانيان +میزان بدهکاری بانکی عبدالله عبدی از بانك توسعه صادرات و ماجرای گرفتن وام و بدهی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با اینکه برخی از رسانه اعلام کرده اند که عبدالله عبدی بیش 1300 میلیاد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار است اما او این اتهام را رد کرده و از رسانه هایی که او را متهم کرده اند قصد شکایت دارد وی گفته که همه حساب های من شفاف بوده که برای دادگاه اماده است.

بیوگرافی عبدالله عبدی مالک پتروشیمی میانکاله

بیوگرافی عبدالله عبدی

عبدالله عبدی مالک پتروشیمی میانکاله شرکت فولاد البرز ایرانیان بوده که توسط بانک توسعه صادرات نامش در سر لیست بدهکاران این بانک دیده می شود.

میزان بدهی

او تسهیلات کلان ارزی دریافت نموده که فقط در دو فقره تسهیلات یورویی که با نرخ دولتی ۳۳۸۳ تومان در بهمن ۱۳۹۴ به او پرداخت گردیده است و در حال حاضر بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که به دست خبرگزاری کوبررنا رسیده است مشخص شده که ضامن تسهيلات شركت فولاد البرز ايرانيان عبدالله عبدي سهامدار اصلي خود شركت و شركت سازه‌هاي فلزي آسماش يا همان شركت سازه‌هاي سنگين مازندران كه تغيير نام داده است و شركت توليدي ساريه شمال بوده كه با بررسي بيشتر مشخص شد همه در اصل‌ سهامدار مشترك دارند و آن آقاي عبدي همان شخصي كه چندي قبل در رسانه‌ها به عنوان فردي با ۲ كد ملي از آن ياد شده بود، است.

با بررسی بیشتر اسنادی که به دست این خبرگزاری رسیده مشخص گردید که شرکت فوق این تسهیلات را از بانک توسعه صادرات شعبه ساری اخذ کرده و نه تنها نسبت به تسویه آن اقدامی نکرده است بلکه سهامدار در انتظار تملک کارخانه فولاد البرز ایرانیان توسط بانک توسعه صادرات و بسته شدن پرونده خود می‌باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *