بیوگرافی عطیه معصومی و همسرش

بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر

بیوگرافی عطیه معصومی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون ایران را به همراه تصاویر شخصی و هنری و ماجرای جالب ازدواج  و آشنایی با همسرش را   به مناسبت حضور سریال بزنگاه این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی عطیه معصومی

خانم عطیه معصومی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون ایران در سال ۱۳۵۸ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی عطیه معصومی و همسرش + تصاویر

آغاز فعالیت هنری

خانم معصومی برای نخستین بار در سن ۸ سالگی توانست با بازی در فیلمی به نام پرنده کوچک خوشبختی ساخته پوران درخشنده از همان دوران کودکی به اوج محبوبیت برسد او از بین ۵ کاندید به عنوان کاندید ششم برای بازی در نقش ملیحه توانست انتخاب شود و نخستین تجربه هنری خود را در سینما ایران کسب کرد.

وی در خصوص انتخاب اش برای  فیلم پرنده کوچک خوشبختی گفت که خانم پوران درخشنده برای انتخاب بازیگر نقش اصلی فیلم شان به مدرسه ما آمدند ، که سرانجام از بین پنج نفر که مدیر مدرسه به ایشان معرفی کرده بود  قرعه به نام من افتاد و توانستم اولین تجربه کاری خود را با خانم درخشنده آغاز کنم.

وی توانست اولین تجربه رسمی خود را در قاب تلویزیون ایران با بازی در سریال بزنگاه ها ساخته رضا عطاران در سال ۸۷ کسب کند.

ازدواج عطیه معصومی

بیوگرافی عطیه معصومی و همسرش

ایشان متاهل است و چند سال پیش با جهانگیر طاهری است ازدواج کرده است که حصل این ازدواج دو دختر به نام‌های تینا و نیکا می‌باشد. وی  در حال حاضر با همسر خود در یکی از مرکز خرید های تهران فروشگاه لوازم تزیینی و کادویی به نام چارلی و لورهاردی  دارند و از حرفه بازیگری کنار رفته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی هنگامه حمیدزاده بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه

مجموعه فعالیت هنری

از مجموعه فعالیت‌های خانم معصومی می‌توان به راه شب در سال ۱۳۹۰ و بزن‌گاه  سال ۸۷ اشاره کرد و ی توانست در چندین فیلم سینمایی به نام تنها در چند دقیقه سکوت ،شمعی در باد ،پرنده کوچک خوشبختی نیز به بازی بپردازند.

 

بیوگرافی عطیه معصومی

عطیه معصومی بازیگر سریال بزنگاه

عطیه معصومی بازیگر سریال بزنگاه

تصاویر جدید عطیه معصومی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *