بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش + عکس و وضعیت سلامتی

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام + عکس و وضعیت سلامتی و بستری شدن در بیمارستان و بیماری قلبی و عکس پسرش نوید و همسر و خانواده و سن و محل تولد و سوابق شخصی و هنری را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش

علیرضا جاویدنیا گوینده و بازیگر و دوبلور ایرانی در سال ۱۳۳۰ در شهر ری تهران به دنیا آمده است.

شروع و سال فعالیت

این گوینده و هنرمند رادیو از سال ۱۳۴۶ در سال های قبل از انقلاب فعالیتش را در قال تلویزیون شروع کرد.
بعد از مدتی کار در تلویزیون توسط حسن خیاط باشی به رادیو دعوت شد و اجرای برنامه شبکه صفر و دوخت و دوز را به عنوان مجری بر عهده گرفت.مجری مرد

خالق صبح جمعه با شما

در بیوگرافی علیرضا جاوید نیا بخوانید که او یکی از پایه گذاران برنامه پر مخاطب و پر طرفدار طنز صبح جمعه با شما بوده و به مرحوم منوچهر نوذری و احمد شیشه‌ گران و سعید توکل این برنامه شاد و طنز روزهای جمعه را بنا نهاده و پایه گذاری کردند.زندگینامه افراد معروف
برنامه که صبح های جمعه هر خانواده ایرانی را با شادی شروع می کرد و از درب هر مغازه ای رد می شدی صدای گویندگان و اجرا کنندگان آن به گوش می رسید.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام

علیرضا جاویدنیا

یکی از محبوبترین و مشهورترین برنامه های رادیویی چند دهه اخیر رادیو است و هنوز هم می باشد و خاطرات زیادی را برای شنوندگان آن زنده می کند.ابوالفضل زرویی نصرآباد
ایشان در این برنامه نقش خان خان را اجرا می کرد.بیوگرافی علیرضا جاویدنیا

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس و وضعیت سلامتی

بیوگرافی علیرضا جاوید نیا گوینده و دوبلور

علیرضا جاویدنیا یکی از معدود هنرمندان واقعی ایرانی است که بسیار بدون حاشیه و با اخلاق و خوب، کاربلد، پیشکسوتی همیشه با چهره ای شاد که تکرار نشدنی است و از عزیزانی است که همیشه در قلب مردم ایران ماندگار است و برایش آرزوی سلامتی داریم.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام

عکس های شخصی علیرضا جاویدنیا

او علاوه بر کار اجرای نمایش های طنز و گویندگی و دوبلوری در عرصه بازیگری نیز تجربه داشته و چند فیلم و سریال نیز بازی کرده است که از جمله فیلم سینمایی زخمی ، دست نزن جیزه، سریال خارج از محدوده ،محاکمه، جدی نگیرید، موج و صخره، تهران ساعت 20،
کارآگاه علوی، خانه ی سبز و …..می باشد.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس و وضعیت سلامتی

استاد تقلید صدا

این گوینده پیشکسوت رادیو استاد تقلید صدا بوده و صداهایی چون موتور هواپیما تا تقلید صدای دیگران.باربد بابایی
همچنین بسیار خوب ضرب می زند و از کودکی بطور تجربی و خودآموز نواختن ضرب را آموخته است.

دوره های آموزشی موتور هواپیما

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا آمده که از کودکی عاشق هواپیما و ساخت هواپیما بوده و آرزو داشته که متخصص موتور هواپیما بشود.
برای همین منظور راهی آمریکا شد تا در دوره های آموزشی موتور هواپیما شرکت کند ، اما به علت بیماری قلبی پدرش مجبور به بازگشت به ایران شد و نتوانست این دوره ها رو به اتمام برساند.

ازدواج و همسرش

این پیشکسوت رادیو متاهل است و چند سال پیش ازدواج کرده و یک پسر جوان به نام نوید دارد و اما عکسی از همسرش موجود نیست
اما وی راه پدر را ادامه نداده اما به مقوله سینما و عکاسی علاقه مند است.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس جوانی

 وضعیت سلامتی و بیماری قلبی علیرضا جاویدنیا

این پیشکسوت رادیو به علت مشکلات قلبی در ۱۲ آذر ۱۳۹۷ در بیمارستان قلب تهران در بخش مراقبت های ویژه بستری شده تحت مراقبت است.

مردم به شادی نیاز دارند

مردم با شنیدن “رادیو صبح جمعه با شما” از دریچه رادیو ایران یک مقداری آرامش توأمان با شادی و نشاط پیدا می‌کنند. چراکه امروز با مشکلات عدیده‌‌ای مواجه هستند و نیاز به تولید یکسری برنامه‌های مفرح و شاد رادیویی و تلویزیونی دارند و ما در “صبح جمعه با شما” این رسالت را برعهده داریم. باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نداشته باشیم و با کار کردن و تلاش،‌ مسئولان را همراه کنیم.

“رادیو صبح جمعه با شما” ریشه رسانه‌ای با قدمتی طولانی میان مردم ایران زمین دارد و بسیار خرسندم کارگردانی برنامه‌ای را برعهده دارم که مملوء از بازیگران و گویندگان صاحب‌نام و با سوادی است که بسیاری از آن‌ها را مردم در قاب تلویزیون هم بارها دیده‌اند. کسانی مثل بیوک میرزایی، داود منفرد، عباس محبی، مرتضی تبریزی، حسین محب‌اهری و اصغر سمسارزاده که مایه مباهات عرصه هنر بازیگری، گویندگی و اجرا هستند. ما همیشه سعی کرده‌ایم موضوعات روز را در دستور کار خودمان قرار دهیم و این دوستان هم برای بهترین آواها، صداها و محتواها از هیچ تلاشی دریغ ندارند.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس و وضعیت سلامتی

هنر تقلید صدا علیرضا جاویدنیا

در آن زمان تنها كسي كه در ايران خيلي خوب تقليد صدا مي‌كرد، عبدالكريم اصفهاني بود. ايشان توليد صدا را به شايستگي انجام مي‌دادند.

اين كار را چيزي حدود 4، 5 سال انجام دادم تا اين كه از طرف حسن خياط‌باشي براي برنامه شبكه صفر و دوخت و دوز كه يك برنامه راديويي بود، دعوت شدم خياط‌باشي، يك گروه 30، 35 نفره تشكيل داده بود كه مرحوم نوذري هم در اين گروه بود و بالاخره، در سال 57 وقتي برنامه خارج از محدوده را اجرا كرديم، از اين گروه تنها 6، 7 نفر باقي مانده بودند. از سال 54 تا سال 57 هم برنامه شبكه صفر را اجرا مي‌كرديم.

آشنایی علیرضا جاویدنیا با منوچهر نوذری

24 يا 25 ساله بودم. به هر حال مرحوم نوذري سوابق من را داشت و بعدها مرا با احمد شيشه‌گران و سعيد توكل آشنا كرد. آن زمان برنامه صبح‌جمعه با شما به شكل ديگري اجرا مي‌شد و حال و هواي ديگري داشت. وقتي نوذري پيشنهاد كار در برنامه صبح‌جمعه با شما را به من داد، قبول نكردم تا اين‌كه پس از گذشت 3 ماه پذيرفتم و وقتي رفتم، ديدم چه تيم خوبي است و خود نوذري هم فرماندهي كار را به عهده داشت. از سال 66، 67 فعاليت‌ام را در برنامه راديويي صبح‌جمعه با شما آغاز كردم تا امروز كه اين برنامه به شكل ديگري و با عنوان جمعه ايراني، توليد مي‌شود.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس و وضعیت سلامتی

اجرای برنامه راه شب

  از سال 70 تا سال 78 پنجشنبه‌ شب‌ها راه شب را باز به اتفاق مرحوم نوذري اجرا مي‌كردم و ارتباط نزديكي از اين نظر بين ما وجود داشت. خوشحالم از اين‌كه شاگردي كسي را كردم كه يك ايران او را به عنوان استاد مي‌شناسند. باور كنيد تجربه‌هايي را كه در طول كار با منوچهر نوذري كسب كردم، پيش از انقلاب به دست نياوردم.

راديو بشدت فضايي ساده و صميمي دارد و همه به شكل يك خانواده در كنار هم كار مي‌كنند و از اين نظر همبستگي بيشتري در راديو در مقايسه با تلويزيون وجود دارد. در تلويزيون گروه‌ها با هم كار مي‌كنند و بعد هم از هم جدا مي‌شوند. به هر حال خوشحالم از اين‌كه عمرم را در راديو صرف كردم.

ما در راديو تنها يك صدا و يك ميكروفن در اختيار داريم و با همان‌ها هم بايد با مخاطب ارتباط برقرار كنيم. در صورتي كه در تلويزيون ديده شدن خيلي به كمكمان مي‌آيد. به هر حال كار در راديو بخصوص يك كار طنز به مراتب دشوارتر است، چون تنها يك وسيله ارتباطي كه آن هم صداست، در اختيار داريم.

بیوگرافی علیرضا جاویدنیا گوینده رادیو + عکس و وضعیت سلامتی

چون دوست دارم كار تازه‌اي انجام دهم و از طرفي هم، آيتم‌هاي اين برنامه با برنامه‌هاي گذشته از نظر زماني فرق مي‌كند و در آيتم 5 يا 6 دقيقه‌اي نمي‌شود كار خاصي انجام داد يا تيپي ارائه كرد، مگر اين كه فضا براي انجام اين كار وجود داشته باشد. مثل آيتم‌ مسابقه 20 سوالي كه تيپ شنگول مي‌تواند براحتي مانور بدهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *