بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

بیوگرافی علیرضا حقیقی فوتبالیست جنجالی

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش را همراه با عکس های جدید و جنجالی وی در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

بیوگرافی علیرضا حقیقی فوتبالیست ایرانی در 12 اردیبهشت 1367 در تهران به دنیا آمده است.
اصالتا اهل زنجان می باشد.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و بی بی رکسا

 

شروع فعالیت در رشته فوتبال

از کودکی عشق فوتبال مخصوصا دروازه‌بانی داشته و بیشتر اوقات فراغتش به فوتبال گذشته است.
وی بعد از مدتی به‌طور رسمی و حرفه‌ای وارد دنیای فوتبال شده و فعالیتش را از تیم‌های پایه شروع کره است.
وی در ۱۴ سالگی با نونهالان تیم ملی به میدان رفته است.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش و ماجرای رابطه با بی بی رکسا

وی در تیم‌ملی امید ایران نیز حضور داشته و در بازی های المپیک دد سال ۲۰۰۶ همراه ملی پوشان بود.
از 18 سالگی در باشگاه پرسپولیس عضو بوده او اولین بازی خود را در مقابل سایپا انجام داد و با درخشش در دروازه توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند.
وی به دلیل وجود دروازه‌بانان شاخصی مانند حسن رودباریان و مهدی واعظی نیمکت‌ نشین شد و بعد از مصدومیت میثاق معمارزاده در فصل 87–88 توانست در اکثر بازی‌های پرسپولیس درون دروازه قرار گیرد.

 

عضویت در روبین کازان

حقیقی دروازه بان فوتبال در 14 ژانویه 2012 به تیم روبین کازان روسیه پیوست.
وی یک سال بعد به عنوان بازیکن قرضی به مدت شش ماه به پرسپولیس پیوست.

عکس های لو رفته علیرضا حقیقی

در دور بعد در نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی ژانویه 2014 به صورت قرضی به اسپورتینگ کوویلیا در لیگ دسته دوم پرتغال پیوست.

 

عکس علیرضا حقیقی دروازه بان

وی در سال 2016،با جدایی از روبین کازان، به باشگاه پرتغالی ماریتیمو پیوست و سپس در ماه ژانویه 2017، برخی رسانه‌های ایرانی، خبر از پیوستن او به تیم انگلیسی باشگاه فوتبال پورت ویل دادند.
در تیم ملی ایران نیز در پنج رده با ملی پوشان همراه بوده است.

عکس فیگو و حقیقی

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

تیپ مدلینگ علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در بازی نخست تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 در برابر تیم ملی نیجریه در ترکیب تیم قرار گرفت و اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران شد که توانست دروازهٔ این تیم را در یک بازیِ جام‌جهانی بسته نگاه دارد. او همچنین در بازی مقابل آرژانتین و بوسنی و هرزگوین به میدان رفت که در بازی مقابل آرژانتین در دقیقهٔ 91 از لیونل مسی گل خورد.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

شایعه رابطه دوستی با الناز شاکردوست

مدتی در رسانه ها و فضای مجازی خبری مبنی بر رابطه دوستی میان وی و الناز شاکردوست منتشر شد که تکذیب شد.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

رابطه با خواننده با بی بی رکسا آمریکایی

حقیقی با عکسی جنجالی که در استوری بی بی رکسا منتشر شد ، دوستی و رابطه اش با این خواننده آمریکایی لو رفت و کامنتی که رکسا در پیج خود متتشر کرده به رابطه اش با حقیقی اشاره کرده و گفته با فوتبالیست ایرانی به نام ع ح وارد رابطه شده است.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

عکس های اینستاگرام علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی مجرد است و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

بیوگرافی علیرضا حقیقی و همسرش

شاید همه ما فکر نمی‌کردیم که تو بتوانی در ترکیب تیم ملی قرار بگیری  اتفاقاتی که در این مسیر برایت افتاد تو را معتقد به سرنوشت نکرد؟

خیلی‌ها فکر می‌کردند که من نمی‌توانم بازی کنم، به هیچ کسی جسارت نمی‌کنم اما اگر قرار بود به حرف همین خیلی‌ها اتفاقی بیفتد که الان من باید در خانه جلوی تلویزیون می‌نشستم و حسرت می‌خوردم و فوتبال هم بازی نمی‌کردم. پس این خیلی‌ها، سرنوشت آدم را رقم نمی‌زنند. من زحمت زیادی در روسیه، پرتغال و حتی در پرسپولیس کشیده بودم و می‌دانستم که یک روز مزد زحماتم را می‌گیرم. بله برایم من اتفاقات خیلی بدی افتاد که می‌توانست باعث شود فوتبال من تمام شود.

خیلی جاها خودم مقصر بودم و منکر آن نمی‌شوم به هر حال من یک بازیکن جوان بودم که خیلی چیزها را نمی‌دانستم و خیلی کارها را انجام می‌دادم اما خیلی از اتفاقات را دیگران برای من درست کردند. رک و راست بگویم در ایران کسی از پیشرفت دیگری خوشحال نمی‌شود ولی وقتی آن بالا سری بخواهد هیچ کس نمی‌تواند کاری کند.

در مورد پشتکار شما حرف‌های زیادی شنیده شده، با توجه به این حرف‌ها اگر شما دروازه‌بان نمی‌شدید امکان داشت یک موزیسین یا بازیگر موفق هم می‌شدید؟

شاید یک موزیسین یا بازیگر یایک مدل می‌شدم. من به موسیقی خیلی علاقه دارم ولی تا به حال حرفه‌ای ساز نزده‌ام فقط یک مقدار تمپو بلد هستم. من یا کاری را انجام نمی‌دهم یا اگر انجام بدهم به نحو احسن انجام می‌دهم و تمام سعی‌ام را می‌کنم که در آن کار صددرصد موفق باشم و آن کارتمام فکر و ذهن مرا درگیر می‌کند. در حال حاضر هم دغدغه من فقط فوتبال است. زمانی اگر به من در مورد انرژی مثبت و منفی کسی می‌گفتند اعتقاد نداشتم ولی بعدها در زندگی کاملا لمسش کردم و می‌دانم که طرز تفکر و مثبت اندیشیدن در کارها بسیار تاثیرگذار است.

دروازه‌بانی شغلی است که صددرصد با فکر و ذهن درگیر است حتی به جرات می‌توانم بگویم که یک دروازه‌بان می‌تواند یک هفته در خانه بنشیند و فقط فکر کند و بر کارش تمرکز داشته باشد و بعد داخل دروازه قرار بگیرد و بازی فوق‌العاده‌ای داشته باشد. من این تجربه را در پرسپولیس داشته‌ام. دروازه‌بان باید بتواند حرکات دیگر بازیکنان را پیش‌بینی کند. من وقتی در دروازه هستم فقط به توپ فکر می‌کنم حتی صدم ثانیه هم به چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *