بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

16 بهمن 1400 / بیوگرافی شهید (سرهنگ دوم) علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندانش +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شهید رنجبر این روزها نامش به عنوان یک قربانی قانون استفاده از سلاح بر سر زبان هاست سرهنگ دوم رنجبر در حالی که با یک اوباش درگیر میشود به جای اینکه به دنبال دفاع از خود باشد به دنبال محافظت از اسلحه اش بود که توسط اوباش به سرقت نرود. موضوع شلیک نکردن این پلیس به اوباش حین درگیری علامت سوال بزرگی است که ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است برخیها معتقدند که اسلحه او گیر کرد و نتوانست شلیک کند و برخی دیگر ماجرای جواب پس دادن های او به دادگاه برای قانون مبهم استفاده از سلاح را دلیل آن میدانند. به هر حال او به شهادت رسیده و خانواده اش داغدار شده اند و باید فکری به حال قانون سلاح کرد.

در کشورهای اروپایی اسلحه هایی که توسط پلیس حمل میشوند دارای شوک قوی الکتریکی است که با شلیک ، مجرم را زمین گیر میکند اما در کشورمان بودجه کافی برای مجهز کردن پلیس وجود ندارد.

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر

ستوان یکم علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز که روز گذشته توسط اراذل و اوباش به شهادت رسید ویدیو شهادت او در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای را به همراه داشته است.

ایشان در پاسگاه روستای بیدزرد شیراز خدمت می‌کرد و جانشین فرمانده این پاسگاه بود.

متاسفانه ایشان شب گذشته ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با یکی از اراذل و اوباش درگیر می‌شود و از ناحیه گردن دچار ضربه شدیدی با چاقو می گردد و در نهایت به شهادت می‌رسد جراحات وارد شده بر گردن او که باعث پاره شدن شاهرگش شده بود سبب گردید که خونریزی بسیار زیادی داشته باشد و در نهایت به شهادت برسد .

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

در این باره سرهنگ کاووس محمدی گفته است که اراذل و اوباش با سلاح سرد از جمله قمه شهید علی اکبر رنجبر را از ناحیه گردن او را مجروح کردند متاسفانه شدت خونریزی بسیار زیاد بوده و ایشان به شهادت رسید.

همسر و فرزندان

گفته می‌شود که ایشان متاهل بوده و دارای دو فرزند بود روستای بیدزرد ۲۰ کیلومتری شهر شیراز بوده و در جاده کوار قرار دارد شهید علی اکبر رنجبر در سالهای اخیر تلاش بسیار زیادی برای برقراری امنیت در این منطقه کرده بود گفتنی است که مراسم تشییع ایشان فردا در حرم شاهچراغ برگزار می‌شود.

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال عمومی وی مناسب است.

پیکر سرهنگ «علی اکبر رنجبر» شهید نیروی انتظامی ظهر امروز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در شیراز تشییع و خاکسپاری شد.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر که شب گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسید، جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد. پس از مراسم تشییع، این شهید در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده می شود.

بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان بیوگرافی شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و همسر و فرزندان

دستگیری قاتل

سردار “مهدی حاجیان” در رابطه با این خبر اظهار داشت:با دستور ویژه فرمانده انتظامی کل کشور مبنی برتسریع در دستگیری این قاتل متواری و  با هدایت های میدانی فرمانده و جانشین انتظامی استان فارس، قاتل جانی و شرور مسلح که سیزدهم بهمن ماه سرهنگ دوم شهید “علی اکبر رنجبر” را به شهادت رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: خون به ناحق ریخته شده شهدای عزیز ما خاصه شهید علی اکبر رنجبر در استان فارس  سند حقانیت و مظلومیت مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی است و لازم است تا قوای سه گانه با حمایت های خود در قوانین واصلاح آن از این مظلومیت دفاع کنند.

قاتل شهید علی اکبر رنجبرقاتل شهید علی اکبر رنجبر قاتل شهید علی اکبر رنجبر

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته است و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است گفت: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریان‌های حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از متواری شدن قاتل تحقیقات به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار گرفت گفت: با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و قاتل شهید رنجبر دستگیر شد.

بیوگرافی شهید ستوان یکم علی اکبر رنجبر و همسرش و فرزندان کیست شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و فیلم لحظه شهادت بیوگرافی شهید ستوان یکم علی اکبر رنجبر و همسرش و فرزندان کیست شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و فیلم لحظه شهادت بیوگرافی شهید ستوان یکم علی اکبر رنجبر و همسرش و فرزندان کیست شهید سرهنگ علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز و فیلم لحظه شهادت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

63 نظر

  1. سلام متنتون مشکل املایی چقد داره

  2. خدا این حرومزاده را به دام بندازه باید اعدام بشه که خون این شهید مظلوم پایمال نشه

  3. بیدزرد در ۲۰کیلومتری شیرازه
    متعهد بودن؟
    خب بگین متاهل بودن

  4. غمه؟
    یا قمه

  5. خدا لعنت کنه هر چی ظالمه،کثافتارو باید از رو زمین حذف کرد….باید مثل خودش کشته بشه،یه بار مرگ کمشه

  6. باید زجر بکشه با دار زدن قلب ۸۰ ملیون ایرانی آروم نمیشه

    • سلام تسلیت میگم به مردم شیراز و خانواده این شهید عزیز, این قاتل کثیف بی همه چیز و بی رحم از حیوان پست تر و پایین تر رو باید زنده زنده به آتش بکشن آتش بدتر جهنم هم منتظرشه، که دوتا بچه طفل معصوم رو یتیم کرد و پدر شون رو ازشون گرفت درود می‌فرستم به روح بلند جناب سرهنگ علی اکبر رنجبر عزیزمون روح ایشان شاد و با آقا سرور شهیدان عالم امام حسین ع محشور و همنشین باشه

  7. دیدگاه من نیست

  8. خدا به خانوادش صبر بده

  9. باید زجر کش بشه نه اعدام

  10. حمیدرضابرمایون

    باید سنگسار بشه و زجر بکشه جلو هزاران نفر از مردم.نان حرام خورده چه وضع تربیته

  11. وقتی به موقع جلوی ناامنی‌ها گرفته نمیشه، آخرش از این اتفاقا هم میفته. الان از هر دو نفر یکی خلافکار یا خفتگیره. وقتی ارازل با پلیس مسلح این رفتارو داشته باشن ببین با مردم غیر مسلح و بیچاره چه رفتاری میکنن.

  12. بیچاره خانواده اون شهید
    خدا صبر بده بهشون

  13. رضوان خدا به همه شهداء عظیم الشان ، خیلی مظلومانه به شهادت رسید.خداوند به خانواده ایشان صبر جمیل واجر جزیل عنایت فرماید.

  14. حیف اول بکشید اونقدر زجر بدید تا خودش کشته بشه . کسافت آشغال

  15. حتما باید خیلی زود به سزای اعمالش برسه…خدا به خانواده شهید رنجبر صبر بده

  16. تو رو خدا در ملا عام به طرز زجر کش اعدام شود تا درس عبرت بزرگی برای اراذل و اوباش بشه

  17. فرهاد ابراهیمی

    به نامردی کشته شداگه اینهانباشن مردم روزخوش ندارن ازدست ارازل اوباش خدارحمتش کنه روحشوباامامان محشورکنه خدایارهمرزماش باشه

  18. خدااین شهید بزرگوار وتمام شهدارورحمت کنه،ولی بعضی وقتا متاسفانه بیان حقیقت برای افرادی که ازحقیقت چیزی نمیدونن خیلی تلخه،حقیقت اینه که درخیلی ازشهرهاوقتی زنگ میزنی به 110پلیس صبرمیکنه تااتفاق تمام بشه بعدمیبینی اومدن برای صورت جلسه،ریشه ی این تعلل درکجاست؟درهمون حقیقت پنهان شده،چرا؟دلیلش اینه که تمام مامورین نیروی انتظامی ضابط قضایی هستن وچه کسی باید نحوه ی برخوردضابط باجرم مشهودروبه ماموریادبده؟بریدبگردید چرایه ماموربایدبترسه که یه لات بی سروپاممکنه دراثرتیراندازیش بمیره؟قوای سه گانه خیلی قبل تکلیف رومشخص کردن ولی چرامامورتوجیه نشده؟؟؟؟؟کی بایدکلاس توجیهی میذاشته؟؟؟؟حتمابایدصدهامامورشهیدبشن وچندین خانواده بی سرپرست بشن تابه ماموراجازه بدن که وقتی قمه رودیدتودست یه لات بی سروپااجازه داشته باشه که بزندش؟نه عزیزمن قصوردرآموزش مامورین دراستفاده ازسلاح باعث همچین فجایعی هست وگرنه قانون نحوه ی استفاده ازسلاح قبلاً نوشته شده

    • واقعنم ک همینطوره
      چن وقت پیش همسایه ما با پسر خالش دعواشون شد طرف با اسلحه کشت حالا ما هرچی زنگ میزنیم ک بیاین تیراندازی شده آدم کشتن فقط میگن باشه باشه
      درصورتی ک کلانتری یه خیابون اونورتر بود
      وقتیم اومدن یه پیرمرد با یه سرباز اومدن برا صورت جلسه و تمام
      چن وقت بعدشم رضایت دادن همسایمون آزاد شد جشنم گرفتن ک آزاد شده

  19. با سلام و عرض تسلیت به کل خانواده محترم ناجا

    بنده دست تک تک بجه های ناجا رو که در دستگیری این حیوان وحشی نقش داشتند را می بوسم ‌..
    این حیوان وحشی را هزار بار اعدام خیلی کمتر است ‌..

    روزی‌ هزار بار باید بمیرد و زنده شود و همچین به پخش عموم گذاشته شود تا هر کس و ناکسی فکر باطل نکن که یک مامور ناجا یی غریب است، ‌..
    هیچ احدی حق ندارد حتی به لباس مقدس ناجایی‌ چپ‌ نگاه کند ‌..
    بی شرف ها غریب گیر آوردید؟

    • پرسنل نیروی انتظامی
      از لحاظ معیشت ضعیف ترین قشر جامعه هستن
      بهترین ساعت کاری ۱۲ ساعت شیفت ۲۴ ساعت استراحته!
      این مسولین اگر یک شب ۱۲ ساعت نخوابن به ولله قسم تا ۵ روز بعد سر کار نمیرن
      قانون ضعیف اینم نتیجشه
      اقای اژه ای تحویل بگر مجرم زدایی از زندان میکنی

  20. چقدر چشمان کم بین و ناشکری دارید!!

    بین این همه اتفاق شما فقط غلط املایی رو دیدید؟؟

    نام شما کلا غلط است، چه برسد به نوشتن..
    خودتون رو کمی تکان دهید بد نیست

  21. باید بزارنش تو قیر تا بپزه

  22. نباید اعدامش کنن باید بزارنش تو قیر

  23. باید اول چند تا از مسئولین کشور رو اعدام کنند بعد این قاتل رو اعدام کنند چون مسئولین کشور باعث شدن این قاتل از کار دربیاد از این قاتل ها در کشور ما زیاده

  24. علی اصغر فرهادی

    باید اول چند تا از مسئولین کشور رو اعدام کنند بعد این قاتل رو اعدام کنند چون مسئولین کشور باعث شدن این قاتل از کار دربیاد از این قاتل ها در کشور ما زیاده

  25. عجب بیوگرافی جالبی یک جا گفتید ستوان‌یکم و یکجا گفتید سرهنگ دوم و دوما اصلا زادگاه دقیق ایشون و تولد معلوم نشد به به آفرین

    • دوست عزیز ستوان یکم بوده ولی بعد از شهید شدن ررجش به سرهنگ دو ارتقا پیدا کرده …اول یکم در مورد نیرو انتظامی اطلاعات کسب کن بعد ایراد بگیر .

  26. خدا لعنت کنه اون قاتل پست تر از حیوان رو، آخه اون بچه های بیچاره چه گناهی کردن که یتیم شدن 😥
    این قاتل کثیف هم باید زجر بکشه بمیره نه اعدام بشه

  27. هیچ چیزی نمیتونم بگم فقط اینکه دلم میسوزه یه غم بزرگ گلمو فشار میده اونم اینکه چی میشه که پلیس امنیت رو برامون فراهم میکنه اونوقت خودش حق دفاع از خودش رو نداره که عوضیه کصافط اینجوری بهش حمله کنه بچه هاشو یتیم کنه اعدام کمشه نباید اعدام شه باید سنگسار بشه باید زجر کش بشه تا زمانی ک فیلم سنگسار شدن و خبر زجر کش شدنشو نشنویم قلبمون آروم نمیشه

  28. خدا رحمتشون کنه و بهشت نصیبشون بشه ، جای هزاران و بی نهایت تاسف برا چنین ادمهایی ، پلیس همیشه مظلوم بوده ، این نهاد بجز برا امنیت ما چه کار بدی کردن که باید اینگونه پرپر بشن

    • لعنت خدا بر تمام اراذل و اوباش.
      این آدم پست فطرت و بی رحم باید هرچه سریعتر محاکمه بشه و به سزای عمل خودش برسه.
      روح بلند و ملکوتی شهید رنجبر شاد و یادش گرامی باد.

  29. این اتفاقات ناگوار شروع یک جریان بی ثباتی و وحشیگری است که داره راه میفته
    مطمئنا آخرین اتفاق نیست
    برای جلوگیری از این قبیل حوادث بلافاصله باید مجوز شلیک برای مامورین ناجا صادر بشه
    این مرحوم اجازه شلیک و دفاع نداشت که اگر تیراندازی میکرد به دادسرای نظامی تحویل داده میشد و الان دنبال وکیل و سند میگشت

  30. همسر یک ناجایی

    نوشدارو پس از مرگ سهراب .حالا که این بنده خدا جونشو از دست داد باید مسولین بی کفایت ما تجدید نظر کنن تو قانونشون . خدایا شر مسولین بی کفایت مفت خور رو کم کن .
    روح شهید عزیزمان شاد .

  31. طرفدار حق

    باید مردم جوگیر نشن بر علیه بنده خدا شاید رفتار پلیس باعث این واکنش شده ما یه تیکه درگیری رو دیدیم قبل رو ندیدیم

    • زر نزن احمق واقعا احمقی

    • اگر تو خودت یکی همینجوری مثل این یارو با پدرت درگیر میشد حتی اگ پدرت مقصر بود خود آشغالت هفت نسلشو میسوزوندی آشغال واقعا آشغالی

    • درسته نباید پیش داوری کرد و قضاوت عجولانه داشت من رنجبر را می‌شناختیم متاسفانه آدم …….نبود

  32. این آدم های وحشی باید شدیدا مجازات بشن تا درس عبرتی باشه برای همه خلافکار ها.خدا به خانواده اش و فرزندان کلش صبر بده.
    باید قاتلش اول زجر کش بعد هم اعدام بشه.
    روح همه شهیدانی که خونشون برای امنیت مردم به زمین ریخته شده .شاد

  33. بنام خدا
    هر از چند گاهی جامعه شاهد وقوع حوادث تلخ اینچنینی برای مرزبانان، پلیس و محیطبانان است افسوس و صد افسوس. قانون هم برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت معمولا بلافاصله مجرمان را دستگیر و اعدام میکند تا احساسات جریحه دار شده جامعه التیام یابد. اما هرگز با این کار بیگناهان کشته شده زنده نخواهند شد و برای پچه های یتیم شده پدر وبرای مادران داغدار فرزند، دردی را دوا نخواهد کرد. اینجا قانون مشکل دارد قانون ضعف دارد که رفع نمیشود.
    چرا باید قانون به مجریانش فنون رزمی در حد اعلا آموزش نداده باشد؟؟ آیا اینکار به قربانگاه فرستادن سربازان وظیفه و کادری نیست؟
    ماموری که نتواند امنیت خودش را تامین کند چگونه میتواند امنیت جامعه را تضمین کند؟؟!!
    مامور قانون در عین مهربانی باید بسیار حرفه ای و قوی در مبارزه باشد حتی بدون سلاح
    و این ضعف نه ناشی از فرد که ضعف از مسئولین امر است
    ابهت مامور قانون باید قانون را اجراکند چه برسد به اینکه دست بکار شود.
    متاسفانه مواردی میبینیم و میشنویم که دو نفر ولگرد میگیرند سر پلیس راهنمایی رانندگی را روی کاپوت ماشین میکوبند یا همسایه ای که 3 نصف شب به ایجاد سرو صدا و مزاحمت چند ولگرد در کوچه اعتراض میکند کشته میشود و محیط بانی که شکار میشود و…
    به نظر من علاوه بر قاتل شهید رنجبر، خود قانون و مسئولین امر هم باید مواخذه شوند

    در تصاویر بالا عکسهایی از ملعون گذاشته شده است که به طرز توهین آمیز و تحقیر آمیزی با وی رفتار میشود این کار درست نیست جرم او هرچه هست باید اجرا شود اما او اکنون اسیر است مگر ما شیعه امیرالمومنین نیستیم که فرمود نصف شیر را به ضارب من بدهید تا گرسنه نماند اگر زنده ماندم خودم میدانم با او چکار کنم( منظور حضرت به احتمال بسیار بخشش بوده است) و اگر از دنیا رفتم تنها به او یک ضربت شمشیر بزنید. و با او بدرفتاری نکنید. به نظر من این یک کار احمقانه است که فرزند خردسال شهید را که به احتمال قوی حال خوبی هم ندارد آورده اند گوش قاتل را بگیرد!!!

    • تو چی میدونی یا چیکاره ای حالم از حرفات به هم میخوره معلومه بویی از انسانیت نبردی تو جای اون شهید نبودی یا زن وبچه نداری خودتو بذار جای اون زن بچه که یکی از عزیزات به طرز وحشیانه کشته بشه بازم این حرفو میزنی تو تا حالا هفته به هفته یا ماه به ما تو کمین بودی و یه تیر خلاصی هم تو دستت باشه برا مواقع ضروری برا کسایی مثل شما و مسئولین بی سواد و بکفایت که باران به اینجا رسیدن وفکر جیب خودشونن حالا یادت افتاده از حقوق بشر حرف بزنی که یک مدافع وطن به طرز وحشتناکی شهید شده اگر درک نکردی و لمس نکردی پس خواهشا نظرتو بزار برا خودت

    • تو چی میدونی یا چیکاره ای حالم از حرفات به هم میخوره معلومه بویی از انسانیت نبردی تو جای اون شهید نبودی یا زن وبچه نداری خودتو بذار جای اون زن بچه که یکی از عزیزات به طرز وحشیانه کشته بشه بازم این حرفو میزنی تو تا حالا هفته به هفته یا ماه به ما تو کمین بودی و یه تیر خلاصی هم تو دستت باشه برا مواقع ضروری برا کسایی مثل شما و مسئولین بی سواد و بی کفایت که باران به اینجا رسیدن و فکر جیب خودشون هستن حالا یادت افتاده از حقوق بشر حرف بزنی که یک مدافع وطن به طرز وحشتناکی شهید شده اگر درک نکردی و لمس نکردی پس خواهشا نظرتو بزار برا خودت

  34. محمد طاها حداد

    سلام خیلی خیلی این قاتل کثیف است حالم ازش به هم می خوره
    دلم برای شهید علی اکبر رنجبر می سوزد خیلی بد شهید شد اگر می گذاشتند
    سرهنگ شلیک کنه الان سرهنگ زنده بود و این دو تا بچه هم یتیم نمی شدند
    من اگه الان قاضی بودم این قانون رو می گذاشتم که بدون صحبت و فهمیدن
    قضیه این قاتل کثیف رو زجر کش و اعدامش کنند.
    از دیدن فیلمی که دوربین های مدار بسته گرفتند فهمیدیم که شهید رنجبر
    چه مظلومانه شهید شد. سرهنگ اگه خودش رو عقب نمی کشید این قاتل کثیف هم
    اینطور ی به سرهنگ حمله نمی کرد. انشاءالله خانواده ی شهید غم آخرشون باشه .
    برای شادی روح مظلوم سرهنگ علی اکبر رنجبر یک صلوات بلند ختم کنید. الان خانواده ی شهید داغ دار هستند و من وقتی فیلم صحنه ای که پسر با قاتل داشت صحبت می کرد را دیدم گریم گرفت.
    اینجانب پسری هم سن و سال پسر شهید علی اکبر رنجبر. روحش شاد و یاد و خاطره اش زنده باد.

  35. اول باید مسئولین کثیف وخیانت کار مثل سگ کشته بشن بعد این ارازل حروم زاداه شما مردم خبر از دل ما به اسم پلیس ندارین که داخلش خودمونو کشته بیرونش مردمو ما جماعتی که اسم پلیس رومون گذاشتن خیلی وقته با خانوادهامون مردیم فقط خدا به داد خانوادش برسه همین مامور اگه از اسلحه استفاده میکرد حتما بقیه عمرشو پشت میلها میگذروند خوب شد شهید شد

    • منم همکارتم درست گفتی مردم خبر از قانون ضعیفی که اصلاح طلب ها نوشتن ندارند هر کس بدید خودش نظر میده ولی من کاملا درک می کنم چرا شلیک نکرد.

    • واقعا همینه که میگی افتضاحه

  36. اینقدر نظرات افراطی ندین، قیر داغ و سیخ داغ، پلیس وظیفه داره دفاع کنه ممکنه هم کشته بشه و این مجرم هم باید چندین سال بیفته زندان تا درس عبرت بشه

  37. اگر مثل سگ هم کشته بشه دیگه جای خالی پدر را برای فرزندانش مخصوصا آن دختر کوچکش نمی گیرد.

  38. روحت شاد مرد بزرگ 💖
    شهادتت مبارک.
    خدا ب خانوادت صبر بده.
    خیلی سخته، خیلی درد داره ک یه نفر بخاطر حفاظت از آرامش بقیه سلامتی و جون خودش رو ب خطر بندازه 😢خوشبحالت شهید شدی، قطعا و بی شک آدم بزرگی بودی و در خاطر ما ماندگاری 💚.
    باعث افتخاره داشتن همچین آدم بزرگی ک بخاطر آرامش ما خودش رو تو شرایط سخت قرار میده 🖤اما حیف خیلی از ب ظاهر انسان ها توانایی درک این مسئله رو ندارن و بهت آسیب رسوندن،
    💫🌸🌸💫شهادت مبارک 💫🌸🌸💫

  39. این قاتل بویی از انسانیت نبرده و بتید هر چه زودتر حکمش اجرا بشه یک عده چند مدت دیگه ادای روشنفکری در نیارن و هشتک راه نندازن
    نیروهای نظامی هم یه کم به خودتون بیاید تمامی مناصب را نرم نرمک گرفتید ورییس قوه مقننه هم نظامیه ولی بجای تامین امنیت مردم (اول ضابطین و نیروهای جان برکف انتظامی ) و تامین امنیت جاده و … انرژیشون رو صرف لابیگری در مجلس برای سند نویسی خودرو درآمد بیشتر هستن آخه اگر نیروی نظامی امنیت و حرمت نداشته باشه من شهروند عادی چه احساسی دارم در این جامعه بابا به وظیفه ذاتیتون برسید . خدا به خانواده شهید رنجبر صبر بده واقعا دلم برای بچه های ل بی گناهش سوخت که سایه بابا رو سرشون نیست و یتیم شدن

  40. خدا رحمت کنه شهید گرانقدرمونو که اونقدر گران قدر بود که دلش نیومد روی هموطن جانیش اسلحه بکشه و خدا لعنت کنه باعث و بانی اونایی که مواد دست مردم میرسونن و اونا رو تبدیل به اینچنین هیولاهایی میکنن

  41. این قاتل بویی از انسانیت نبرده و باید هر چه زودتر حکمش اجرا بشه یک عده چند مدت دیگه ادای روشنفکری در نیارن و هشتک راه نندازن
    نیروهای نظامی هم یه کم به خودتون بیاید تمامی مناصب را در اختیارگرفتید ورییس قوه مقننه هم نظامیه ولی بجای تامین امنیت مردم (اول ضابطین و نیروهای جان برکف انتظامی ) و تامین امنیت جاده و … انرژیشون رو صرف لابیگری در مجلس برای سند نویسی خودرو درآمد بیشتر گذاشتن آخه اگر نیروی نظامی امنیت و حرمت نداشته باشه من شهروند عادی چه احساسی دارم در این جامعه . بابا به وظیفه ذاتیتون برسید . خدا به خانواده شهید رنجبر صبر بده واقعا دلم برای بچه های بی گناهش سوخت که سایه بابا رو سرشون نیست و یتیم شدن

  42. اتفاق تلخیه امیدوارم تدبیری بیندیشن که تکرار نشه

  43. سیدرضانجیبی

    سلام..درمورد درجه شهیدرنجبر چند تا مغایرت هست..یک جا گفتن سرهنگ دوم.جای دیگه گفتن ستوان یکم.که این دو تفاوتش خیلی زیاده.بالاخره تکلیف مردم روشن کنید.گدوم یکی هستش؟؟!!

  44. اردشیررجبی

    من بارها فیلمونگاه کردم شک ندارم شهیداسلحشو آماده شلیک میکنه ودراون لحظه پشت به دوربین میشه فک کنم شلیک هم میکنه وقاتل چون میفهمه اسلحه یاخالیه یاگیرکرده شجاعترمیشه وحمله میکنه والا جرات نداشت اینقدپرروبشه……خدارحمتش کنه شهیدرنجبر

  45. خدا به همسر و بچه های این شهید بزرگوار صبر بده
    دختر کلاس دومی گناه داره خیلی براشون سخته
    انشاالله همنشین حضرت امام حسین (ع) باشند و حتما بتونیم راهشون رو ادامه بدیم
    من یقرا الفاتحه مع الصلوات

  46. طرفدار حق

    واقعا متاسفم برای مردمی که اینقدر احساسی و کورکورانه قضاوت میکنند بدون هیچ آگاهی و اطلاعات دقیقی این ساده لوحی هاست که جا برای ریا و تزویر در جامعه ما باز کرده و شدیم مثل مردم کوفه زمان امام علی و امام حسین که تحت تاثیر تبلیغات معاویه و یزید امامشون را کشتند و شاد هم بودند.مطئنم همتون بدون ذره ای تحقیق نظر دادید.حتی سر سوزنی تحقیق نکردید.پیش داوری.این آدم کاملا بر خلاف تصورات شما بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *