فیلم کامل لحظه شهادت شهید علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز

فیلم کامل درگیری و شهادت مامور نیروی انتظامی پاسگاه بید زرد فارس (علی اکبر رنجبر) توسط اراذل و اوباش در اینجا ببینید.

شهید رنجبر این روزها نامیست که در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دیده میشود و همه جا صحبت از اوست. او سرهنگ دوم و جانشین پاسگاه روستای بیدزرد شیراز بود که متاسفانه در سیزدهم بهمن ماه توسط یکی از اراذل و اوباش مورد حمله با چاقو قرار گرفت . مجرم با چاقو چند ضربه به پهلو و در آخر شاهرگ او را زد و باعث شد که این مامور با سابقه نیروی انتظامی به شهادت برسد.بعد از 24 ساعت سربازان گمنام امام زمان این قاتل را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند که بدون شک حکم اعدام در انتظار او خواهد بود.

فیلم کامل شهادت مامور نیروی انتظامی (علیرضا رنجبر) توسط اراذل و اوباش

فیلم کامل درگیری و شهادت مامور نیروی انتظامی

شب گذشته یکی از ماموران نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد استان فارس زمانی که در حال گشت زنی در منطقه تحت محافظت خود بود با یکی از اراذل و اوباش مواجه می‌شود.

این اوباش سعی می کند که مامور نیروی انتظامی را خلع سلاح کند و با او درگیر می شود .

مامور نیروی انتظامی سعی می‌کند که او را با اسلحه بترساند اما این شرور با سلاح سرد که چاقوی بزرگی بوده به پهلوی این مامور می‌زند و او را مجروح می‌کند.

وقتی که این مامور بر روی زمین می افتد این شرور با چاقو به گردن مامور نیروی انتظامی می‌زند و باعث آسیب دیدگی شدید شاهرگ وی می گردد و در نهایت به علت خونریزی بسیار زیاد به شهادت می‌رسد‌.

فیلم کامل را در زیر ببینید

نام این مامور سروان علی اکبر رنجبر بود که سال‌هاست در نیروی انتظامی فعالیت می‌کند و در پاسگاه بیدزرد استان فارس مشغول به کار بود در یک سال اخیر تلاش زیادی برای تامین امنیت و آرامش مردم این منطقه انجام داده بود

تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بعد از این اتفاق وارد عمل شده تا این قاتل را دستگیر کنند درباره این اتفاق به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

فیلم کامل شهادت مامور نیروی انتظامی شیراز (علی اکبر رنجبر) توسط اراذل و اوباش

رهنگ کاووس محمدی بامداد پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساعاتی پیش ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر شدند.
وی ادامه داد: در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح شد و به مرکز درمانی انتقال یافت که حال عمومی وی مناسب است.

فیلم کامل شهادت مامور نیروی انتظامی شیراز (علی اکبر رنجبر) توسط اراذل و اوباش

ماجرای کامل

سرباز را مجروح می‌کند و حالا سرهنگ رنجبر وارد این درگیری هولناک می‌شود. اسلحه‌اش را به‌طرف مجرم می‌گیرد، ولی شلیک نمی‌کند. آسمان را هدف می‌گیرد. با این‌حال مجرم آرام نمی‌شود. چاقو را به سمت این مامور فداکار می‌برد، چندین بار سعی می‌کند او را بزند. ولی سرهنگ رنجبر مانع می‌شود. با این‌حال از اسلحه‌اش برای هدف‌گیری مجرم استفاده نمی‌کند. خودش هم هرگز تصور نمی‌کرد که ناگهان قربانی خشم وحشتناک این تبهکار شود. قاتلی که در عرض چندثانیه مامور پلیس شیراز را گرفت، روی زمین انداخت و با چاقو به جانش افتاد. سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر به لیست شهدای ناجا اضافه شد. سبزپوشانی که در هرجا و در هرشرایطی جان‌شان را کف دست‌شان گذاشته و درپی اجرای عدالت و قانون بودند.

فیلم کامل شهادت مامور نیروی انتظامی شیراز (علی اکبر رنجبر) توسط اراذل و اوباش

ساعت 19:48 چهارشنبه ۱۳ بهمن سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر جانشین پاسگاه بیدزرد در راستای ماموریت روزانه همراه با یک سرباز به گشت‌زنی در مسیر جاده اصلی شیراز به کوار رفت. آنها در حال گشت‌زنی بودند که در مقابل یک رستوران پارک کردند. همزمان خودروی پراید سفیدرنگ نیز، در کنار خودروی این ماموران پلیس، توقف کرد. مردی از خودروی پراید پیاده شد و با سرباز که راننده بود، درگیر شد.

اینجا بود که سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر از خودروی پلیس پیاده شد. همزمان سرباز مجروح توانست از دست این مرد عصبانی فرار کند. این بار راننده پراید به‌سراغ سرهنگ رنجبر می‌رود. او اسلحه خود را مسلح کرد، ولی بدون آنکه شلیک کند، به مجرم هشدار داد.

تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر

مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر که شب گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسید، جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، بعد از اقامه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد. پس از مراسم تشییع، این شهید در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده می شود.

تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر تصاویر مراسم تشییع شهید رنجبر

 دستگیری قاتل شهید رنجبر

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی گفت: فردی که ۱۳ بهمن ماه جاری ساعت ١٩ و ۴۸ دقیقه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر جمعی پاسگاه بیدزرد شیراز را با سلاح سرد مورد هجمه قرار داد و وی را به قتل رسانده بود، امروز جمعه ۱۵ بهمن دستگیر شد.

 دستگیری قاتل شهید رنجبر

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی با بیان اینکه این اقدام قاتل پس از مجروح کردن سرباز وظیفه انجام گرفته و شهید رنجبر قصد انجام وظیفه سازمانی خود در مواجهه با اراذل و اوباش را داشته است، افزود: متاسفانه شهید رنجبر در درگیری با متهم از ناحیه شریانهای حیاتی مورد ضربه سلاح سرد قاتل قرار گرفته و در صحنه حادثه جان به جان آفرین تسلیم می‌کند.

کشیدن گوش قاتل توسط پسر کوچک شهید رنجبر

کشیدن گوش قاتل توسط پسر کوچک شهید رنجبر

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫25 دیدگاه ها

  1. از فرمانده کل سپاه خواهش می کنیم این فرد قاتل را دستگیر و در سطح شهر شیراز بچرخانید و بعد در میدان شهر فورا اعدام کنید.خواهشا اقتدار این قشر زحمتکش را دوباره نشان دهید تا افکار عمومی بیش از این جریحه دار نگردد.

  2. چرا به ارازل رحم میکنن چرا با گلوله نزد عجب مامور ترسویی بود باید میزد تو مخش اصلا انسانیت دیگه به اینچور ادمها نیومده اینا واس6 ملت شاخ سدن چرا اینا رو میگیرن از نو بعد یه ماه ازادن چرا اخه اینا لجنن ادم نیستن حقشون اعدامه

    1. قانونو نخوندی پلیسارو میگیرن با قمه میزنن پلیس امریکا قمه ذو فقط ببینه میزنه قانون دست پاشونو بسته

    2. قانون هیچ وقت پشت پلیس ها نیست یک قانون رو زیر پا بزارن تیراندازی بکنن مجازات میشن به قول خودشون قانون برای همه یکسانه

  3. رگ افسر نیروی انتظامی رونبریدندبلکه رگ امنیت رو بریدند.
    با این کار که این قاتل انجام داد کل امنیت ایران رو زیر سوال برد.
    روح همه شهدا بالاخص روح شهدای نیروی انتظامی شاد و یادشان گرامی.

  4. میدونید برای چی مامور عزیز نیروی انتظامی شلیک نکرد؟ چون هیچ وقت قانون از این مامور حمایت نمیکنه و این مامور و همه مامورای نیروی انتظامی توی همچین موقعیتی ها درگیر دادگاه و جریمه و دیه و زندان میشن …به این خاطر ترجیح میدن که از اسلحه استفاده نکنن،متاسفانه خلع قانون و بیخیالی قانون گذار باعث دیدن این اتفاقای وحشتناک و داغدار شدن و یتیم شدن بچه های هم وطنمون میشه …خانواده من هم داغدار این خلع قانونی شده و عزیزمون رو برای امنیت از دست دادیم.

  5. چرا پلیس از سلاح استفاده نکرد .پلیس از کی می ترسد از قانون مزخرف قانون بکار گیری سلاح از دادسرا از فرمانده از کی ..واقعیت امر این که پلیس از همه می ترسد ..پلیس از ترس دادسرا و قوانین سختگیرانه حاضر است کشته شود ولی تیر هوایی هم شلیک نکند .ننگ بر قانون بد .

  6. ای کاش با اسلحه میزدش به پاش باز اون هم درد سرد میشودباید رگ ارازل و اوباش رو قطع کرد محسن صمدزاده.رحش شاد و یادش گرامی باد

  7. خدا ازت نگذره قاتل جانی واقعا بایستی هرچه زودتر قاتل مامور وظیفه شناس به مجازات برسه

  8. این قاتل سریع اعدام می شود چون اراده بر این است و ضمنا به نظرم اعدام برای این قاتل کم است و بهتر است گردن آن زده شود. خودروی برادرم از نوع سمند دو ماه است به سرقت رفته ضمنا این خودرو با قابلیت ایموبلایزر فروخته، کسی جوابگو نیست و دزدها آزادند و می دانند در صورت شناسایی و دستگیری مجازات غیر بازدارنده ای و خفیف در انتظارشان است.

  9. روح شهید عزیز و گرانقدر شاد و به عنوان ی دانشجو از ریاست قوه قضائیه و قانونگذار محترم خواهشمندم برای اصلاح قانون در چنین شرایط کنونی که ارازل و اوباش های فاسد با این حرکت غیر انسانی و غیر اجتماعی؛ امنیت همه ما را زیر سوال برده اند و مارو شدیدا ناراحت کرده اند ذره ای دریغ نورزند و عاجزانه خواهشمندیم هر چه سریع تر تا قبل از سال جدید این ارازل اوباش هارو درهمان مکان شهر در حضور همه مردم دوتا تراکتور بیاورند و یک پای قاتل را به یک تراکتور ببندند و پای دیگر آن را به تراکتور دیگر و در جهت مخالف حرکت کنند و از وسط بدن این قاتل بطور مساوی نصف شود و بعدش لودر روی جسدش برود و بعد از این جسد قاتل را اتیش بزنن و هیچی از این قاتل بی شرف نماند . واقعا خیلی ناراحتم برای این شهید عزیز و بزرگوار که تمام وقت و انرژی خودشان را برای امنیت ما میگذارند . روح همه شهدای گرانقدر شاد و خصوصا این شهید مظلوم .

  10. بسم رب شهدا و صدیقین
    سلام و احترام
    شهادتت مبارک باد بزرگمرد عزیز
    یعنی زنده زنده بزنید گوشت تا گوشتش ببرید تا درس و عبرت بشه برای هر کسی داخل و خارج هست…
    اینو نباید به این راحتی اعدام کرد …
    اصلا اصلا
    باید روزی هزار بار مثل سگ هار جون بکنه
    خدا لعنتت کنه

  11. من فیلمو الان دیدم خاک تو سرتون با این قانوناتون.شهید بیچاره بخاطر قانونای چرت بکارگیری سلاح نزده .خاک برسرتون مدیونید ب روحش ب خانوادش.خدا ازتون نگذره خائنا

  12. وقتی قانون اجازه استفاده از اسلحه را به این بنده خدا ها نامیده ، اسلحه دستشون نده بهتر ه..چیزی که تو این فیلم واضح است این هست که مآمور شهید به جای دفاع از خودش بیشتر از اسلحه داشت مراقبت میکرد که دست این مرتیکه نیفته و الا اگر اسلحه بی استفاده دستش نبود شاید می توانست طرف را بگیرد…روحش شاد قلبم آتیش گرفت.

    1. روح این شهید بزرگوار شاد که حاضر شد جان عزیزش را کف دست بگذارد اما اسلحه اون دست یک آدم کثیف و لجن تا زنده بود نیفتاد.و
      هزار ان هزار درود بر شرف همه غیور مردان امنیت .
      تسلیت به خانواده داغدار بخصوص ب دختر و پسر معصوم آن سرباز وطن که بر بالای جنازه بابا زار زار گریستن .
      به نظر من ذکر چند نکته .
      ۱.در قانون مراحل بکار گیری اسلحه مشخص شده اعلان خبر و خطر .شلیک هوایی سپس شلیک از کمر به پایین و…
      ۲. فنون دفاع شخصی در این مورد باید جدی گرفته شود .تمام کار کنان بخصوص افرادی که در این ماموریت های حساس هستند باید حرفه ای باشند .
      ۳. آمادگی .یعنی بستن تمام البسه به صورت کامل و اماده عزیزانی که این گونه ماموریت های بسیار خطر ناک را انجام می دهند .
      ۴.کنترل تمام تجهیزات قبل از ماموریت . اسلحه .خودرو . بنزین خودرو . چراغ آژیر و… به صورت روزانه .
      ۵. هماهنگی و انسجام گروهی در این ماموریت های پر خطر .
      ۶. اموزش و توانمند سازی کارکنان با آخرین ابلاغیات به صورت مکرر.
      ۷. پیگیری های موثر قضایی و حقوقی در خصوص خلع های قانونی .
      ۸. اقتدار .اقتدار نه به معنی خشونت .قاطعیت در انجام ماموریت با پشتوانه قانون .
      ۹. حرفه ای بار آو ردن کارکنان .
      ۱۰. توجه جدی به وضعیت معیشت کارکنان و پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی .
      *عزیزان نیروی انتظامی که جانتان را برای بر قراری امنیت در کف دست گذاشته اید ، صمیمانه از زحمات تک تک شما عزیزان سپاسگزاریم موفقیت و سربلندیتان را در این ماموریت های بزرگ از خداوند متعال خواستاریم . دلتان گرم و خداوند پشت و پناهتان باد.
      و در پایان به یاد داشته باشید شروع کارها را همیشه با توکل به خداوند و ذکر چهار قل قران کریم را د شروع روز فراموش ننمایید.

      ۴.

  13. واقعاً قلب آدم درد می گیره که اینجوری مامورین نیروی انتظامی شهید میشن به خاطر خلع قانون بکارگیری سلاح اون بی وجدانی که این قانون را تصویب می‌کنه الان باید جواب پسر این شهید را بده

  14. چقدر خوبه که نیروی انتظامی این تصاویر رو سریع پخش میکنه بخدا قسم اگر مردم خبر نداشتند باز رسانه های غربی از این قاتل بی‌رحم و کثیف یک شهید درست میکردن و اعلام میکردن باز هم فردی بی گناه را می‌خواهند اعدام کنند این فردی که در تصویر می‌بینید در حال دفاع از ناموسش بوده و سرهنگ رنجبر به سوی این فرد شلیک کرد و این فرد مجبور شد از خودش دفاع کند و حالا باید اعدام شود ،،احمق های پست از هیچی خبر ندارن یک فیلم رو ادیت می‌کنند یک آهنگ غمگین هم میزارن و با احساسات مردم مهربان ایران بازی می‌کنند ولی الان همه ميدونند جریان چی بوده و امیدوار هستیم سریع به سزای عملش برسه ، ،سرهنگ رنجبر دلش نیومد شلیک کنه ولی تو نامردی و نشستی روی سینش و راحت …………خدا لعنتت کنه

  15. امسال مخصوصا قتل های وحشتناک زیادشده قانون دست وپای مجری قانون رو بسته ازاینور دست خلافکار بازتره کشتن مامور انتظامی ومحیط بان و…خیلی راحت شده برا مجرمان خدا لعن کنه کسی رو که از خدانترسه یه حیوان خیلی راحت جامعه رو فسادمیکشونه وهیچ کی نیست جمعش کنه.خدا خانواده شهید صبر بده

  16. وای بر مجلس با وضع قوانینش و وای بر مردم که نگذاشتن پشم به کلاه پلیس باشه
    توی یوتیوب ببینید پلیس های آمریکا رو که با کوچکترین تعارض طرف رو آب کش می کنند به این میگن قوانین درست

  17. مأمور بیگناه رو اراذل نکشت قانون نامرد کشت،. که به آدم کشا اجازه جولون میده،. وقتی اجازه استفاده نداره لااقل بهشون ندید تا بدونن باید مراقبتر باشن.

  18. شهادتت مبارک خدالعنت کنه قاتلت و کاش فرماندهی نیروی انتظامی بهترین تجهیزات و به همه یگان ها بده اعم از شوکر اسپری فلفل و غیره که بتونین حداقل بکارببرین تا شاهد چنین صحنه هایی نباشیم انشاالله با اهل بیت محشور بشه شهیدمون.

  19. با سلام وقتی یک دزد وارد منزل شود و حق نداشته باشی از خودت دفاع کنی و اگر او را بزنی در دادگاه محکوم میشوی باید هم شاهد چنین مسایلی باشیم

  20. يكي از راه حل هاي كاربردي كه واقعي ي ي يعني واقعي ي ي بدرد مردم و جامعه ميخوره ، تغيير قانون اساسي و حقوق شهروندي و مجموع قوانيني ست كه حدود نيم قرن از نوشتنش گذشته و در طول اين سالها هرگز كسي سراغش نرفت در صورتي كه در طول اين نيم قرن ، كلي مشكلات و جرائم به جامعه اضاف شد كه در ان سالها هرگزززز بهشون اشاره ايي نشده بود…
    روحش شاد
    خيلي دلخراش بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا