بیوگرافی علی بستا بازیکن جوانان مس رفسنجان + عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی علی بستا بازیکن مس رفسنجان + عکس و پیج اینستاگرام

تاریخ انتشار 2 آذر 1400 – Study time 3 minutes

بیوگرافی علی بستا بازیکن مس رفسنجان + عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی علی بستا بازیکن جوانان مس رفسنجان + عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی علی بستا

علی بستا بازیکن تیم جوانان مس رفسنجان بوده که استعداد زیادی در زمینه فوتبال داشت و علاقه شدید او به فوتبال باعث شد که او جذب این رشته ورزشی شود و به صورت حرفه ای آن را ادامه بدهد در نهایت موفق شد تیم مس رفسنجان را پیدا کند و مدتی برای این تیم به میدان برود.

تصادف و درگذشت

علی بستا و به همراه هم باشگاهی خود امین زیدآبادی چند روز پیش در حین بازگشت از محل تمرین شان به خانه دچار سانحه رانندگی شد اما متاسفانه وضعیت بسیار وخیمی گریبان آنها را گرفت بعد از چند روز بستری در بیمارستان در نهایت امین زیدآبادی هوشیاری خود را به دست آورد و بهبودی نسبی یافته است اما علی بستا متاسفانه دار فانی را وداع گفت.

سرپرست تیم فوتبال جوانان مس رفسنجان درباره وضعیت روحی تیم گفت: ما دیروز تمرین را تعطیل کردیم. امروز هم که سر تمرین آمدیم همه گریه می‌کردند و به همین دلیل تمرین را تعطیل کردیم. با وضعیت روحی بدی که داریم مجبور شدیم به فدراسیون فوتبال نامه بزنیم که بازی روز یکشنبه مقابل فولاد خوزستان را به تعویق بیندازند. آن‌ها هم ۹۰ درصد قول همکاری داده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *