بیوگرافی علی صبوری و همسرش + تصاویر و استندآپ علي صبوري

بیوگرافی علی صبوری بازیگر و همسرش و خانواده +حواشی و عکس

علی صبوری بازیگر و کمدین و کارگردان ایرانی متولد ۳ شهریور سال ۱۳۷۱ در مشهد است. علی صبوری در دبیرستان رشته تجربی را دنبال کرده است و اما همیشه به هنر علاقه داشته است در دانشگاه رشته هوشبری تحصیل کرده که ترم آخر به دلیل غیبت زیاد اخراج شده است علی صبوری متاهل میباشد اما از همسرش تا کنون تصویری منتشر نشده است. علی صبوری در شهریور 1402 با انتشار استوری اعلام کرد مدتی در بیمارستان روانی باید بستری شود.

.در ادامه بیوگرافی علی صبوری و همسرش کمدین خندوانه و عکس ها و استندآپ کمدین خنداننده شو  را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش

علی صبوری کمدین و شرکت کننده برنامه خنداننده شو متولد دهه شصت در مشهد است
که با ارسال کلیپی به برنامه خنداننده شو توانست به مرحله اجرا راه پیدا کند.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + ازدواج عکس های جالب علي صبوري

استندآپ علی صبوری

صفحه شخصی او و پیج اینستاگرام صبوری بیش از 800 هزار فالوور و دنبال کننده دارد و نشان دهنده این است که وی معروف و مشهور شده و اجراهای وی مورد پسند بینندگان قرار گرفته است.
وی اولین استندآپ خودش را با موفقیت اجرا کرد و موضوع جالب و حساسی را برای متن اجرای خود انتخاب کرده بود.

 

صبوری اهل مشهد و متولد مشهد بوده است.

اینستاگرام کمدین خنداننده شو

وی با اجرای خوب و استعداد ذاتی خود نظر یکی از کارگردانان را به خود جلب
کرده ، تا جایی که رامبد جوان گفت : بهروز افخمی کارگردان معروف گفته : علی صبوری
کمدینی است که در آینده رضا عطاران آینده خواهد بود.

همچنین ببینید : بیوگرافی دانیال غفارزاده در خندوانه و میثم درویشان پور و ارژنگ امیرفضلی

 

بیوگرافی علی صبوری و همسرش

اجرای استندآپ علی صبوری

وی در گروه فرهاد آئیش است و او نیز درباره صبوری گفته : علی مانند پسر من است و من
مطئن هستم او اگر تعادل در زندگی خصوصی و هنری ایجاد کند ، در آینده موفق خواهد شد.
علی تاکنون توانسته به مرحله بعدی صعود کند و در میان آیت بی غم و امیر حسین قیاسی و
وحید رحیمیان امتیاز بالاتری را کسب کند.

 

نتیجه نهایی علی صبوری در مسابقه

صبوری در برنامه خنداننده شو در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۹۷ حضور دارد و سرنوشت
بعضی از این شرکت کننده ها مشخص می شود.
وی در میان کاربران شبکه های اجتماعی نیز طرفدار زیاد دارد و از استنداپ کارانی است که
در پیج خوو نیز فالوورهای زیادی حامی وی هستند.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + عکس های جالب علي صبوري

عکس همسر علی صبوری

از ازدواج و همسر و متاهل بودن او اطلاع دقیقی در دست نیست.

بازی در سریال آخر خط

آقای علی صبوری در جدیدترین فعالیت هنری خود در سریال اخر خط به ایفای نقش پرداخته است و توانسته در این مجموعه طنز نقش مهمی را برعهد بگیرد.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + عکس های جالب علي صبوري

«آخر خط» عنوان نخستین سریال به کارگردانی علیرضا مسعودی است. علی مسعودی پیش از این درباره مضمون سریال هم فیلم گفته بود: کار کمدی است و داستان دو پسرخاله است که بسیار شرورند و خانواده ها از دست این دو نفر به ستوه آمده اند.ضمن اینکه بخشی از کار خارج از کشور تولید خواهد شد که احتمالا دو کشور را برای این سریال انتخاب کنیم و از لوکیشن های تازه استفاده کنیم و به نوعی مخاطب را غافلگیر می کنیم.

مجموعه تلویزیونی «آخر خط» عنوان سریال ۲۸ قسمتی است که علی مسعودی نگارش فیلمنامه را برعهده دارد و مجید میرخان تهیه کننده آن میباشد.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + تصاویر و استندآپ علي صبوري

شهرت با اجرای استندآپ در خنداننده شو

وی از طریق ارسال ویدئو و پیش آمدن در مراحل انتخاب خنداننده به مرحله ی اجرای زنده در برنامه خندوانه رسید و در گروه فرهاد آئیش بود.
اولین اجرای علی صبوری در خنداننده شو با موضوع جا به جا شدن او با نوزاد خانواده ی دیگری بود که باعث شده بود پدرش او را نخواهد و اجرای جالب و خنده دار او اشک داوران مسابقه و شرکت کنندگان در استودیو خندوانه را از خنده در آورد.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش بازیگر سریال اخر خط

مشروح گفت‌ و گو با علی صبوری ، این کمدین جوان را در ادامه بخوانید:

* بگذار از ورود به فضای طنز و حتی اینستاگرام و هنر بازیگری شروع کنم؛ چه‌طور متوجه شدی که می‌توانی مردم را بخندانی؟

من از اول دنبال کارهای بزرگ بودم، به خودم می‌ گفتم اگر قرار است من هم هرکاری کنم، خب! کسانی‌‌ هستند که به نحو احسن انجام می‌دهند. من یا می‌توانم پله‌ای بالاتر بروم و تأثیرگذار باشم یا نباشم. تفکر من این بود یعنی یا صفر یا صد؛ وسط ندارد. یادم می‌آید جشنواره نویسندگی راجع به شهید چمنی در دانشگاه بود. بسیاری فیلمنامه‌شان را ارائه دادند در رقابت شرکت کنند و اتفاقاً جایزه خوبی هم اختصاص پیدا کرد. من هم گفتم شرکت می‌کنم؛ دو روز مانده به جشنواره، فیلمنامه نوشتم و اول شدم.

در دوران دانشجویی، تئاتر کار می‌کردم و به‌دلیل قول و وعده‌های اسپانسری که محقق نشد، زمین خوردم. در نتیجه جلوی اجرای ما گرفته شد و حاشیه‌های دیگری اتفاق افتاد. حتی بازیگر معروفی که در تئاتر من بازی می‌کرد می‌دانست این مشکلات اقتصادی و مالی برای‌مان پیش آمده اما باز اصرار داشت تا روز آخر بماند و پول هتلش را من بپردازم. در این مشکلات و حواشی به خدا می‌گفتم: خدایا من خوردم زمین و همه سرمایه زندگیم از دستم رفتم… آن روز در ماشین پدرم، با حالت بغض، ناخودآگاه اتفاقی افتاد.

بیوگرافی علی صبوری و مادرش + عکس های جالب علي صبوري

۲ روز بود که گوشی پدرم را گرفته بودم و خودم از این گوشی‌های ساده‌ داشتم. در مسیر حرکت، اینستاگرام را نصب کردم. همین‌طور به این نرم‌افزار نگاه می‌کردم دیدم چه جالبه اینها از خودشان ویدئویی می‌گیرند که حالت استندآپی دارد. من از خودم ویدئویی گرفتم و چند کامنت داشتم؛ یکی به من گفت چقدر پول می‌دهی این ویدئوی تو را در صفحه‌های پربازدید، بگذاریم. گفتم چه‌قدر؟ گفتند ۵۰ هزار تومان. گفتم می‌شود از من ۳۰ هزار تومان بگیرید؟

بعد از قرار گرفتن در چند صفحه دیدم،‌ صفحه تازه‌وارد من چندین کامنت گرفت و نظر خورد. فردای آن روز ۱۰۰ هزار تومان قرض گرفتم که برای سه ویدئوی دیگر، سه بار تبلیغ کنم. تا اینکه چند نفر آمدند و استقبال کردند و گفتند این طنزش خاصه! اصلاً روند رو به اتفاقات عجیب و غریب می‌رفت و به بازدیدکننده‌ میلیونی می‌رسیدم. رفته‌رفته به جایی رسیدم که دیدم می‌توانم فیلم کوتاه بسازم و ساختم. به همین خاطر ساخت کلیپ و ویدئوها را با تصاویر حرفه‌ای‌تری دنبال کردم. من دو ساله که زندگی‌ام تغییر کرده و کلیپ‌ها را با کیفیت بالاتری پخش می‌کنم. مشهد ویدئوها را می‌ساختیم تا اینکه مردم خوششان آمد و تصمیم گرفتم برای “خندوانه” ویدئو بفرستم.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش

* رسیدیم به خندوانه؛ چی شد بهترین “خنداننده‌ شویی” این برنامه پربیننده شدی؟

 مردم به ویدئوهایم علاقه‌مند شده بودند و چندین هزار فالوور (دنبال‌کننده) داشتم که به “خندوانه” رفتم. واقعاً تا قبل از اینکه به سازمان صداوسیما بروم و در تلویزیون برنامه‌ای داشته باشم خط قرمز را نمی‌دانستم. فضای مجازی مثل جنگ می‌ماند یعنی ممکن است یکسری هم باشند که گازت بگیرند! من هم خط قرمزها را نمی‌دانستم یعنی ممکن است یک جاهایی از روی خط قرمز هم رد شده باشم؛ آن هم تعمدی نبوده و بیشتر از روی ناآگاهی بوده است.

* حمله‌هایی شد که برخی از شوخی‌ ها و طنزهای “خنداننده‌ شو” و مخصوصاً استندآپ‌های رقابتی شما، خیلی با نمک است اما گاهی زننده و دور از عرف تلویزیون و بیننده‌اش است…

دقیقاً به خاطر عدم اطلاع از خط قرمزها و همان عرفی که شما اشاره می‌کنید است! مثلاً متوجه شدم که اتفاقات مربوط به صوت و تصویر فراگیر باید از صداوسیما مجوز بگیرد. این کنترل و مدیریت در فضای مجازی لازم است؛ یعنی این کار اصولی است که جایی قاعده، قانون و اصول و خط و قرمز را نشان بدهد. اینکه کاربران فضای مجازی یا فعالانش بدانند این تصاویر، ویدئوها و استوری‌ها را خانواده‌ها می‌بینند. بدانند باید در این فضا چگونه رفتار کنند و چه کارکردهایی داشته باشند که اگر گوشی تلفن همراه و فضای مجازی به دست کودکان و نوجوانان افتاد آسیب نبینند و انحرافش بیشتر از کاربردش نباشد!

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + عکس های جالب علي صبوري

علی صبوری در بیمارستان

علی صبوری شاخ اینستاگرام و کمدین معروف که در برنامه خندوانه نیز حضور دارد ماجرای دستگیری در بیمارستان به دلیل فحاشی به کادر درمان را توضیح می دهد که ما در کنار آن توضیحات یکی از کادر درمان بیمارستان مذکور را نیز قرار داده ایم تا صحبت های هر دو را شنیده باشیم.

بیوگرافی علی صبوری و همسرش + عکس های جالب علي صبوري
بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی

علی صبوری در شهریور 1402 با انتشار استوری اعلام کرد مدتی در بیمارستان روانی باید بستری شود.

او نوشت: به خاطر فشارای روانی که روم بود و هست به خاطر ناحقی ها و نامردیها بهم حمله های عصبی عجیب دست میداد دکتر دستور داد مدتی بستری باشم.

از گفتنش خجالت نمیکشم، دنبال ترحمم نیستم ولی خواستم بگم بد روزگاریه ، بد !!!! سی و یک سالگیم چجوری شروع شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *