بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت و اشعار

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر  و علت درگذشت و فوت و غلامرضا سلیمانی شاعر جوان که جامعه ادبیات را عزادار کرد ایشان سالها به عنوان ترانه سرا و شعر فعالیت حرفه ای داشت و برای بسیاری از خواننده های کشورمان کار ترانه سرایی انجام داده بود از مهمتین چهره هایی که مرحوم سلیمانی با او همکاری داشته است سالار عقیلی خواننده بوده است که در آهنگ های مهمی با هم همکاری داشته اند.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی

غلامرضا سلیمانی از شاعران و ترانه سراهای جوان کشورمان بوده که متولد دهه شصت میباشد ایشان بر اثر سرطان درگذشت.

آقای سلیمانی سالها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرد و در نهایت فوت کرد از کارهای ایشان میننوان به «به من نامه بنویس» و «پرستاری که شکل تو بود» ‌اشاره کرد و تا به حال ترانه‌هایی از او توسط برخی خوانندگان نام آشنا از جمله سالار عقیلی اجرا شده‌ است.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

سوابق

شاعر کتاب «به من نامه بنویس»، از فعالان فرهنگی و بنیانگذاران انجمن ادبی ایران خودرو و فعالان انجمن‌های ادبی منطقه ۱۸ تهران است و این ترانه سرا از اولین اعضای انجمن نسل مروارید و شاگردان استاد خلیل عمرانی است.

داودی افزود: او از شاگردان آقای خلیل عمرانی و از اعضای انجمن نسل مروارید بود. در آن زمان که جشنواره‌ها و کنگره‌های فراوانی در زمینه دفاع مقدس و مفاهیم ارزشی برگزار می‌شد آقای سلیمانی را بارها دیده بودم. درگذشت او ضایعه‌ای برای فضای ادبی کشور است.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

او در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ حضور پررنگی در جشنواره‌های مختلف ادبی داشته و همچنین با عضویت در شورای شعر بسیج به داوری در جشنواره‌های این حوزه نیز اشتغال داشته‌است.

این شاعر معاصر سرانجام پس از تحمل یک دوره ۲ ساله بیماری سرطان ساعاتی پیش در بیمارستان حضرت رسول اکرم دارفانی را وداع گفت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *