بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی +دختر و پسرش ستاره و خسرو

بیوگرافی فاطمه نقوی بازیگر همسر آتیلا پسیانی کیست +عکس

فاطمه نقوی در سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شده و 33 سال سن دارد او همسر آتیلا پسیانی بازیگر میباشد که در چهاردم مهر 1402 بر اثر سرطان کبد فوت کرد حال ازدواج انها دو فرزند به نام های ستاره و خسرو بوده که هر دو در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای دارند خانم نقوی نیز تجارب زیادی در بازیگری دارد فیلم های دو فیلم با یک بلیت ، لانتوری ، مسافران ، نسل سوخته و دایره از کارهای او در سینما میباشد خانم نقوی در سریال های مثل‌آباد ، خانواده رضایت ، محله برو بیا ، مرگ در سکوت و باغ بلور را در تلویزیون بازی کرد ولی 22 سال است که در هیچ سریالی بازی نکرده است.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی با سوابق هنری و ماجرای جالب  آشنایی و ناگفته های زندگی شخصی اش خواهیم پرداخت.

بیوگرافی فاطمه نقوی

خانم فاطمه نقوی بازیگر عرصه فیلم و سریال و تئاتر ایرانی در سال ۱۳۳۳ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

وی دارای مدرک فارغ التحصیلی  لیسانس روانشناسی در گرایش کودکان بوده است و مدرک خود را در سال ۱۳۵۶ همزمان با انقلاب اسلامی اخد کرده است.

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی +دختر و پسرش ستاره و خسرو پسیانی

آغاز فعالیت هنری

معنی نخستین فعالیت خود را در عرصه بازیگری در سال ۵۶ با کاری در تئاتر آغاز کرد و بعد از آن درمانی در سال ۵۷ با حضور در فیلم کوتاه نیز فعالیت خود را ادامه دهد و سرانجام در سال ۱۳۶۰ در سریال مثل آباد ساخته رضا ژیان به  بازی پرداخت سریالی که هر شب از شبکه اول سیما پخش میشد، و به عنوان یکی از پرمخاطب ترین سریالهای دوران خودش لقب گرفت.

خانم نقوی در سال ۱۳۶۲ در سریال محله برو بیا به تهیه کنندگی داریوش مودبیان  نیز به بازی پرداخت که پنجشنبه ها از شبکه دوم سیما به روی آنتن می‌رود ایشان توانست نخستین تجربه سینمایی خود را در فیلم سینمایی به نام جنگ در سال ۶۳ ساخته ی آقای محمدعلی سجادی کسب کند.

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی +دختر و پسرش ستاره و خسرو

شهرت

خانم فاطمه نقوی سرانجام با بازی در سریال سیمرغ ساخته آقای حسین قاسمی جامی در سال ۷۱ از شبکه اول سیما پخش می شد و به عنوان یکی از سریال های پرمخاطب دوران خود لقب گرفته بود که در باره زندگی دو خلبان ارتش ایران با نام‌های علی اکبر و احمد بود ،  به بازی پرداخت و توانست به اوج شهرت برسد و باعث را بر چهره ایشان در نظر مخاطبین بیشتر شناخته شود.

همچنین ببینید:

عکس های جنجالی ستاره پسیانی بازیگر سینما (دختر آتیلا پسیانی)بیوگرافی کامل ستاره پسیانی

ازدواج فاطمه نقوی

خانم نقوی در سال ۱۳۶۰ با آقای آتیلا پسیانی بازیگر ازدواج کرده که حاصل حین زندگی مشترک دو فرزند دختر و پسر به نام ستاره و خسرو می باشد که هر دوی آنها نیز در عرصه بازیگری فعالیت می کنند.

آتیلا پسیانی در 14 مهر 1402 در سن 66 سالگی درگذشت.

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی +دختر و پسرش ستاره و خسرو

مجموعه آثارهنری

از مجموعه آثار هنری ایشان در تلویزیون می توان به مثل آباد، محله برو بیا ،محله بهداشت، سیمرغ ،  هفت سنگ ، مرگ در سکوت ،پایان شب سیه را  اشاره کرد ، همچنین درعرصه فیلم های سینمایی می‌توان به فیلم لانتوری، شیرین، دایره ،بهار نسل سوخته، گنج ،دو فیلم با یک بلیط را از مجموعه آثار هنری ایشان در عرصه بازیگری نام برد .

بیوگرافی فاطمه نقوی همسر آتیلا پسیانی +دختر و پسرش ستاره و خسرو
درگذشت آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی همسر فاطمه نقوی در 14 مهر 1402 بر اثر سرطان کبد فوت کرد پیش تر شایعاتی درباره طلاق آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی منتشر شده بود که واقعیت نداشت.

آتیلا پسیانی چند سالی با بیماری سرطان دست و پنج نرم کرد که در نهایت در سن 66 سالگی درگذشت.

فاطمه نقوی چهلچراغ تئاتر ایران

فاطمه نقوی را میتوان بیشتر به عنوان بازیگر تئاتر نام برد و سالها در تئاتر در بر روی صحنه رفته است و علاقه زیادی به نمایش دارد به عبارتی میتوان گفت فاطمه نقوی به عنوان خاک خورده تئاتر شناخته میشود.

فاطمه نقوی،نه تنها هنر تئاتر را از بزرگان آموخت،بلکه اخلاق حرفه ای،عرفان،شکیبایی،اخلاق و مردمداری را نیز از آنان یاد گرفت و به کار بست تا امروز که چلچراغ صحنه تئاتر ایران شده است.
سخت کوشی،دقت،نظم،احترام به همکار و مخاطب،وقت شناسی و… او را تبدیل به حرفه ای ترین بازیگر و کارگردان تئاتر کرده است.

این بانو در تئاتر ایران مظهر اخلاق حرفه ای است.هرگز سر صحنه دیر حاضر نشد و هیچ گاه گرد غرور روی آینه پاک ضمیرش ننشست.

وقت شناسی وی ضرب المثل است و همه از آن یاد می کنند. زهرا صبری از کارگردانان تئاتر درباره این ویژگی فاطمه نقوی گفته است: او از منظم‌ترین بازیگران تئاتر است. من ساعت را از روی آمدنش کوک می‌کنم. واقعا از ایشان یاد گرفتم حرفه‌ای بودن در تئاتر یعنی چه.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *