بیوگرافی فرشته احمدی اهل مهاباد کیست + عکس همسر و فرزند و علت مرگ

بیوگرافی فرشته احمدی اهل مهاباد کیست + همسر و فرزندان و ماجرای مرگ و فوت فرشته احمدی همراه با حواشی را در این صفحه ببینید.

خبرگزاری تسنیم درباره فوت فرشته احمدی نوشته پروژه کشته سازی توسط ضد انقلاب ها همواره ادامه دارد و نام های متعددی در شهرهای مختلف ایران اعلام میشود و آنها را مرتبط با اغتشاشات و اعتراضات اخیر می نامند درباره مرگ فرشته احمدی ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفته است که علت فوت این خانم در حال بررسی بوده و همکاران جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان تلاش خود را برای بررسی این موضوع می کنند او اعلام کرد که بررسی ها نشان می‌دهد که این خانم در خانه بر اثر شلیک گلوله فوت کرده است اما در محدوده منزل ایشان هیچ گونه حادثه یا تجمع و اغتشاشی صورت نگرفته که پلیس بخواهد در محل حاضر شود

بیوگرافی فرشته احمدی اهل مهاباد کیست + همسر و فرزندان و علت مرگ

بیوگرافی فرشته احمدی

فرشته احمدی متولد 1369 در شهرستان سردشت اما ساکن مهاباد واقع در اذربایجان غربی بوده که چند روز پیش فوت کرده است  او متاهل بوده و دارای 2 فرزند است.

در جند رو اخیر نام این مرحومه در رسانه های بیگانه به شدت تکرار شده و مدعی هستند که در اعتراضات فوت کرده است. اینکه چگونه فوت کرده حرف و حدیث هایی در رسانه های ضدانقلاب اعلام شده که نمیتوان به آنها استناد و اعتماد کرد .

بحث کشته سازی بدون شک یکی از موضوعاتی بوده که رسانه های رسمی کشورمان معتقد هستند رسانه های ضدانقلاب به آن دامن زده اند.

علت مرگ

فرماندهی انتظامی کردستان اعلام کرده که علت مرگ فرشته حسینی اصابت گلوله به سرش بوده است که در خانه اش این اتفاق رخ داده است و اصلا در اطراف خانه او هیچ تجمعی شکل نگرفته که پلیس بخواهد ورود کند.

با اینکه پرونده قضائی برای قتل فرشته احمدی تشکیل شده است اما برادر این خانم در یک ویدیو گفته تصمیمی به شکایت نداریم و حتی پلیس به ماجرا ورود کرده تا درباره این قتل بررسی های لازم را صورت دهد .

به گفته رسانه های دولتی خانواده فرشته احمدی برای انتقال پیکر او به پزشکی قانونی و کالبدشکافی اجازه نداده اند.

روز گذشته ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان غربی در رابطه با جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد گفته بود: برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل‌شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان به‌طور دقیق در حال بررسی پرونده هستند.

بعد از گذشت یک هفته از شکست پروژه ناامنی در مهاباد رسانه‌های بیگانه برای روشن نگه‌داشتن فتیله اخبار کذب و خالی نماندن صفحات اخبارشان به‌صورت دستپاچه سعی در روایت‌های مبهم، متناقض و دروغین در این زمینه دارند غافل از اینکه این تلاش‌ها هر چه بیشتر می‌شود چهره دروغین آن‌ها بهتر نمایان و تشت رسوایی آن بیشتر برملا می‌شود.

ماهی گیری رسانه‌های بیگانه از آب گل آلود مرگ «فرشته احمدی»

هرچند در روزهای اخیر نیروی انتظامی و دادگستری آذربایجان غربی با صدور بیانیه و اخباری ابعاد مرگ فرشته احمدی را به‌صورت شفاف در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند اما رسانه‌های وابسته به معاندین همچنان بر طبل توخالی پروژه کشته سازی می‌کوبند و برای رسیدن به این هدف صحبت‌های بردار فرشته احمدی را دستاویز قرار داده‌اند.

در ویدئویی از بردار فرشته احمدی که شب گذشته توسط بی‌بی‌سی منتشر شد برادر فرشته احمدی عنوان می‌کند ما در مورد مرگ خواهر هیچ شکایتی نداشته‌ایم و نداریم و انتشار اخبار در خصوص پیگیری مرگ خواهرم توسط خانواده‌اش شایعه‌ای بیش نیست.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *