مائده جوانفر کیست (بیوگرافی) ماجرای مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

بیوگرافی مائده جوانفر پرستار رشت کیست مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

مائده جوانفر کیست (بیوگرافی) و آیا در اغتشاشات کشته شده؟ +عکس و جزئیات ماجرای مرگ مائده جوانفر را در این صفحه ببینید.

دادستان مرکز استان گیلان گفت:

* (درباره شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر): فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اعتراضات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی در حوادث اخیر فضاسازی است.

* این فرد در اثر تصادف فوت شده است.

* مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

* همچنین، طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

مائده جوانفر کیست (بیوگرافی) ماجرای مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

مائده جوانفر کیست

مجله شبونه‌:‌ خانم مائده جوانفر پرستار ۲۸ ساله بوده که نامش در رسانه های معاند به چشم می خورد رسانه های ضد انقلاب از جمله شبکه ایران اینترنشنال اعلام کرده که او در اغتشاشات اخیر توسط مامورین به ضرب باتوم کشته شده است اما واقعیت ماجرا این است که خانم مائده جوان فر که روز گذشته ساعت ۱۷ در مسیر قزوین به رشت با خودرو ۲۰۶ دچار حادثه شده و بر اثر برخورد با گاردریل جان خود را از دست میدهد.

همچنین ببینید:‌ بیوگرافی آرنیکا قائم مقامی و ماجرای مرگ

افسر کارشناس علت تصادف را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین بعلت شدت جراحات وارده فوت می نماید. همین موضوع دستاویز این رسانه ها شده تا از فوت این خانم بهره برداری های نامشروع سیاسی خود را داشته باشند.

مائده جوانفر کیست (بیوگرافی) ماجرای مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

این رسانه ها با برجسته سازی فوت این خانم پرستار که در راه بازگشت از محل کار خود بوده تلاش نمودند زمینه ایجاد تشویش افکار عمومی در سطح استان را فراهم کنند و از این موضوع سوء استفاده نمایند که با هوشیاری مردم رامسر این توطئه نیز خنثی گردید.

صحبت های پدر مائده جوانفر

اسماعیل جوانفر پدر این خانم گفت دخترم مائده جوانفر در حادثه رانندگی جان باخت نه در اغتشاشات اخیر رشت که رسانه های بیگانه آن را اعلام می کنند.

وی ادامه داد: مرحومه که پرستار رشت بود به صورت اورژانسی کار می کرد و قبل از این اتفاق حتی به شهر لاهیجان برای احیای بیماری رفته بود و روز حادثه از گردنه کوهین استان قزوین به رشت به دلیل خستگی تصادف کرد که بعد از انتقال وی به بیمارستان قزوین فوت شد.

وی خبرها در فضای مجازی که مرگ دخترم را در درگیری با ماموران در رشت بیان می کند تکذیب کرد و گفت: دخترم مائده در درگیری ها اخیر به هیچ عنوانی حاضر نشد و ایشان جزو پرستاران که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشتند محسوب می شد.

بیوگرافی مائده جوانفر پرستار رشت کیست مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

پدر مائده جوانفر از جو سازی برخی از افراد در فضای مجازی در باره دخترش انتقاد کرد و گفت: جای تاسف و تعجب است که در جامعه برخی برای اهداف خودشان با جو سازی باید از فوت دخترم سوء استفاده و بهره برداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حتی امروز در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس یک عکس از ایشان را که شخصی و در شان دخترم نبود را از رشت به همراه خود آورده بود و به دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم، (مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت.

وی تصریح کرد: در مراسم خاکسپاری دخترم یک دختر جوان ناشناس شروع به دادن شعار کرد که با برخورد از سوی خانواده محل خاکسپاری را ترک کرد.

عموی بزرگ مائده با اشاره به دروغ های مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با فوت برادرزاده اش اظهار داشت: آنچه در فضای مجازی نشر دادند که مائده با خودروی تیبایی که دارد تصادف کرد و این در حالی است که وی حداقل ۲ سال قبل این خودرو را فروخته بود و جای آن یک خودرو ۲۰۶ خریده بود.

علی جوانفر ادامه داد: متاسفانه از زبان خانواده صحبت های غیر واقعی برای ایجاد جوسازی در جامعه ارائه داده اند و برای رسیدن به اهداف خودشان هر شخصیت عضو خانواده مائده جوانفر را مورد تخریب قرار دادند.

خبرگزاری فارس نوشت:

سریال کشته‌سازی و سواستفاده از احساسات مردم برای بهره‌برداری‌های ضدامنیتی توسط رسانه‌های بیگانه در حالی ادامه دارد که این بار نام خانم مائده جوانفر در لیست قربانی جدید امپراتوری دروغ قرار گرفت. در ادامه پروژه کشته‌سازی اغتشاشات اخیر در استان، رسانه‌های ضد نقلاب دست به دروغ جدیدی برای زنده نگهداشتن اغتشاشات در استان زدند. این بار خانم مائده جوانفر پرستار رامسری که محل کارش در استان گیلان بوده و در حادثه رانندگی فوت کرده است را به عنوان کشته اغتشاشات اخیر جا زدند.

بیوگرافی مائده جوانفر پرستار رشت کیست مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

مرحومه مائده جوانفر از پرستاران خدوم و زحمت‌کشی که در دوران کرونا فعالیت‌های فداکارانه ای داشته است در ساعت ۱۷ روز سوم آبان ماه پس از شرکت در کلاس آموزشی خود در استان قزوین از گردنه کوهین استان قزوین به رشت با خودرو ۲۰۶ خود که به صورت تنها حضور داشته در مسیر بازگشت به منزل بوده که به دلیل خواب آلودگی، خودرواش دچار انحراف شده و به گاردریل جاده برخورد می‌کند. طبق گزارش پلیس راهور افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ای بابا داد هوار مادربزرگ صدوشش ساله منم دیروز فوت شده باعثش جمهوری اسلامیه بیاین شلوغ کنیم خدا لعنتتون کنه اغتشاشگران ملعون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *