بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان + قبل از عمل و همسر سابق و تصاویر و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فقیه سلطانی بازیگر نامدار سینما و تلویزیون کشورمان می باشد او سال هاست در عرصه بازیگری فعالیت داشته و توانسته فیلم‌ها و سریال‌های پر بیننده ای را بازی کند خانم سلطانی تا به حال در بیست و یک سریال تلویزیونی بازی کرده است اولین تجربه حرف‌های او در تلویزیون سریال امام علی در سال ۱۳۷۰ بوده است و اولین تجربه بازیگری در سینما فیلم روسری آبی در سال ۱۳۷۳ میباشد خانم فقیهه سلطانی در ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ افشاگری درباره فساد پشت پرده سینمای ایران که مورد توجه قرار گرفت

بیوگرافی فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی از بازیگران با سابقه و حرفه‌ای سینما و تلویزیون کشورمان بوده که در ۲۹ مرداد ۱۳۵۳ در شهر همدان به دنیا آمده است او سال‌ها در تئاتر و سینما و تلویزیون کشورمان فعالیت حرفه‌ای داشته است

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

ایشان فرزند آیت الله سلطانی یکی از روحانیون سرشناس کشور ما می باشد

تحصیلات فقیهه سلطانی

رشته تحصیلی خانم فقیه سلطانی ادبیات نمایشی بود که مدرک خود را دانشگاه آزاد است کرده است

سوابق هنری

فقیهه سلطانی بازیگری را در سال ۱۳۷۱ با زیر نظر گلاب آدینه اغاز کرد کلاس‌هایی که توسط گلاب آدینه یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران برگزار می‌شد و خانم سلطانی در این کلاس حضور پیدا کرد و فنون بازیگری را فرا گرفت

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان + قبل از عمل

سریالهای فقیهه سلطانی

خانم فقیهه سلطانی در سال ۱۳۷۰ نیز در سریال امام علی اولین تجربه خود را در تلویزیون به دست آورد یکی از سریال های ماندگار آقای داوود میرباقری که در آن بسیاری از چهره‌های شناخته شده کشورمان حضور داشتند

بیبیون دومین سریال خانم فقیه سلطانی بود که در سال ۱۳۷۴ به کارگردانی حسین پناهی تولید شد سریالهای سایه ها و طریق عشق و مهمانی از بهشت از جمله کارهای او در دهه ۷۰ بوده است

عکس های کشف حجاب فقیهه سلطانی بازیگر

فیلم های سینمایی

در سال ۱۳۷۳ در فیلم سینمایی روسری آبی اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرد فیلمی که توسط خانم رخشان بنی اعتماد کارگردانی شده بود و بازیگران شناخته شده همچون عزت الله انتظامی و فاطمه معتمدآریا و گلاب آدینه جمشید اسماعیل خانی در آن حضور داشتند و خانم فقیهه سلطانی این افتخار نصیب شد که در کنار چهره های شاخص سینمای ایران در اولین تجربه هنری‌اش به ایفای نقش بپردازد و به عنوان یک دانشگاه برای این بازیگر باشد

فقیهه سلطانی و دخترش گندم

در سال ۱۳۷۵ در فیلم معجزه خنده به کارگردانی یدالله صمدی بازی کرد و در سال ۱۳۷۸ در فیلم سینمایی عینک دودی به کارگردانی محمدحسین لطیفی حضور داشت فیلم های نغمه و صورتی و دوشیزه و جدا افتاده و شب شیشه ای و جاودانگی و مرگ نامه سهراب از جمله کارهای سینمایی خانم فقیه سلطانی می باشد

ازدواج فقیهه سلطانی با جلال امیدیان

او سالها پیش با آقای جلال امیدیان کاپیتا وقت تیم ذوب آهن اصفهان ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر به نام گندم شد.

فقیه سلطانی و دخترش گندم

ماجرای آشنایی از زبان خودش

دوست من مهسا مهجور بازیگر خوب تئاتر که هم من و هم آقای امیدیان را می شناخت، برای آشنایی ما یک طرح ریخته بود و ما در جریان برنامه ریزی ایشان، در یک خیریه با هم دیدار کردیم و همانجا این کششی که باید ایجاد می شد، ایجاد شد، یعنی محبت در نگاه اول اتفاق افتاد.

خیلی به این قضیه اعتقاد دارم؛ البته عشق که نمی شود گفت، منظورم یک جذابیتی است که یک آدمی در نگاه اول به دلت بنشیند یا نه، وگرنه عشق خیلی عمیق تر از این حرف هاست که با یک نگاه اتفاق بیفتد، ولی این اتفاق که یک نفر در نگاه اول به دلت بنشیند، برای من افتاد.

بیوگرافی فقیهه سلطانی بازیگر و همسرش جلال امیدیان + قبل از عمل
بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان + قبل از عمل

ایشان در همان اولین دیدار گفتند قصد ازدواج دارند. البته اگر منظورتان خواستگاری های سورپرایزی و … باشد، ماجرای ازدواج ما آشنایی طولانی مدت نبود که بخواهد خواستگاری حالت سورپرایزی داشته باشد و این مساله در آشنایی های طولانی مدت اتفاق می افتد. به نظرم اصلا در فرهنگ ایرانی چنین چیزی وجود ندارد و بیشتر مختص اروپایی هاست. در ایران متفاوت است، چون دو طرف از اول قصد ازدواج دارند، بنابراین فکر نمی کنم هیچ دختری در ایران سورپرایز شود، چون هیچ دختر ایرانی حاضر نیست وارد رابطه ای شود که آینده ای نداشته باشد و این حرف های ازدواج سپید و… همه الکی و موقتی است و اصلا با فرهنگ ما نمی خواند.

کشف حجاب فقیهه سلطانی بازیگر

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان + قبل از عمل

من فکر می کنم همه آدم ها به طور غریزی به سمت ازدواج گرایش دارند و ربطی به فرهنگ ایران هم ندارد. من نمی توانم در مورد پسرها حکم بدهم، ولی این را می دانم که حداقل هیچ دختر ایرانی حاضر نیست وارد یک رابطه بدون آینده شود.

نمی گویم به ازدواج فکر نمی کردم، ولی ازدواج با یک فوتبالیست، واقعا برایم غیرمنتظره بود؛ چون اصلا فوتبال نمی بینم؛ البته دوست دارم فوتبال بازی کنم، ولی همیشه به کسانی که فوتبال می بینند، می خندم. اما الان نمی توانم به جلال چیزی بگویم، چون حرفه اش این است.

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

بیوگرافی جلال امیدیان همسر فقیه سلطانی

جلال امیدیان (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۷) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی سابقه عضویت در تیم‌های پیکان تهران، مس کرمان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد. جلال امیدیان همسرفقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

جلال امیدیان اما به شکل حرفه ای به بازی تنیس مشغول است. این فوتبالیست سابق اصفهانی که حالا چند سالی است به جرگه مربیان پیوسته و این فصل دستیار امیر قلعه نویی در تیم گل گهر سیرجان است، از سال 1385 که هنوز فوتبال بازی می کرد، به شکل حرفه ای وارد تنیس شد. او تنیس را تا سطح اول ایران ادامه داد و حتی مدتی در رنک 17 و 18 تنیس ایران جا به جا می شد. اوج هنر و شاهکار او در تنیس، علاوه بر کسب مقام قهرمانی در رقابتهای معتبر مختلف پیروزی مقابل خالدان نفر اول رنکینگ تنیس ایران بود. جلال امیدیان همچنین در فینال دوبل تورنمنت تنیس ملل، به اتفاق عرفان گل احمد، تیم دو نفره شاهین خالدان و امیرحسین تقی زاده را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. او در رقابتهای انفرادی نیز با غلبه بر مجید راهنما مقام قهرمانی تورنمنت تنیس ملل را به دست آورد.

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان + عکس گندم دختر فقیه سلطانی

افشاگری فقیه سلطانی از فساد سینما

فقیهه سلطانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی اینستاگرامش، حمایت خود از بیانیه بانوان سینماگر را نشان داد.

سلطانی در این ویدیو می‌گوید: «همکاران عزیزم سلام، خیلی خوشحالم که بالاخره بعد از شش سال بیدار شدید و یک جنبشی را به راه انداختید برای حمایت از جوانانی که وارد سینما می‌شوند و هیچ پناهی در مقابل آزار های افراد حرفه‌ای و البته، حرفه‌ای نما ندارند. شش سال پیش ما تلاش کردیم ثابت کنیم مشکلاتی در سینما وجود دارد، اما متاسفانه برخی از شما مقابل ما ایستادید، خیلی‌های شما سکوت کردید و گفتید همچین مشکلاتی وجود ندارد، حالا به هر دلیلی، شاید می‌ترسیدید شغل خودتان را از دست بدهید.»

علت کم کار شدن فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون که خود فرزند آیت‌الله سلطانی است، روز گذشته از دلایل کم‌کاری‌اش سخن به میان آورد و خبر نامه سی بازیگر زن ایرانی به علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی را رسانه‌ای کرده است؛ نامه‌ای که بخشی از آنچه در پشت صحنه برخی پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی می‌گذرد را به تصویر می‌کشد و با ادبیاتی صریح، اکثر پروژه‌های تلویزیونی را درگیر در این فساد برشمرد.

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

در بخشی از این نامه سی بازیگر زن که «تابناک» پیش‌تر به آن پرداخته و ابعاد فراگیری فساد را نیز به صورت مجزا مورد توجه قرار داده، خطاب به علی اصغر پورمحمدی معاون سیما آورده شده بود: «امیدواریم شما برادر عزیز از پشت صحنه ناسالم و غیرمطلوب اکثر پروژه‌های تلویزیونی با خبر باشید. از روابط آلوده و مافیای قدرتمند عده‌ای بی‌صلاحیت و شهوت پرست که روز به روز به نفوذ و قدرت ایشان برای وارد کردن چنین افرادی در صحنه مقدس تلویزیون اسلامی افزوده می‌شود، مطلع باشید…» و سپس از مدیر تلویزیون خواسته شده بود، به این ماجرا ورود نماید.

بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل بیوگرافی فقیهه سلطانی و همسرش جلال امیدیان +عکس قبل از عمل

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *