بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد کیست فیلم قتل دو بسیجی +اینستاگرام مجید رهنورد

بیوگرافی مجید رضا رهنورد مشهد کیست ماجرای قتل دو بسیجی +اینستاگرام و اجرای حکم اعدام مجید رهنورد قاتل حسین زینا زاده و دانیال رضازاده و عکس و جزئیات کامل دستگیری او را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد کیست فیلم قتل دو بسیجی +اینستاگرام و عکس

 

بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد

مجیدرضا رهنورد یکی از افرادی بوده که در رسانه های معاند نامش تکرار می شود و گفته شده که او به اعدام محکوم گردیده استاو متولد دهه ۸۰ بوده و در مشهد زندگی می کند در یکی دو ماه اخیر اغتشاش در کشورمان صورت گرفت که به درگیری اغتشاشگران با نیروهای امنیتی منجر شد و برخی از نیروهای بسیج توسط ارازل اوباش به شهادت رسیدند اما نیروی پلیس با بررسی دوربین های مداربسته قاتلین را شناسایی و دستگیر کردند.

ماجرای قتل دو بسیجی

درباره علت دستگیری او گفته می شود که به قتل دو بسیجی در مشهد به نام های حسین زینال زاده و دانیال رضازاده متهم شده است

ویدیویی از لحظه شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در فضای مجازی منتشر شد که بعد از چند روز خبر دستگیری قاتل منتشر شد.

بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد کیست فیلم قتل دو بسیجی +اینستاگرام و عکس

او در مصاحبه اعلام کرده که هنگام حضور در اغتشاشات وضعیت روحی خوبی نداشته و تحت تاثیر اتفاقات و اخبار مرگ و میر و شلوغی ها در فضای مجازی قرار گرفته است و قرار است که به اتهام محاربه به اعدام محکوم شود تصاویری جدیدا از مجیدرضا رهنورد منتشر شده با دست شکسته و در گچ گرفته شده که شبکه های معاند معتقد هستند او به دلیل ضرب و شتم آسیب دیده است

به هر حال مجیدرضا رهنورد به جرم محاربه در حال حاضر در زندان به سر میبرد باید ببینیم که روند دادگاه چگونه پیش خواهد رفت

انتشار تصاویر دوربین های مداربسته در مشهد نشان می‌دهد که دو بسیجی در درگیری با یک پسر جوان که چاقو در دست دارد مورد حمله قرار گرفته و بر اثر جراحت به شهادت میرسند بعد از گذشت چند روز نیروی انتظامی اعلام کرد که قاتل شناسایی و دستگیر شده است و حالا گفته می شود که هویت مجیدرضا رهنورد است.

 

متهم: برادرکشی کردم

رهنورد در جلسه دادگاه اتهامات خود را قبول کرد و عنوان کرد: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم، فکرم و باورهایم غلط بود.

بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد کیست فیلم قتل دو بسیجی +اینستاگرام و عکس

چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الآن منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم.

متهم در ادامه گفت: از نظر روحی سلامت هستم و الآن به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند.

آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. من آزادی و جوانی خود را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم، می‌دانم برادرکشی کردم.

اعدام در ملأ عام

سرانجام پس از طی روال قانونی، دادگاه رأی نهایی خود را بر اساس اقرار صریح متهم و مستندات متقن موجود در پرونده صادر کرد،
بر همین اساس دادگاه، این متهم را با اتهام محاربه به اعدام در ملأ عام محکوم کرد.

حکم صادره پس از بررسی مجدد توسط قضات دیوان‌عالی کشور و تأیید آنها و سپری شدن همه تشریفات قانونی و شرعی، صبح امروز در ملأ عام و با حضور جمعی از مردم شهر مشهد اجرا شد.

بعد از اجرای حکم، غلامعلی صادقی؛ رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از کلیه عوامل انتظامی و امنیتی که در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انجام وظایف قانونی خود اقدام کردند و همچنین مسئولان و هیئت رسیدگی‌کننده قضائی که با توجه به 3 اصل صحت، دقت و سرعت به این پرونده رسیدگی کرده به مطالبات عمومی در جهت برقراری نظم و امنیت و برخورد با اغتشاشگران و قانون‌شکنان پاسخ گفتند، تقدیر و تشکر کرد.

واکنش های کاربران به اعدام

+ مرگ بر منافق درسته مرگ بر منافق مرگ بر دشمنان مرگ بر آمریکا و اسرائیل ولی رهنورد دشمن ما نبود علی کریمی و ترانه علیدوستی و امثالهم خائن های کثیفی ک قوه قصاییه هیج برخورد قاطعی باهاشون نداره دشمن این مردمن این جونها رو یا پستهاشون گول میزنن،،،، آخه چرا.،،، این بدبختی ک گول میخوره ن پول داشته ن موقعیت فقط یه جوننن ساده ک سرش همش تو گوشیه این دشمن ما نیست دشمن ما همون اینستاگرامه ک هیچ نظارتی توش نیست آقا چرا صفحات سلبریتی ها رو نمی‌بندید چرا چرا چرا چرا صفحات علیدوستی کثیف تنابنده علی دایی و…… چرا نمی‌بندید چرا از حظور تو فصای مجازی منعشون نمی‌کنید،،، فیلم رهنورد ک خطاب ب علی کریمی کثیف گفته رو پخش کنید پشیمون بود خدا ببخششش خدا ببخشش،،، جونها راهنما ندارن کسی و ندارن ارشادشوت کنه باهاشون صحبت کنه جوگیرن ایشاله دیگه از این اتفاق ها نیوفته دل ما بدرد آومد از مرگ سه جون ایرانی دو شهید و یک قاتل خدا عاقبت همه ی ما رو بخیر کن،،، مطمعنا امردز روز اعدام رهنورد مسیح علی نژاد کثیففففف خوشحاله چون یه مطلبی داره برا ی گفتن خدا لعنتش کنه چ

+  آقا اصلا کاری به اشتباهات این نظام ندارم. ولی آخه شما چقدر الاغ ید ! چندتا شبکه ماهواره‌ای توی انگلیس که بودجه شون معلومه از کجا میاد برای شما شده منبع خبر درست. آخه مگه تو تاریخ انگلیس چیزی جز تفرقه‌افکنی و استعمار بوده؟؟ بنظر من حتی اگه این شبکه ها اومدن قرآن قرائت کردن باید به اون قرآن شک کرد. آخه من نمیدونم این مردم چرا یکم عقلشون بکار نمیندازن.

+  کاش کمی فکر کنیم. اگر مجازاتی نباشد که سنگ روی سنگ بند نمیشود.‌
من یک مادرم. چطور میشود کسی بچه ی من را بکشد و من نگاه کنم که جلوی چشمم راست راست راه میرود.
اتفاقا چون در ایران مجازات قتل اجرا میشود آمار کشتار بسیار پایین هست. پذیرش این قضیه ربطی به دین ندارد فقط کمی عقل میخواهد.
مهم هم نیست که بسیجی یا فرد عادی کشته. مهم اینه دو نفر رو از زندگی کردن محروم و خانواده هاشون رو داغدار کرده‌. چرا باید برای بقیه غم بخواهیم.
پس بقول یسری از فردا از هر کی خوشمون نمیاد بزنیم بکشیمش، آخر سر هم بگیم ما حالمون خوب نبود.

+ سلام بر شما دوست داران این انقلاب ۔۔سلام بر سید علی رھبرمان ۔او اگر لب تر کند جان را فدایش میکنم ۔ حیف از جوان ھای امثال رھنورد کہ دست بہ یہ ھمچین جنایتی میزنن ۔ این جوانان اگر سرگرم کار باشند اگر جیبشان پول داشتہ باشد ۔۔درامدزایی خوبی داشتہ باشند و شرایط اقتصادی باب میلشان را داشتہ باشند ھیچوقت دست بہ ھمچین جنایتی نمیزنند

+ چیزی که برام مهمه امنیت مردم هست.
از این جمهوری انتظار دارم هر چه سریعتر یه فکری برای این مملکت بکنن تا مردم شاهد همچین چیزهایی نباشن.
من حق ندارم قضاوت کنم ولی واقعا تحمل همچین فشارهایی برای همه سخته.
لطفا هر چه سریع تر اوضاع رو آروم کنید.

+ خواستم بگم شهید به کسی گفته میشود که در راه نجات دین اسلام جانش را فدا کرده باشد ،نه کسی که برای رواج بی بند و باری ،مبارزه با اسلام و حجاب دو نفر بی گناه بی سلاح رو کشته

+

اتفاقاقات دلخراش و اندوهناک این روزها اثری ماندگار روی قلب هامون میذاره ٠
یه تئوری مطرح غرب اینه که در جنگ حتی یک گلوله هم از خودتون خرج نکنید و طوری عمل کنید که گلوله‌های طرف مقابل خودش را بکشد ٠
حالا این آقای رهنورد هم گلوله‌ ی خودی بود که به جای اینکه قلب دشمن رو بشکافد قلب خودمون رو پاره کرد٠
همونطور که خودش هم به زبان آورده ٠ خودش هدف دشمن بوده ٠
عملکرد عمومى این آقا چنان وحشتناک بود که اگر این حکم صادر نمیشد ما باید شاهد تکرار آن با قباحت بیشتری می بودیم٠

الهی قاتلان اصلی این سه نفر که جوانان مارا نشانه گرفته اند رسوا و نابود شوند ٠
خدا جوانان ما را حفظ کند و از دسيسه شیطان در امان بدارد٠
من که معتقدم هممون این روزها مقصریم بس که غافل موندیم از آخرت از امام زمان و درگیر خودمون شدیم ٠ خدا به هممون رحم کنه

+ مردم موافق هستند و این قانون هر کشوری هست که هر کسی علیه نیروهای نظم دهنده و امنیتی هنجار شکنی کنه باید مجازات بشه. حالا چه برسه خون به ناحق ریخته این دو جوان توسط این وحشی داعشی چاقو به دست

+ سلام به همگی.خدا همه مارو عاقبت به خیر کنه.خواهش میکنم حرفهایی نزنید که باز جوونها تحریک بشن و دوباره از این اتفاقها بیوفته.مردم عزیز ایران شبکه های ماهواره ای دروغگو هستن و با بعضی از نامردهای داخلی همدست هستن تا این وقایع رو رقم بزنن .اونها از کشتاد داخل ایران نفع میبرن .ما خودمون باید هشیار باشیم .به اسم آرادی ارمغان مرگ دارن و الان هم حرف از تجزیه ایران رو عادی جلوه میدن.ما باید باهم مشکلات رو حل کنیم .بخدا اینهایی که در خارج دم از ایران به اصطلاح آزاد میزنن خودشون چرا نمیان اینجا.خواهش میکنم بیآیین احساسی حرف نزنیم و مطیع قانون باشیم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

68 نظر

  1. با این دروغ ها و روانی جلوه دادن خود می‌خواهد از اعدام رهایی یابد گول حرف این افراد را نخورید ، علت روانی بودن این افراد بخاطر اینست که این افراد خصومت عمیقی با نظام جمهوری اسلامی دارند و هدفشان سرنگونی نظام است ، همه اغتشاشگران دستگیر شده باید بطور مخفیانه اعدام گردند چون این اغتشاشگران در واقع معاندین و مخالفین داخلی نظام هستند و اگر آزاد شوند وضعیت کشور ما بدتر از سوریه خواهد شد و نظام را سرنگون خواهند کرد.

    • ایشالا سر خودت بیاد

    • طرفدار عدالت

      چرا مخفیانه؟باید در ملا عام اعدام شوند تا درس عبرتی باشه برای بقیه کسانی که امنیت کشور و مملکت را نشانه رفتن…. ای بدبختی که اینجور تباه کردی خودتو!!!!

      • از شهادتش جگرمان سوخت اما دلاوری اش در راه دفاع از مردم وطن همواره در خاطره ها خواهد ماند. جوانی برومند از دیار طوس که جانانه بر ارازل تاخت.

    • باید دهن توروگل گرفت چاپلوس مفت خور

      • باید دهن تو رو گل گرفت که از قاتلان حمایت و چاپلوسی میکنی

      • آخه از کی طرفداری میکنی این دولت داره میخوره و میبره این هم یکی از بچه های مظلوم ایران بوده اگه بچه پولدار بود اصلا جرات می‌کرد تو شلوغی از خونه در بیاد از بدبختی و فشار و ناامیدی جو گیر شده اومده دونفرو کشته خدا باعث و بانی این بدبختی‌ها رو لعنت کنه فرعون هم یه روز مرد و نابود شد بالاخره ظلم و ظالم رفتنی هستن

      • کل هیکلتو باید گل گرفت. نجس های قاتل . بزودی همه تون نابود میشید . مرگ بر ضد انقلاب . مرگ بر ضد روحانیت

    • وضعیت کشور رو اون کسی لجن کرد که ۹۲۰۰۰ میلیارد برد و اون کسی که چپ نگاهش نکرد. فولاد مبارکه رو عرض می‌کنم. خبر دارید اصلا؟

    • کاش ی ذره شعور داشتی و وجدان و شرافت

    • حسین زینال زاده قهرمان ماست دانیال رضازاده قهرمان ماست نه مجیدرضا رهنورد قاتل

  2. این فرد بعلت دشمنی و خصومت با نظام جمهوری اسلامی، عقده هایشان را از بسیجیان خالی می کنند و معاند نظام است .

  3. یک ایرانی

    مجید رهنورد تحت تاثیر عوامل خارجی یا هرچی قرار گرفته و دو تا آدم (فرقی نداره بسیجی بوده یا آدم عادی) کشته باید هم مجازات بشه قبول اما اونایی ک مردم رو کشتن چی؟ آیا اونا نباید مجازات بشن؟ طبق آمار 400 و اندی از مردم هم در این مدت کشته شدن آیا همه اونا اغتشاشگر، ضد انقلاب یا نفوذی دشمن بودن؟ چرا تا یک نفر از بسیجیا کشته میشه شهید خوانده میشه و مراسم براش میگیرن اما اگه صدها نفر از مردم کشته بشن نه جایی اعلان میشه نه میزارن خانوادش مراسمی در خور براشون بگیرن. اگر میخواین قانون رو اجرا کنید باید همه رو در برابر قانون به یک چشم ببینید تا این اختلافات و اعتراضات جمع بشه. من یک معترض هستم نه یک اغتشاشگر

    • طبق کدوم آمار چهارصد نفر کشته شدند؟ کدوم آمار میشه بگی؟ ؟؟ آمار اینترنشنال؟! اینترنشنالی که همین حالا من یه فیلمی دروغ پُر کنم بفرستم براشون پخش میکنند؟؟؟؟

    • مادر مذهبی ۵۵ ساله دوستدار ایران وجوانان

      چه عواملی باعث شد که جامعه به این سو کشیده شود؟چرا اورژانسهای فشار به جامعه را در نظر نگرفتند!؟چرا فقط به خواسته های خودشان که گسترش حکومت شیعی در جهان است ,توجه داشتند؟,چرا به فساد اقتصادی،بیکاری،غم وغصه وتبعیض در جامعه توجه نداشتند؟!چرا آنهایی را که در اعتراضات کور میکنند،میکشند،ودرزندانها تجاوز به آنها میکنند،محاکمه نمی کنند،چرا کسی که شادی بعداز باخت تیم ملی میکند توسط سرپرست نیرو انتظامی با شلیک مستقیم گلوله می کشند؟! وهمه اینها در جامعه مشکل دار مانند زخمی است که باز شده وبااعدام مجرم درمان نمی‌شود!

    • آیداتبریزی

      آفرین.دمت گرم

      • کدوم جوان برومند؟ کدوم دفاع از مردم؟
        چشماتو باز کن، یکنفر با نهایت نادانی دو نفر رو کشته،سه مادر رو داغدار کرده چه دلاوری داشته و جز غم چه خاطره‌ای برای دیار طوس داره؟ به هردلیلی که تحریک شده و این کارو کرده نباید ازش گذشت، باید اعدام میشد. میگن اگه درس نگیری درس عبرت میشی. باید اعدام میشد تا بقیه بیدار بشن اون نادان ها و جوان‌هایی که گول خوردن بیشتر به خودشون بیان، تا شهرمون وکشورمون شاهد این خونریزی ها نباشه. من فقط دلم بحال مادرپدر و خانواده اون دوتا شهید و این اعدامی میسوزه.

    • حق خالص یک ایرانی 🙂 ولی نگو اغتشاشگر ، همه ی اینا دارن برای زندگیشون میجنگن ، بگو معترضان :)))

  4. اصلا نیاز به برگزاری دادگاه نیست
    این بی شرف باید به همان نحو که اونها را کشته به درک واصل بشه
    فقط اعدام
    فقط اعدام
    فقط اعدام
    فقط اعدام
    فقط اعدام
    فقط اعدام
    فقط اعدام

    • علی اکبر منصوریان

      بادرود طبق قانون باوکیل مدافع محاکمه و زنده پخش شود تامردم باقوانین و….اشنا شوند ونهایت طبق قانون مجازات گردد

  5. باید قصاص شود نه یکبار بلکه اول بدترین نوع شکنجه و سپس اعدام شود چون دو خانواده را داغدار کرد هر کسی مخل امنیت کشور شود باید به اشد مجازات محکوم گردد , چون اعتراض با اغتشاش تفاوت بسیار دارد

  6. اعدامش کنند زودتر نامرد قاتل رو

  7. ایراین فردا

    (فرض بر اینکه این مصاحبه تحت شرایط اجباری گرفته نشده که البته بعیده) به نظر میاد که کلا به همه حمله ور شده، فارغ از اینکه بسیجی یا آدم عادی بودن. در یک سیستم عادلانه، قبل از هرچیز، ایشون باید تحت معاینات روانی قرار بگیره. چه بسا تحت یک حمله ی روانی قرار گرفته باشه. و بعد از اون تصمیمات بعدی گرفته بشه.

    به هر حال با اعدام یک انسان مشکلی حل نمیشه و فقط چرخه ی مرگ و کشتار در جامعه تسری پیدا میکنه و چه بسا بطور غیرمستقیم کشت و کشتار رو عادی تر میکنه.

    خود این انسان هم قربانی شرایطی هست و متاسفانه دست به کار احمقانه زده. امیدوارم که قاضی های عادلی گیرش بیاد که بر اساس علم قضا تصمیم بگیرند و نه بر اساس مسائل سیاسی و هیجانات.

    • یعنی چی با اعدام‌مشکل حل نمیشه؟ عزیز تو رو هم زده بود کشته بود میگفتی با اعدام چیزی حل نمیشه؟ اتفاقا با اعدام‌نکردنه که همه چی بدتر میشه .از فردا همه یه جاقو بگیرند دستشون و تو خیابون هرکی رو خوشش نیومد بکشند و خیالشون راحت که اعدامی در کار نیست.

    • اگر یکی بیاد تو خیابون با چاقو خودت را بکشه و بازم همین حرف را میزنی؟ بازم فقط به دکتر نشونش بدن؟

    • اگر پدر، برادر و اقوام خودت رو هم کشته بود انقدر راحت حرف میزدی

  8. این ملعون که شکی نیست در خباثتش بدتر از همه کفتار های رسانه ای…

  9. قاتل نیکا شاکرمی کجاست

  10. دمتش گرم …اقدامش انقلابی بوده

  11. ای کاش دکتر بهشتی الان زنده بود این اعترافات اصلا ارزشی ندارد این بازی دو سر باخت برای مردم است قاتل این دو بسیجی همان قاتلان نیکا و مهرشاد و ابوالفضل آدینه زاده است
    تأسف میخورم که مردم ساده مشهد گول این بازیهای سیاسی را می‌خورم
    اعتراف اجباری تحت شکنجه هیچ ارزشی ندارند این فرد بی گناه کشته شد در حالی که قاتل دو بسیجی دارند راست راست تو شهر می‌چرخند.

  12. میگن دو نفرو کشته .کشتن هم جزاش اعدامه درست.اما تو اعتراضات فرق میکنه چون اینا هم به قولی در انقلابن میگن داریم جهاد خودمونو میکنیم.اگه اینارو اعدام میکنن پس قاتلان کودکانی که تو اعتراضات کشته میشن هر که باشند هم باید اعدام بشن .اونا میگن کارما درسته اینا میگن کار ما درسته .فقط خدا داند .

  13. خوب اعدامش کردن چطو جوونا مردم کشت بسیجی مگه کیه همین مردم باید زجر کشش می کردن جوونای مردم چه گناهی داشتن

  14. شهید رهنورد روحش شاد

  15. جانم فدای رهبر ایران سید علی خامنه ای.انشالله دوهزار سال سایت بالای سر ما باشد.مرک بر منافق مرک بر دشمنان ایران..

  16. احسنت بر قضات شجاع و نترس
    ایران عزیز از وجود چنین ادم هایی پاک گردد

    • خدا از عمر ضد انقلاب پست فطرت و اغتشاسگر بگیره و بر عمر نیروهای انقلابی اضافه کنه که هر نفسی که میکشن غنیمت و مایه افتخار ما هستن
      زنده باد رهبر جانم زنده باد انقلاب و انقلابی

  17. خدا رو شکر که یک قاتل اعدام شد.وگرنه تمام این اغتشاشگرانی که خود را بعنوان معترض به دیگران عرضه می‌دارند هر روز مردم وطن خود را تکه تکه می‌کردند فقط به این دلیل که با آنها و روش و عقاید و خط مشی شان مخالفند..مخالفی اگر جلوی راهشان باشد می‌کشند و رحم نمی‌کنند آنگاه دم از آزادی می‌زنند.
    شبها در پی فساد و فحشا هستند و نقشه ی روزشان را می‌کشند که کجا را به آتش بکشند و به کجا ها و چه کسانی متعرّض شوند. خدا لعنت کنه تک تکشون رو.
    تا جون دارم و زندم از خدا میخوام که شرّ هر کسی که ناحقّه به خودش برگردونه.

    • عزیزم شما که ادعا داری و انقلابی هستی اینقدر قضاوت نکن
      نکنه خودت شبها باهاشون دنبال فساد و شهوت بودی که دقیق می دونی
      متاسفم که مردم به جون هم افتادن ویک سری در راس هرم قدرت نفعش رو می برند

  18. خیلییییی دلم براش سوخت البته ک شهدا هم گناه داشتن جوون بودن ولی حداقل همه میدونن ک اون دنیاشون خیلی خوبه. ولی این آقا رهنورد گول علی کریمی ملعوننننن و مسیح علینژاد و خورد خیلی با اون ارازل فرق داشت خدا رحمتش کنه خدارحمتش کنه خدا ببخششش و گناهش گردن علی کریمی علی دایی کثیف

  19. روح شهیدان شکاری ورهنورد اولین شهدای آزادی شاد….

  20. سوال این است که چرا دست این آقا شکسته است؟

  21. فقط فیلمش کشتن دو نفر رو بدست این اقا حتما ببینید رو نگاه کنید.
    فقط همین

  22. این فرد با نظام دشمنی داشته و دشمنی خودشو به سر دو بسیجی خالی کرده قتل انجام داده و باید اعدام می‌شده
    اگر این چنین افرادی که فوری تحت تاثیر فضای مجازی چاقو به دست میشن یا اغتشاش میکنن برخورد جدی و شدید باهاشون نشه که امنیتی برای بچه های ما نمی‌مونه
    ان شاالله سید علی خامنه ای سایه اش مستدام و پابرجا

  23. متاسفانه خیلی ها از این مرد پشتیبانی کردن نمیدونم مردم چرا اینجور شدن

  24. کاش تا وقتی از چیزی مطمعن نشدیم سکوت کنیم…
    خدا هست چرا ما باید حکم کنیم در حالی که خبر نداریم..
    یک کلاغ چهل کلاغ شده هر کی یه چی میگه ناموسا بی خیال

    یا علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *