مجیدرضا رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجید رهنورد در مشهد

مجید رهنورد اعدام شد با فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد قاتل حسین زینال زاده و دانیال رضازاده در مشهد را در ادامه ببینید.

مجیدرضا رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجید رهنورد در مشهد

به گزارش خبرگزاری تسنیم «مجیدرضا رهنورد» فرزند محمدجواد که در پنجم آبان 1401 در جریان حمله تروریستی دو نیروی بسیجی را به قتل رساند و 4 نفر دیگر را زخمی کرد، صبح امروز 21 آذر ماه در مشهد در ملاء عام به دار مجازات اویخته شد.

مجیدرضا رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجید رهنورد در مشهد

جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

شامگاه پنجم آبان سال جاری در پی اغتشاشات مجید رضا رهنورد در خیابان حر عاملی مشهد با استفاه از چاقو به دو نیروی بسیجی حمله کرد و حسین زینل زاده و دانیال رضازاده متولد دهه هفتاد را با ضربات چاقو با قتل رساند.

این شخص در ادامه حمله دیوانه وار  چهار تن دیگر از نیوهای امنیتی بسیج را که در مسیرش بودند زخمی نموده و از محل حادثه فرا کرد که توسط نیروهای امنیتی در نهایت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

بنا به توضیحات حاضر در صحنه که به عنوان شاهد در دادگاه حضور یافته بودند مجید رضا روز حادثه اقدام به قتل 2 مامور امنیتی کرده و در  حال فرار  با چاقو هر شخصی را در مسیرش دیده با ضربه چاقو مجروح کرده است و بعد فرار کرد.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

بیست و هشتم آبان ماه در حالی که متهم از مشهد متواری شده بود و قصد فرار از کشور را داشت، توسط نیروهای امنیتی دستگیر و بلافاصله پس از دستگیری متهم، رسیدگی به پرونده وی آغاز شد.

جرم مجید رهنورد قتل و محاربه بود

در 12 آذر و یک هفته پس از این جنایت، درودی; دادستان استان خراسان رضوی از صدور کیفرخواست برای مجیدرضا رهنورد متهم این پرونده به اتهام محاربه و ارسال پرونده به دادگاه انقلاب مشهد خبر داد.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

معاون دادستان: قاتل در این مکان اعدام می شود.

بر اساس کیفرخواست صادره، مجیدرضا رهنورد متهم به جنگ با کشیدن سلاح سرد از نوع چاقو به قصد کشتار مردم بود که منجر به شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده و مجروح شدن 4 تن دیگر شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی مجیدرضا رهنورد مشهد

همچنین در کیفرخواست صادره آمده است; اقدامات متهم باعث ایجاد ناامنی در محیط شده است.

مجید رهنورد اعدام شد +فیلم و جزئیات اعدام مجیدرضا رهنورد در مشهد

پس از صدور کیفرخواست در 17 آذرماه، جلسه دادگاه با حضور شکات، شاهدان، خانواده شهدا، وکلای متهم، نماینده دادستان، قاضی و مشاور وی و خبرنگاران برگزار شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

18 نظر

  1. امروز 21 آذره نه 30 آذر

  2. مسئول حرامخور

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  3. همه این وحشی ها و آشوبگران باید اعدام شوند.

  4. خداروشکر اعدام شد. اعدام کمش بود. باید همونجور که اون دو شهید رو به قتل رسوند میکشتنش

  5. رضا رحمانی

    سزاوار اعدام بود دو نفر کشته 4 نفر زخمی کرده خدا لعنتش کنه در اتش جهنم سوخته شود ای وطن فروش

  6. خدایا خدایا مولایم رسول الله صلی الله علیه و آله را با ما قهر مگردان
    عطر نافه حضرت ص را از طریق امام زمان عجل الله تعالی فرجه به مشام ما برسان
    صلوات و آمین

  7. این جوان نا آگاه بوده… بازیچه دست یه مشت کفتار شده… انشاءالله همه جوون هامون به راه راست هدایت بشن. لطفا رو اطرافیانتون کار کنید و بهشون بفهمونین که قبل از انجام کارهاشون فکر کنن. این قاتل آخرش از کارش پشیمون شد ولی وقتی که دیگر پشیمونی سودی نداشت. اگه قبلش به عواقبش فکر میکرد شاید مسیر زندگیش عوض میشد…

  8. میجید جان روحت شاد و یادت گرامی با اینکه حقت اصلا اعدام نبود مثل همه جوونای دیگه دستت دردنکنه بابت شجاعت و کشتن دو دیووث خایمال کسایی که فکر می‌کنند تموم شده باید بگم که این اوله کاره اگه بزنین میکشیمتون دیگه. تا تهش کشوندین دیگه باید برید

  9. مرگ بر قاتلین مجید رهنورد
    مجید جان تو قهرمان مردم هستی
    روز انتقام نزدیک است

    • مجیدرضا رهنورد یه قاتل بود و به سزای عمل خود رسید از یک قاتل اسطوره و قهرمان نسازید قهرمان اون ۲ تا شهید بی گناه بودن #حسین_زینال_زاده#دانیال_رضا_زاده

  10. #شهید_حسین_زینال_زاده#شهید_دانیال_رضا_زاده روحشان شاد و یادشان گرامی

  11. درود بر شهیدان زینال زاده و رضا زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *