بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست و کجاست +اینستاگرام و عکس

مجید شاپوری کیست و اهل کجاست

مجید شاپوری (majid shapouri) متولد سال ۱۳۳۹ در مازندران، استاد تقلید صدا و کمدین و بازیگر طنز و بیت باکس کار است. او بنیانگذار تقلید صدا و صداسازی با حنجره در ایران می باشد از در دهه ۶۰ و ۷۰ در تلویزیون برنامه های متعددی را اجرا می کرد.

از این هنرمند به عنوان بنیانگذار تقلید صدا نام برده میشود و او بدون آلات موسیقی و فقط با حنجره و لب و دهان خود صداسازی و تقلید صدا می کند، انواع صداهای طبیعت و پرندگان و افراد و ماشین و هلیکوپتر و …. را به راحتی با دهان و لب خود تقلید می کند.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش +عکس و پیج اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مجید شاپوری از اساتید تقلید صدا میباشد که بهه بهترین شکل ممکن میتواند صداهای مختلف را تقلید کند که البته مهمترین صدایی که میتوانید تولید صدای هلیکوپتر و هواپیما است به خصوص صدای کشست دیوار صوتی که از مهارت های او به شما می آید و بعد از جنگ ایران و عراق مورد توجه مردم قرار گرفت و به شدت از او استقبال کردند او این روزها بسیار کم رنگ شده است و خیلی کم از این هنرمند شنیده ایم اما بعد از حضورش در برنامه جوکر بار دیگر نامش بر سر زبان ها افتاد و مورد توجه قرار گرفت آقای شاپوری را به عنوان بنیانگذار تقلید صدای ایران میشناسند هرچند که فقط صدای معدودی را میتواند تقلید کند و اما او به عنوان یک پیشکسوت تقلید صدا همیشه قابل احترام است.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

بیوگرافی مجید شاپوری

استاد مجید شاپوری 66 سال سن دارد و به عنوان بنیانگذار تقلید صدای ایران شناخته میشود.

او در دورانی که فضای مجازی وجود نداشت به کار تقلید صدا میپرداخت و به صورت سی دی عرضه میشد همچننی در مراسم مختلف و جشن ها حضور پیدا میکرد و به کار تقلید صدا میپرداخت که به شدت مورد استقبال قرار میگرفت.

آقای شاپوری به قدری محبوب بود که در مجالس عروسی و همایش های خصوصی و دولتی نیز دعوت میشد و کار تقلید صدا میکرد.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

با گسترش فضای مجازی کارهای او کمتر دیده شد چرا که در شبکه های اجتماعی پیج های زیادی با تقلید صدا فعال شدند و حضور آقای شاپور کمرنگ تر شد.

تقلید صداهای جذاب

جالب است بدانید که او را به عنوان پدر تقلید صدای ایران میشناسند و اوج تقلید صدای او صدای هلیکوپتر است که به شدت مورد استقبال قرار میگیرد و کمتر کسی پیدا میشود بتواند چنین صدایی را بدون هیچ دستگایی با دهانش تولید کند.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

حضور در جوکر

نام مجید شاپوری زمانی باز هم مورد توجه قرار گرفت که در برنامه جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی حوضر پیدا کردو توانست با کارهای کمدی شرکت کننده های این برنامه بخنداند و حذف کند.

در حال حاضر از بیوگرافی و زندگی شخصی این هنرمند اطلاعات چندانی در رسانه ها وجود ندارد و به دلیل اینکه چند سالی حضورش کم رنگ شده به همین دلیل کمتر خبرنگاری به سراغ این هنرمند رفته است.

پیج اینستاگرام مجید شاپوری

در اینسناتگرام میتوانید با آیدی majid_shapouri_official_page  پیج این هنرمند را دنبال کنید

اگر شما از بیوگرافی و زندگی شخصی آقای مجید شاپوری اطلاعاتی دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی ایشان کمک کرده باشید و هوادارانش با جزئیات زندگی وی بیشتر آشنا شوند.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

حسن ریوندی در برنامه ای میزبان مجید شاپوری بوده و مصاحبه ای بااو انجام داد . انها توانستند در این برنامه هنرنمایی کنند و به عنوان استادان تغییر صدا در ایران توانایی هایشان را به رخ کشیدند

مجید شاپور همانند حسن ریوندی در بسیاری از مجالس و جشن حضور داشته و با اجرای تقلید صدا و کمدین نظر حضار رت به خود جلب میکند

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

او یکی از چهره هایی بود که با تقلید صدا در دهه هفتاد و یکی از پیشکسوتان این حرفه به برنامه جوکر دعوت شد.

در قسمت سوم جوکر فصل 2 مجید شاپوری، قدیمی ترین شخص تقلیدصدای ایران وارد میشود و در بدو ورود 3 نفر را به خنده میکشد..

یکی از قدیمیترین اجراهای مجید شاپوری صدای هلیکوپتر بود که سالهای سال در خاطر تمامی دهه 60 ای ها مانده است. مجید شاپوری در آن زمان تک ترین شخص برای اجرای تقلید صدا و اجرای روی سن بود… مجید شاپوری با حسن ریوندی چندین کلیپ را رکورد کرده اند..
بیوگرافی و زندگی شخصی مجید شاپوری کمدین

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

وضعیت بد مالی مجید شاپوری

مجید شاپوری درباره شرایط اقتصادی که دارد گلایه مند است و میگوید خانه ندارم و اجاره نشین هستم و حتی مدتی در شرکت یکی از دوستانم میخوابیدم و اینکه میگویند من وضعیت مالی خوبی دارم دورغ است و من نمیتوانم به مردم دروغ بگویم چون آنها نام هنرمند را بر روی من قرار دادند و میخواهم بگویم که وضعیت مالی هنرمند مملکت این گونه است من خانه ندارم و اجاره نشین هستم و وضعیت مالی بسیار بدی را تحمل میکنم.

بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام بیوگرافی مجید شاپوری و همسرش و فرزندانش کیست +عکس و پیج اینستاگرام

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫3 دیدگاه ها

  1. متاسفانه آقای شاپوری با فقر شدیدی دست و پنجه نرم میکنن تا جایی که توان اجاره منزل ندارن چندین ساله هیچ کاری به ایشون پیشنهاد نشده.اگه توانایی دارید بیشتر ایشون رو معرفی کنید شاید تحول نمثبتی واسشون به وجود بیاد

  2. مسئولین عزیز و مردم گرامی اقای شاپوری وضعیت بسیار بدی از لحاظ مالی دارند، طوری که به همین خاطر خانه کرایه ای اش را از او گرفتن خودش هم خانه ای ندارد و در حال حاظر ان مرد بزرگوار در دفتر کار دوستش بهمراه خانواده اش زندگی میکند بخاطر خدا حمایتش کنیم بسیار ضعیف اند از لحاظ مالی😢😢😢😢توروخدا دولت عزیز ملت عزیز کمکش کنیم که در برابر خانواده اش شرمنده نباشد

  3. تقدیم ب مجیدشاپوری بچه محل
    ازطرف: تیمور شرافتی ٫ محمودعظیمی٫مهردادعباسی٫غلام زیتون٫محمودخمسه٫اصغرتارزان٫زنگی لک پور و زنده یاد رضا پلنگ
    ومهران عباسی هافبک راست رفاه بهزیستی چااالوس💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا