مجید شاپوری در جوکر ببینید چه میکنه همه ترکیدن

دانلود فیلم کامل/ مجید شاپوری در جوکر ببینید چه میکنه همه ترکیدن

فیلم کامل/ شاپوری در جوکر ببینید چی میکنه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مجید شاپوری در جوکر ببینید چه میکنه همه ترکیدن

مجید شاپوری یکی از کمدین های قدیمی ایران بوده که در آن زمانها که فضای مجازی وجود نداشت برای خود از صاحب سبک ها محسوب میشد و سی دی های اجراها و تقلید صداهایش استقبال زیادی داشت اما کم کم با گسترش شبکه های اجتماعی که دیگر هر کاربری اقدام به تولید کلیپ های طنز میکند آقای شاپوری کم رنگ شد و دیگر فعالیت نکرد.

شاپوری در جوکر ببینید چی میکنه

تا اینکه آقای احسان علیخانی تصمیم گرفت به سراغ این کمدین قدیمی برود و او را برای برنامه جوکر دعوت کند.

او در برنامه جوکر خوش درخشید و باعث حذف یک شرکت کننده شد. همانطور که میدانید شرکت کننده های جوکر باید سعی کنند یکدیگر را بخندانند و هرکدام خنده بر لبش بیاید حذف خواهد شد.

دانلود با کیفیت فول اچ دی

.

دانلود با کیفیت 1080 اچ دی

.

دانلود با کیفیت 720

.

دانلود با کیفیت 480

مجید شاپوری توانست این کار را انجام بدهد و یکی از شرکت کننده ها را حذف کند.

گفتنیست که جوکر از برنامه های کمدی بوده که در یکی دوماه اخیر توانست به شدت مورد استقبال مردم قرار بگیرد. این کار توسط احسان علیخانی تولید شده و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *