بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس

بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار +عکس و اینستاگرام را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قاسمی در سال ۱۳۷۹ زیر نظر محسن مرادی کشتی را آغاز کرد و در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ قهرمان استان لرستان و در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ قهرمان کشور در رده‌های پایه کشتی فرنگی شد.

به گفته وی قاسمی نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در مسابقات آسیایی نوجوانان به میدان رفت و سوم شد و سپس در سال ۲۰۰۸ قهرمان نوجوانان آسیا شد و در سال ۲۰۱۰ نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم در هوانگشان چین قهرمان جوانان آسیا شد و پس از چند سال حضور در رده‌های پایهٔ تیم ملی ایران به تیم بزرگسالان دعوت شد.

بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس

درگذشت قهرمان کشتی لرستان و ایرن و اسیا

محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی تیم ملی کشورمان که دارای قهرمانی ایران و آسیا بود زندگی پر فراز و نشیب و عجیبی را تجربه کرد.

او در دوران نوجوانی وارد عرصه کشتی شد و با استعداد زیادی که در این رشته ورزشی داشت توانست مدال طلای رده نوجوانان آسیا را به دست آورد.

هریف ژاپنی خود را در فینال ضربه فنی کرد و به مدال قهرمانی آسیا دست پیدا کرد.

انگیزه محسن قاسمی دو چندان شده بود و برای قهرمانی آسیا نیز در رده جوانان تلاش می کرد و خیلی زود توانست که در رده جوانان آسیا نیز عملکرد درخشان داشته باشد و تا فینال همه حریفان خود را شکست دهد .

در فینال حریف هندی خود را شکست داد و مدال طلای جوانان آسیا را نیز به دست آورد .

محسن قاسمی به تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی در ورزش در کنار حمید سوریان به کشتی پرداخت.

اما در میانه راه متاسفانه به دلایل نامعلومی به اعتیاد دچار شد و از میادین ورزشی دور ماند .

خانواده و دوستان او تلاش کردند که او را به میادین ورزشی برگردانند و به همین منظور را به کمپ ترک اعتیاد بروجرد فرستادند.

بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس

بعد گذشت چند روز در کمپ ترک اعتیاد با چند عضلات درگیر می شود و به صورت گروهی را مورد ضرب و شتم قرار داده که ضربه سنگینی به سر او وارد می‌شود و منجر به ضربه مغزی می‌شود و به کما میرود خانواده‌اش از پزشکان درخواست می‌کنند که تا به هوش آمدن این کشتی گیر دستگاه‌های حیاتی را از وی جدا نکنند بیش از 2 سال این کشتی گیر با این دستگاه ها در بیمارستان بستری بود و در نهایت در روز ۲۳ دیماه ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی درگذشت.

بیوگرافی محسن قاسمی

او یکی از کشتی گیران حرفه‌ای و ملی‌پوش کشورمان بوده که در بهمن ۱۳۶۹ در شهر بروجرد لرستان به دنیا آمده است

بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر درگذشت + اعتیاد و کما رفتن محسن قاسمی

دو تا به حال افتخارات زیادی را برای تیم ملی ایران به دست آورده که مهمترین آنها قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۱ در شهر تاشکند میباشد

همچنین در سال ۲۰۱۲ موفق شد با تیم ملی ایران قهرمان مسابقات جام جهانی فرنگی در روسیه شود و مدال طلا را به گردن خود بیاویزد.

از قهرمانی کشتی جهان تا اعتیاد

محسن قاسمی سرنوشت بسیار عجیب و غریب پر فراز و نشیبی داشت و از عرش به یک باره به فرش رسید

زمانی که بسیاری از حریفان آسیایی خود را به خاک می‌انداخت بعد از مدتی به سمت مواد مخدر روی آورد و نتوانست دیگر آمادگی جسمانی خود را برای مسابقات حرفه ای حفظ کند.

او در سال ۱۳۷۹ زیر نظر محسن مرادی فعالیت حرفه‌ای کشتی خود را آغاز کرد در سال ۱۳۸۱ تا ۸۴ موفق شد قهرمان استان لرستان شود

بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر + اعتیاد و کما رفتن محسن قاسمی

در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ در مسابقات کشوری قهرمان شد

در سال ۲۰۰۶ به مسابقات آسیایی نوجوانان موفق شد که مدال برنز را از آن خود کند

در سال ۲۰۰۸ قهرمان نوجوانان آسیا شد و در سال ۲۰۱۰ در وزن ۶۶ کیلوگرم توانست در چین قهرمان جوانان جهان شود

تصادف و شکستگی پای محسن قاسمی

در سال ۱۳۹۱ به دلیل سانحه با موتور سیکلت یکی از پاهایش شکست و مدتی درگیر شکستگی پایش شد و در ادامه دیگر نتوانست آمادگی جسمانی خود را حفظ کند

هرچند که محمد بنا سرمربی وقت تیم ملی بزرگسالان کشتی تلاش زیادی کرد تا بتواند مجدداً او آماده نگه دارد و او را به تیم ملی نیز دعوت کرد اما متاسفانه به دلیل اعتیاد به مواد مخدر محسن قاسمی نتوانست دیگر به میادین برگردد

بیوگرافی محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی کار + اعتیاد و کما رفتن محسن قاسمی

رفتن به کما به دلیل درگیری

در سال ۱۳۹۸ رو به کمپ ترک اعتیاد رفت اما در آنجا با برخی از اراذلی که در کمپ حضور داشتند درگیر شد و به دلیل آسیب دیدگی از ۲۶ ناحیه از بدن اش به کما رفت و به بیمارستان آیت الله بروجردی و بیمارستان لاله تهران اعزام شد.

در ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ نیز جهانگیر قاسمی، پدر محسن در گفت‌وگو با ایسنا گفت مغز محسن قاسمی کوچک شده‌است و درمان پسرش تقریباً غیرممکن شده‌است!

همچنین ببینید:

میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی +تصادف و ضایعه نخاعی و بیوگرافی میثم زارعمیثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی +تصادف و ضایعه نخاعی

وی در این گفت‌وگو اظهار کرد: «محسن پس از حدود دو ماه از کما خارج شد و به علت هزینه‌های زیاد درمان او را از بیمارستان خصوصی لاله به بیمارستان دولتی طالقانی انتقال دادیم».

بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس

وی با بیان اینکه در بیمارستان دولتی به محسن خوب رسیدگی نمی‌کردند، افزود: «به تازگی دکترها گفته‌اند که مغز محسن کوچک شده و تحت تأثیر قرار گرفته‌است و طبق نظر پزشکان درمان محسن تقریباً غیرممکن است و فقط خدا می‌تواند او را نجات دهد»

بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس بیوگرافی محسن قاسمی قهرمان کشتی گیر و فرنگی کار و همسرش +عکس

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام نباید سازمان ورزش،نباید فدارسیون کشتی ،نباید مسئولین کشوری این جوان بااستعداد را بیشتر درکش می‌کردند وهوایش را داشتند، تا این سرمایه های خدادادی را حفطش میکردند،قاسمی خدا رحمتت کند منه غیر مسئول که شرمنده تو وخانواده تو وخانواده کشتی ایران ومردم کشورم هستم

    1. سلام
      ايقد دنبال كارش اين ور و اون ور رفتم بااينكه تو اردو باش آشنا شدم و اهل خوزستان هستم ولي جون ميدونستم جي هست و جه استعداد كم نظيري داره ب هر دري زدم برا رهايش ولي متاسفانه بجا جواب همه درها ب روم بسته شد تا اينكه بجاي نجاتش اونو فرستادن ب كما و بعد٢ماه ك بركشت ديكه اميدي ب قاسمي نبود جون مغزش هر روز كوجكتر ميشد و آخر سر بعد ٢سال ايران قهرمان نزديك ب يك دهه كشتي مفت از دست داد.
      يادوخاطره محسن قهرمان بهلوان ايران كرامي😔😭😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا