بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس و همسرش +عکس

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست پرسپولیس و همسرش +عکس

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس و همسرش +عکسو اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس و همسرش +عکس

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست

محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق تیم پرسپولیس و استقلال و سپاهان متولد ۲۶ آذر ۱۳۵۱ بوده و سالها در لیگ برتر کشورمان فعالیت داشت.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس +عکس قدیمی

شروع فوتبال

محمدرضا مهدوی فوتبال خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و در تیم بهمن کرج اولین گام خود را در فوتبال برداشت شش سال در تیم بهمن کرج بازی کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۴ به تیم استقلال تهران پیوست و تجربه بازی در یک تیم بزرگ تهرانی را به دست آورد.

اما استقلال تصمیم گرفت که او را به صورت قرضی به تیم رویال شارلوا در لیگ بلژیک بدهد و دو سال در اروپا بازی کند .

محمدرضا مهدوی دو سالی که در تیم رویال بازی کرد عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس +عکس قدیمی

حضور محمدرضا مهدوی در پرسپولیس

پرسپولیس تهران در نهایت او را در سال ۱۳۸۶ به خدمت گرفت یک سال برای تیم پرسپولیس بازی کرد و در سال ۱۳۸۷ راهی سپاهان اصفهان شد او در تیم سپاهان اصفهان نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و بعد از یک سال بازی در این تیم به تیم شهرداری بندرعباس پیوست.

خداحافظی از فوتبال

محمدرضا مهدوی سال ۱۳۸۸ یک سال در تیم شهرداری بندرعباس بازی کرد و در نهایت در سال ۱۳۸۹ راهی تیم استقلال اهواز شد او در تیم استقلال اهواز فوتبال خود را به پایان رساند و کفش های خود را آویزان کرد و از دنیای فوتبال خداحافظی نمود.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق تیم ملی +عکس قدیمی

بازیهای ملی محمدرضا مهدوی

محمدرضا مهدوی در سال ۱۳۷۸ تجربه بازی در تیم ملی ایران را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ به دست آورد و چند بازی برای تیم ملی کشورمان بازی کرد.

سرطان همسر محمدرضا مهدوی

در سال ۱۴۰۰ ویدیویی از محمدرضا مهدوی در فضای مجازی منتشر شد که با گریه اعلام کرد و همسرش به بیماری سرطان مبتلا شده است از مردم خواست که برای او دعا کنند که به شبکه سه سیما در برنامه فوتبالی آمده بود تولد همسرش را تبریک گفت و از مردم خواست برای سلامتی و شکست بیماری دعا کنند.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس +عکس

به گزارش ورزش ۳، فروردین ماه امسال بود که محمدرضا مهدوی وقتی در برنامه فوتبال برتر به عنوان کارشناس حاضر شده بود جمله‌ای به زبان آورد که در تمام فضای مجازی وایرال شد. او گفته بود می‌خواهم خبر خوش تولد همسرم را بدهم و در برنامه زنده و بین صحبت‌های فوتبالی‌اش این تبریک را به زبان آورد.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس و فرزندش +عکس قدیمی

این ماجرا باعث خنده و ساختن طنزهای زیادی در فضای مجازی شد و تبریک مهدوی با واکنش‌های زیادی همراه بود. حالا امروز مشخص شد که این تبریک بی دلیل نبوده است و پشت طنزهای ساخته شده برای خود این پیشکسوت روزهای بسیار سختی بوده است.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس +عکس

*شما با تبریک تولد همسرتان در تلویزیون خبرساز شدید و ویدئوی آن دست به دست شد. الان متوجه شدیم که همسرتان درگیر بیماری هستند. در این مورد صحبت کنید تا مردم دعا کنند و این مشکل حل شود.

بیوگرافی محمدرضا مهدوی فوتبالیست سابق پرسپولیس +عکس

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *