بیوگرافی محمدرضا میراحمدی فوتبالیست ایرانی و زیر آوار ماندن در زلزله ترکیه

بیوگرافی محمدرضا میراحمدی فوتبالیست ایرانی و زیر آوار ماندن در زلزله ترکیه

بیوگرافی محمدرضا میراحمدی

محمدرضا میراحمدی متولد دهه هفتاد در رامهرمز فوتبالیست ملی پوش ایرانی قطع عضو معلولان بوده که در لیگ ترکیه بازی میکرده است هرچند که او شهرت چندانی ندارد اما خانواده اش به شدت نگران او هستند و گفته میشود که زیر آوار زلزله گرفتار شده است .

بیوگرافی محمدرضا میراحمدی فوتبالیست ایرانی و زیر آوار ماندن در زلزله ترکیه

محمدرضا میراحمدی از رامهرمز که عضو تیم ملی فوتبال قطع عضو هستند به عنوان لژیونر در ترکیه بازی می کنند و به دلیل قطع خطوط تلفن هیچ خبری از آنها نیست.

خانواده محمدرضا میگویند که در هتل اقامت داشته است که هنگام وقوع زلزله ساختمان هتل تخریب میشود .

حامد مطرودی از شادگان، مهدی سعیداوی از سوسنگرد و جانباز 50 درصداز دیگر مفقودی های ترکیه هستند.

همچنین ببینید:

وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون ترکیه

فیلم کامل گریه بوراک آشپز ترکیه ای و درخواست کمک به مردم ترکیه

اظهارات خانواده محمدرضا میراحمدی

خواهر محمدرضا میراحمدی فوتبالیست گرفتار در زلزله ترکیه روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مردم ایران می‌خواهم فقط دعا کنند خانواده ما شرایط بسیار بدی دارد. هیچ خبری از برادرم در ترکیه نداریم و دوستان وی نیز به محمدرضا دسترسی ندارند. تمام ارتباطات قطع است و طبق گفته برخی از رسانه‌ها شهر مالاتیا به تلی از خاک تبدیل شده است. رفت و آمد در ترکیه سخت شده و دوستان محمدرضا نمی‌توانند به او دسترسی داشته باشند.

بیوگرافی محمدرضا میراحمدی فوتبالیست ایرانی و زیر آوار ماندن در زلزله ترکیه

میراحمدی ادامه داد: با مربی تیم و مدیر هتل در ارتباط هستیم و آنان هم لطف دارند پاسخ ما را می‌دهند. اما هیچ خبر موثقی در دست نیست تنها خبر منتشر شده زنده بیرون کشیدن سه نفر از هتل محل اسکان برادرم است که ما را امیدوار کرده است. از روز گذشته و زمان زلزله ترکیه خانواده ما به عزاخانه تبدیل شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه ارتباط با برادرش گفت: خط ترکیه‌ای وی خاموش است اما واتساپش در دسترس است. هیچ پیامی نیز از او دریافت نکردیم و برخی اخبار منتشر شده داستان سرایی بود. یک سایت داخلی به من زنگ زد و با او درد و دل کردم اما خبر جوری تنظیم شد که به نقل از من اخبار متفاوت زدند. شرایط روحی ما اصلا برای مصاحبه خوب نیست اینکه اخبار در رسانه‌های بیگانه منتشر شد بسیار ما را ناراحت کرد.

 درگذشت سه ملی‌پوش ایرانی در زلزله ترکیه

داستان ماندن سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو ایران در زیر آوار ناشی از زلزله در کشور ترکیه طی روزهای گذشته بسیار دردآور بود. با توجه به اینکه عملیات آوار برداری هتل فروریخته ادامه داشت، از سرنوشت مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مسعودی سه ملی پوش فوتبال قطع عضو ایران خبری در دست نبود.

با گذشت چند روز و امیدواری ها برای آنکه ملی‌پوشان ایرانی زنده از زیر آوار بیرون بیایند، اما امروز خبری تلخ از ترکیه مخابره شد.

جعفر عسگری، رییس انجمن فوتبال قطع عضو ایران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «متاسفانه امروز با خبر شدیم با انجام عملیات آواربرداری هتل فروریخته در ترکیه، پیکر سعیداوی، میراحمدی و مسعودی بی جان از زیر آوار بیرون آمده و آنها دار فانی را وداع گفته‌اند».

عسگری ضمن تسلیت به خانواده های این عزیزان و جامعه ورزش افزود: «ابتدا پیکر مرحوم سعیداوی و مسعودی از زیر آوار خارج شد و بعد از ساعاتی پیکر بی جان مرحوم میراحمدی هم از زیر آوار کشف شد و بیرون آمد. خداوند به خانواده های این عزیزان صبر بدهد و این سه ملی پوش ارزنده را هم بیامرزد. روحشان شاد.»

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *