فیلم / وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون ترکیه و واکنش عجیب او

فیلم / وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون ترکیه و واکنش عجیب او

فیلم / وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون ترکیه و واکنش عجیب او

واکنش جالب مجری زن و گوینده اخبار تلویزیون ترکیه حین وقوع زلزله و حین گفتن اخبار در تلویزیون ترکیه که در نوع خود بسیار جالب بود.

حین خواندن اخبار توسط خانم مجری تلویزیون ترکیه به یکبار زمین لرزه شدیدی به وضوع پیوست و باعث شد عوامل پشت صحنه حسابی ترسیده و فرار کنند اما خانم مجری کاملا خونسرد سعی کرد که فرار نکند و اخبارش را بخواند.

وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون

مجری تلویزیونی ترکیه که البته ترس از چهره اش نمایان شده بود اما سعی کرد به خواندن اخبار ادامه بدهد و برنامه را قطع نکند.

از روز گذشته تا به حال زلزله های بسیاری در ترکیه به وقوع پیوسته است و خانه ها و ساختمان هایی که نمیمه تخریب شده بود کاملا تخریب شدند و افرار زیادی زیر اوار ماندند و سایر افراد بی خانمان شدند.

گفتنی است که مرکز لرزه نگاری ترکیه تاکنون ۳۱۲ پس لرزه ثبت کرده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه زلزله شهر حریم سوریه که کاملا با خاک یکسان شد

فیلم لحظه زلزله دوم ترکیه حین گزارش خبرنگار و فرار خبرنگاران

فیلم وحشتناک اشهد و شهادتین خواندن یک کودک زیر آوار

شمار قربانیان زلزله در ترکیه به بیش از ۳۴۰۰ نفر رسید.فواد اوکتای، معاون رئیس جمهور ترکیه گفت:شمار قربانیان زمین لرزه به ۳۴۱۹ نفر و مجروحان به بیش از ۲۰ هزار نفر افزایش یافته است.تاکنون بیش از ۸ هزار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده اند.

به نظر می‌رسد که سد آتاتورک در جنوب شرقی ترکیه پس از دو زمین لرزه ویرانگر ۷.۵ و ۷.۸ ریشتر در وضعیت بحرانی قرار دارد. گزارش‌هایی از ترکیه حاکی از آن است که در پی زلزله‌های شدید شکاف‌های زیادی در سد ایجاد شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *