بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر + توهین به رخشان بنی اعتماد

بیوگرافی محمد صادق کوشکی کیست از توهین ها و حواشی +عکس

محمدصادق کوشکی پژوهشگر ایرانی و کارشناس تلویزیونی صدا و سیما و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران میباشد او متولد شهرستان آباده در استان فارس بوده و به عنوان استاد دانشگاه تدریس میکند وی دارای دکترای اندیشه سیاسی است و بیشتر به عنوان کارشناس شبکه افق شناخته میشود او در برنامه هایی که حضور داشته است به رخشان بنی اعتماد و علی دایی و عادل فردوسی پور توهین کرده است که به شدت مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

در ادامه بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر ایرانی و کارشناس تلویزینی را مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر

محمدصادق کوشکی یکی از چهره های صدا و سیما بوده که به عنوان کارشناس برنامه‌های مختلف حضور پیدا کرده است و دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران می باشد

بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر + توهین به رخشان بنی اعتماد

در چند سال اخیر به دلیل حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به خصوص شبکه افق در بین مخاطبان تلویزیونی به شهرت زیادی دست پیدا کرده است

آقای محمدصادق کوشکی در مسائل سیاسی و موضوعات اجتماعی اقتصادی و فرهنگی در برنامه‌های صدا و سیما حضور پیدا کرده است و به عنوان کارشناس اظهار نظر می‌کند

او در شبکه افق به عنوان استاد دانشگاه در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد دانشگاه تهران و دانشگاه امام حسین شناخته می شود

دکتر محمد صادق کوشکی تا به حال چندین کتاب را به نشر رسانده و کار تالیف را را برعهده داشته است

از سوابق و تدریس و تالیف‌ها او، نام دانشگاه امام حسین و امام صادق(ع) به چشم می خورد. وی دكترای علوم سیاسی دارد و در سوابقش آورده كه مدیریت دفتر هنر و ادبیات در مركز اسناد انقلاب اسلامی (۱۳۷۹- ۱۳۸۴) را بر عهده داشته است.

بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر + توهین به رخشان بنی اعتماد

ماجرای انتقاد به رخشان بنی اعتماد

اظهارات محمدصادق کوشکی – استاد دانشگاه – در برنامه‌ای شبکه افق، امروز در رسانه‌های اجتماعی با بازتاب گسترده‌ای همراه بود. کوشکی در بخشی از صحبت‌های خود با طعنه خطاب به رخشان بنی اعتماد – کارگردان سینما – می‌گوید: «خانمی که میای فراخوان می‌زنی، می‌دونی اگر دست عبدالمالک ریگی به تو، دخترت و کس و کارت می‌رسید می‌دانید چی می‌شد؟ شاید شما خوشتان بیاید، اما مردم خوششان نمی‌آید!» این اظهارات کوشکی با واکنش شدید کاربران همراه بود.

در پی این اتفاق خانه سینما نیز فرخوانی داد و از هنرمندان سینمایی درخواست کرد که از حضور در سینما خودداری کنند.

بیوگرافی محمدصادق کوشکی پژوهشگر + توهین به رخشان بنی اعتماد
توهین به علی دایی

کوشکی در شبکه افق در ابتدا در سخنانی گفت: برخی از سلبریتی‌ها علاوه بر شهرت محبوبیت هم دارند اما هر چهره مشهوری محبوب نیست ورزشکاری مثل تختی که سال‌ها از عمرش گذشته بیش از آنکه مشهور باشد محبوب است. اگر نظرسنجی کنید عده کمی جزییات زندگی او را می‌دانند ولی محبوب است.

وی در پاسخ به مجری درباره محبوبیت علی دایی عنوان کرد: این فرد مشهور بوده نه محبوب و ۶ دهه بعد از زندگی او باید ببینیم محبوب است یا خیر. درباره محبوبیت تختی ببینید هنوز سالمرگ مرحوم تختی چقدر به یادش هستند.

بیوگرافی محمدصادق کوشکی کیست از توهین ها و حواشی +عکس

این استاد دانشگاه درباره نصیریان اظهار کرد: علی نصیریان جایزه فجر نگرفت. محبوبیت نصیریان به دلیل جایزه نیست و کسی کار ندارد جایزه گرفته یا نگرفته است و شاید در مقاطع بلند مدتی کار نمی‌کند اما او محبوبیت دارد.

کوشکی درباره نوید محمدزاده گفت: اگر این فرد ۲ یا سه سال دیده نشود از خاطره‌ها محو می‌شود و برای همین برخی از این افراد فیلمی ندارند سعی می‌کنند دیده شوند و اینها مشهور هستند.

وی در بخشی دیگر درباره ستاره‌سازی در تلویزیون گفت: بعد از انقلاب اسلامی تا ۱۰ سال بنا بر ستاره‌سازی نبود. تا سال‌های ۶۸ مشهورترین چهره‌های سینمای ایران کارگردانان بودند و بازیگران چهره‌های درجه دوم و سوم بودند و حتی مردم می‌آمدند تا فیلم فلان کارگردان را ببینند. در تلویزیون هم جهت‌گیری شبکه‌ها به سمتی بود که چهره محبوب ساخته نشود.

بیوگرافی محمدصادق کوشکی کیست از توهین ها و حواشی +عکس
اظهار نظر درباره بی حجابی

محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی معتقد است که از ترویج بی‌حجابی و دامن‌زدن به آن از سوی رسانه‌های بیگانه، سرویس‌های امنیتی وفضای مجازی ولنگار و بی‌قانون در واقع ابزاری برای ایجاد یک جنگ داخلی فرهنگی در کشور و راهی است که برای براندازی استفاده می‌شود.

یکی از مباحثی که رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام بیان کردند، موضوع حجاب بود که از تعبیر جدیدی به عنوان حرام سیاسی در این باره استفاده کردند. رهبر انقلاب در تبیین الزام شرعی و قانونی حجاب گفتند که «در مسئله پوشش، حجاب، محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیتی دولتی، و کشف حجاب نیز هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی. ایشان با تأکید بر اینکه بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاههای جاسوسی دشمن، مطلع نیستند، گفتند: اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاههایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. خداییش حرفش حق بود

  2. وای بترس ازچوب بی صدای خداکوشکی بی خردکوشکی بی وجدان اینقدرتهمت نزن که انشاال به تهمت ناحق گرفتارخواهی شدشرمت بآد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *