بیوگرافی محمدحسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

بیوگرافی محمدحسین توسلی استندآپ کمدین +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی محمد حسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس و پیج اصلی اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.این کمدین موفق شد در خنداننده شو 3 به فینال مسابقه راه پیدا کند و اجراهای بی نظیری داشته باشد که مورد توجه مخاطبان تلویزیونی قررا بگیرد و به او رای بدهند تا به فینال بیاید.

بیوگرافی محمدحسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

بیوگرافی محمد حسین توسلی رکن آبادی

محمد حسین توسلی رکن آبادی از طنزنویسان و استندآپ کمدین های ایرانی اهل یزد بوده که در خندوانه به شهرت رسید.

او در برنامه خندوانه و در مسابقه خنداننده شو یکی از ستاره ها و شگفتی ساز ها بود که اجراهایش داوران مسابقه را از ابتدای تا انتهای اجرا میخنداند. درباره خانواده اش میگوید هر وقت از پدرم و مادرم یه چیزی خواستم ، همیشه بیشتر از نیازم بهم داد مثلا من ۲۰ تومن پول می خواستم ، اون ۵۰ تومن بهم می داد و این همیشگی بود پدرم و مادرم همیشه برایم نماد خداوند هستند.

بیوگرافی محمد حسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

درخشش در خنداننده شو

او استعداد زیادی در طنز نویسی و استندآپ دارد این در اجراهای او میتوانیم ببینیم بر خلاف سایر شرکت کننده های خندوانه که متن استندآپ آنها کسی دیگر نوشته اما ایشان متن را خودش نوشته و اجرا میکرد و از همین نظر نشان میداد یک سر و گردن از سایر شرکت کننده ها بالا تر است.

بیوگرافی محمد حسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

او در خنداننده شو 3 توانست در مرحله اول به صورت مستقیم به دور بعد صعود کند و در مرحله دوم نیز اجرای بی نظیر داشت و موفق سد با رای بالای مردم به مرحله بعدی راه پیدا کند.

گفتنید خنداننده شو برای انتخاب بهترین خنداننده از میان مردم برگزار می‌شود و تفاوت آن با مسابقه «خنداننده برتر» که در فصل دو این برنامه اجرا شد این است که شرکت‌کنندگان مسابقه خنداننده برتر از میان هنرپیشگان و کمدین‌های مشهور سینما و تلویزیون بودند ولی «خنداننده شو» شرکت‌کنندگان را از میان مردم عادی انتخاب می‌کند.

بیوگرافی محمدحسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی tavasoliam این هنرمند را دنبال کنید

بیوگرافی محمد حسین توسلی رکن آبادی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

راهیابی به فینال خنداننده شو 3

محمد حسین توسلی موفق شد در خنداننده شو 3 به فینال راه پیدا کند و در فینال با علی غریب به رقابت بپردازد. او در این باره نوشت:خدا رو صد هزار مرتبه شکر ممنونم از تمام مردم عزیز کشورم که ما رو دیدن ، رای دادن و حمایت کردن نیمای عزیزم می دونی که چقدر دوستت دارم و از دیدن و شنیدنت دلم قنج میره خانم هانا ستوهی شما فوق العاده ای و قطعا بهترینها منتظرته علی غریب عزیزم ، برادرم ، با نمک ، حرفه ای و آدم درجه یک امیدوارم که یک فینال به یاد موندنی رو در کنارت تجربه کنم

بیوگرافی محمدحسین توسلی استندآپ کمدین (خنداننده شو) +عکس

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *