دانلود کامل فینال خنداننده شو ۳ خندوانه (پنجشنبه 19 اسفند 1400)

دانلود فیلم اجرای محمدحسین توسلی در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه

انتشار امروز 20 اسفند 1400 *  دانلود فیلم اجرای محمدحسین توسلی در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه (19 اسفند 1400) را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اجرای محمدحسین توسلی در فینال خنداننده شو ۳

محمد حسین توسلی یکی از کمدین های فصل سوم مسابقه خنداننده شو بوده که موفق شده با رای مردمی تا فینال این مسابقات راه پیدا کند او دارای استعداد بسیار بالایی در اجرای استندآپ دارد و توانست نشان بدهد که شانس اول برنده شدن در فینال می باشد.

دانلود

لهجه یزدی محمد حسین باعث شده که او نسبت به سایر کمدین های این مسابقه متمایز باشد و او را به عنوان بامزه ترین کمدین خنداننده شو به شمار بیاورند شاید تصور نمیشد که محمدحسین بتواند با رای مردمی تا مرحله فینال خنداننده شو راه پیدا کند به هر حال او از جمله افرادی خواهد بود که در صدا و سیما برنامه های مختلفی را بر عهده او خواهند گذاشت و در فیلم ها و سریالهای آینده بازی خواهد کرد.

او در فینال با خروس و مرغ ها شوخی کرد و به شدت باعث خندیدن شرکت کننده ها و داوران این مسابقه شد.محمد حسین توسلی رکن آبادی متولد شهر یزد می باشد. از زندگی شخصی اطلاعات دقیقی در دست نیست. او کمدین است و در چندین استندآب کمدی را اجرا نموده است.

دانلود فیلم اجرای محمدحسین توسلی در فینال خنداننده شو ۳ خندوانه

خبرگزاری مشرق در مطلبی با عنوان «خنداننده» خندوانه به چه دلایلی «رکیک» نیست؟! ضمن آنکه استندآپ را شیوه خاصی از هجو می‌داند که حفره‌ها و معایب فرهنگ عامه را به نقد و چالش می‌کشد، اجرای کمدین‌ها در این برنامه را حاصل نوشته‌های خودشان می‌داند و معتقد است در فرهنگ عامه غرب د «کریس راک»، «رابین ویلیامز» و حتی «ماز جبرانی» (کمدین ایرانی) از طریق برنامه‌های مشابه خندوانه به عنوان اجراکننده کمدین‌های تک نفره به شهرت رسیدند و محبوب شدند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *