بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش + عکس شخصی و حواشی

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش + عکس شخصی و حواشی گزارشگر فوتبال و سن و محل زندگی و حواشی و جنجالی و عکس خانواده و همسر و فرزندش و اینستاگرام و همه حواشی گزارشی را در مجله شبونه مشاهده کنید

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

گزارشگر فوتبال در سال 1352 در شهر ری به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته مدیریت در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در رشته مدیریت رسانه می باشد.
همچنین دوره های مربیگری فوتبال را نیز گذرانده است.

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

شروع گزارشگری فوتبال

از سال 1379 با معرفی یک هم محلی به نام براری وارد رادیو شدم و بعد از دادن تست پذیرفته شدم.
و اکنون بیش از 20 سال سابقه گزارشگری در رادیو و تلویزیون را دارم.مهدی توتونچی

عکس های محمد سیانکی

بیوگرافی محمد سیانکی ،در شهر ری و در مجاورت بارگاه عبدالعظیم حسنی جایی که چهره های زیادی چون آقای فغانی داور بین المللی و محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال و جواد نکونام کاپیتان تیم ملی را به جامعه ورزشی تقدیم کرده به دنیا آمدم.
من تا سال 1380 در رادیو به عنوان گزارشگر کار می کردم و بعد با تماس از شبکه سه وارد تلویزیون شدم که زمانی بود که تازه این شبکه راه اندازی شده بود.

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

محمد سیانکی گزارشگر فوتبال

اولین گزارشم در تلویزبون مربوط به یک فوتبال ضبطی از باشگاه های فرانسه بود.عباس قانع
برای گزارش دیگر رشته های ورزشی خیلی پیشنهاد دارم اما تخصص من فوتبال است و من معتقدم هر کس باید در حیطه تخصص خود کار کند.

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش
ازدواج و همسر و فرزند

بیوگرافی محمد سیانکی ،چند سالی است که ازدواج کرده ام و دارای یک فرزند هستم.
همسرم اوایل مخالف فوتبال بود اما به مرور به این رشته علاقه مند شد و خودم نیز در خانواده ورزشی و فوتبالی به دنیا آمدم.

این مجری ورزشی فوتبال رادیو و تلویزیون هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارد ،اما همه واکنش ها و حواشی را دنبال می کند.

گزارش فوتبال به طعم گوشت

بیوگرافی محمد سیانکی ،وی در گزارش اخیر جنجالی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد که با عث شد تا هشتگ گوشت و مسی در فضای مجازی به راه بیفتد و علت این او درباره مسی اظهار داست که او دیگر گوشت نمی خورد و حالت تهوع دیگر ندارد. 

این گفته او باعث شد تا کابران انواع و اقسام تصاویر گوشت خوردن مسی و رژیم غذایی او را که گوشت یکی از برنامه های آن است را در شبکه های مجازی منتشر کنند.

به نظر کاربران فوتبال فقط فوتبال است و نباید مسائل سیاسی و توجیه مشکلات مردم و معیشت آنها دستاوزیر گزارشهای فوتبال شود.

محمد سیانکی سپس در واکنش به این سوال که به نظر می رسد برخی گزارشگران خیلی زودتر از حد تصور به تریبون رسیده اند، اینطور توضیح داد:« ببینید خب یک زمانی بازی کردن در استقلال پرسپولیس خیلی سخت بود و باید هفت خان را رد می کردید. الان چی؟ الان به شما قول می دهم که بازیکنان تیم ملی را عکسشان را برای اهالی فوتبال بگذارید و اسمشان را بپرسید؛ نصفشان را نمی شناسند، ولی بازیکنان ذخیره دهه 90 را هم مردم می شناختند. برای اینکه آنها خیلی سختی کشیده اند. در مقابل برخی بازیکنان برای رسیدن جایگاهی که دارند، خیلی زحمت نکشیده اند؛ شانسی بوده یا داستان های دیگر باعث شده تا قدرش را ندانند. علی دایی با طحال پاره برای تیم ملی بازی کرد. علی دایی رویاهای بزرگ داشت و زحمات زیادی کشیده. کریم باقری هم همینطور؛ این بازیکنان رویاهای بزرگی در سر داشتند.»

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

مربیگری

محمد سیانگی میگوید دوست ندارم کار مربیگری را در رده سنی بزرگسالان ادامه بدهم. مربیگری را در رده پایه انجام می‌دهم و با افتخار هم این کار را انجام می‌دهم. با کمترین دستمزد دوست دارم به بچه های مردم یاد بدهم که ضعف، ناتوانی و ببخشید بی عرضگی خودشان را به دیگران نسبت ندهند. جالب اینکه من گفتم تیم هوادار از عمق به قلب دفاع ملوان حمله می‌کند. تاکتیک تیم آقای الهامی همین است به نظرم و از همانجا هم به گل رسیدند. نمی‌دانم اگر این نکته ای را که اشاره کردم به تیم ملوان هم می گفتم دقیقاً همین بود؟ همین است که فوتبال ما درجا می زند. مربیان ما همینطور داخل هم می‌چرخند و دنبال این هستند که از این ایراد بگیرند! دنبال این نیستند که خودشان را قوی کنند.

مربی تیم فوتبال آکادمی کیا در ادامه با اشاره به یکی از اتفاقات هفته های اخیر این آکادمی بیان کرد:« من الان مربی کیا هستم. مدتی قبل یکی از بازیکنان خوب ما کار ناشایستی بعد از تعویض شدن انجام داد. هفته بعدی با تیم دوم جدول بازی انجام دادیم و اصول ما می گفت این بازیکن نباید بازی کند. بازی را باختیم ولی به آن بازیکن بازی ندادیم تا هم اصول رعایت شده باشد و هم آن بازیکن جایگاه خودش را بداند. اگر بازی می دادیم برای خودش و ما بد می شد. برای مثال این موضوع را مطرح کردم؛ این اصول باید رعایت شوند، تا نسل جوان ما قدر جایگاهی که به دست می آورند را بدانند.

بیوگرافی محمد سیانکی گزارشگر فوتبال و همسرش

من نگران این هستم که یک گزارشگری که الان 21 یا 22 سال سن دارد، چند سال دیگر و در 26 ، 27 سالگی دیگر انگیزه ای نداشته باشد. من در فوتبال هم همین حرف را می زنم. الان بازیکن های جوانی داریم که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند و فخر می فروشند.  البته شاید من هم اگر خیلی زود به جایگاهی که الان دارم، می رسیدم دیگر تلاشی نمی کردم. اما حالا چون برای جایگاهی که دارم زحمت کشیده ام، به خوبی قدرش را می دانم.»

سوال بعدی ما از محمد سیانکی در رابطه با شرایط آکادمی کیا بود که به عنوان مربی چند سالی می شود در آن فعالیت دارد. سیانکی به این سوال با تشکر از برادران مهدوی کیا اینطور پاسخ داد:« واقعا زمان نیاز است و در آینده خیلی ها می فهمند که مهدی مهدوی کیا چه کمکی به فوتبال ایران کرده است. من الان در بطن کار هستم. الان فکر می کنند در آکادمی همه چیز ایده آل است؛ فکر می کنند اسپانسر هست و هیچ مشکلی وجود ندارد، اما در واقع هیچ حمایتی از این مجموعه نمی شود. مهدی مهدوی کیا شخصا خودش برای همه چیز از جمله خوابگاه، سفرها، … هزینه می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *