بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و قهرمان پرتاب دیسک جهان و همسرش و فرزندان با دانلود مداحی و عکس و سوابق و زندگی شخصی او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

بیوگرافی محمد صمیمی

محمد سلیمی از ورزشکاران حرفه‌ای در رشته پرتاب دیسک کشورمان بوده که سابقه قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه دارد

او متولد ۱۳۶۶ در شلمزار واقع در استان چهارمحال و بختیاری می باشد.

افتخارات

ایشان توانسته قهرمانی جوانان جهان را در سال ۲۰۲۹ کسب کند همچنین در مسابقات آسیایی ۲۰۱۰ مدال نقره را کسب کرده است اما جالب است بدانید که محمد صمیمی را بیشتر به عنوان مداح میشناسند از شاگردان حاج محمود کریمی بوده که بیشتر سبک مداحی خود را از او الهام گرفته است.

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

ایشان در هیئت رایه العباس مرثیه سرایی می کند آقای محمد صمیمی برادر کوچکتر عباس صمیمی ورزشکار سابق پرتاب دیسک و برادر بزرگتر محمود صمیمی یکی دیگر از قهرمان پرتاب دیسک می باشد.

اولین مدال ایشان در سال ۲۰۰۹ مقام سوم مسابقات آسیایی گوانگژو بوده و در همان سال توانست مدال طلا را کسب کند ایشان در سال ۲۰۰۶ مدال قهرمانی جوانان جهان را به دست آورده است و در سال ۲۰۱۷ مدال نقره کسب کرده است.

محمد اسلامی درباره رابطه موسیقی و مذهبی گوید که فارابی اولین کسی بود که در اسلام موسیقی را تعریف کرد موسیقی از زیرمجموعه های ریاضیات معرفی شده است.

محمد صمیمی با تاکید بر اهمیت کلمه و بیان ادامه داد: شعرمندی یعنی شاعر و در اینجاست که ادبیات خیلی مهم است.تنها راه ارتباط مستقیم خدا با بندگانش قرآن است که یک اثر ادبی است و تمام اولیا دین ما هنرمند ادبی بودند چنانچه امیرالمومنین علیه اسلام را امیر بیان خطاب می‌کنند.

همچنین ببینید بیوگرافی مجید بنی فاطمه مداح 

وی در ادامه گفت: فصل اول کتاب جوامع علم موسیقی ابن‌سینا به تعلیم علم ایقاع که حاصل آموختن آن تالیف سخن‌ها یعنی آهنگسازی است می‌پردازد. ایقاع برآمده از زبان فقرات است. حال اگر فقرات نغمه باشد لحنی خواهد بود اما اگر فقرات ایجاد حروفی کنند که کلام از آن حاصل شود ایقاع، شعری است.

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

صمیمی با اشاره به اینکه نباید غنا را وارد شعر و نوحه سرایی کنیم گفت: ممکن است که بتوانیم شنوندگان خود را گول بزنیم اما نباید خودمان را گول بزنیم. اهل‌بیت هم طاهر هستند و هم مطهر یعنی هم پاک هستند و هم پاک‌کننده و اگر ما به تأسی از اربابانمان پاک کننده نباشیم باید بدانیم مسیرمان اشتباه است. مواظب باشیم اجزای ناپاک را وارد این جریان نکنیم و مجوزی برای شنیدن صداهای حرام مانند صدای آواز بانوان برای این هدف مقدس نیست. و حال فرض کنیم یک کار زیبا از روی موسیقی و به اصطلاح آن خواننده غربی ساختیم و کار هم زیبا شد ولی در نهایت اثر وضعی مخرب آن را می‌خواهیم چکار کنیم و این توفیقاتی که از انسان سلب می‌شود را چه کنیم.

جلسه حلقه شعر و تصنیف آئینی «ریّان» جمعه صبحها در محل باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» برگزار می‌شود.

بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس بیوگرافی محمد صمیمی مداح و پرتاب دیسک و همسرش و فرزندان +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *