بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و همسرش +حواشی و جنجال ها و عکس

محمد عمری فوتبالیست ایرانی و بازیکن تیم پرسپولیس در تاریخ 21 اسفند ماه سال ۱۳٧٨ در ارومیه متولد شده است او فوتبالیست و بازیکن فوتبال است و در حال حاضر در تیم پرسپولیس بازی میکند شاید برایتان جالب باشد بیوگرافی محمد عمری را بخوانید و بدانید در چه تیم های بازی کرده است و چگونه به تیم پرسپولیس راه پیدا کرده است با مجله شبونه همراه باشید.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

بیوگرافی محمد عمری

محمد عمری متولد 21 اسفند 1378 در شهر ارومیه میباشد.

این چهره ورزشی در پست وینگر راست در تیم پرسپولیس توپ می‌زند.

شروع فعالیت

محمد عمری کار ورزشی خود را در زمینه فوتبال با آکادمی باشگاه پرسپولیس آغاز نموده است، که در سال ۹۹ با منصوب شدن آقای گل محمدی به دلیل درخشیده شدن در «نوجوانان پرسپولیس» و حضور در کورس برترین گلزنان لیگ برتر جوانان به تمرینات بزرگسالان این تیم بزرگ اضافه شد.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

سوابق

محمد عمری قبل از منصوب شدن از سوی آقای گل محمدی برای حاضر شدن در «جوانان پرسپولیس» در تیم های بومی در ارومیه توپ می‌زد، نخستین تجربیات ایشان به عنوان آغاز، همان تیم های محلی بوده است.
محمد عمری با ۱/۷۳ سانتیمتر و با شماره پیراهن ۸۰ در میدان توپ می‌زند.

ایشان در درباره الگوی فوتبالی اش بیان می‌نماید شخص خاصی را در نظر ندارد، ایشان یکی از بازیکنانی می باشد، که سبک بازی خاص خود را در بر دارد و می‌خواهد به همان سبک بازی خود را داشته باشد، ولی بازی لیونل مسی و نیمار را بسیار دوست می دارد.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس عکس

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

می‌توان گفت محمد عمری با اینکه در شهر ترک نشین در ارومیه متولد گردیده است، ولی زبان کردی را به خوبی صحبت می کند و اهل تسنن است.

آقای عمری در رده آسیا ویژن، در تیم امیدهای کاسپین حضور داشت.

این چهره ورزشی با بازی بسیار حرف‌های ای خود موفق شد توجه بسیاری از تیم‌ها در لیگ برتر از قبیل: استقلال و پرسپولیس را مجذوب خود نماید و پیشنهادهایی به وی بشود.

همچنین ببینید:

⚡️بیوگرافی یحیی گل محمدی پرسپولیس

⚡️بیوگرافی شیخ دیاباته بازیکن پرسپولیس

⚡️بیوگرافی حامد پاکدل فوتبالیست

⚡️بیوگرافی علی نعمتی بازیکن پرسپولیس

محمد عمری به خاطر اینکه از زمان بچگی تیم پرسپولیس را دوست می داشته، این تیم را برای بازی منصوب می نماید.

حضور در جوانان پرسپولیس

در نهایت در سال ۹۷ بعد از اینکه از طرف پرسپولیس فراخوانده شد، با کادمی پرسپولیس ملحق شد.
در سال٩٩ _١۴٠٠ با ۱۲ مرتبه گلزنی در
رده های امید تهران «دومین گلزن برتر رده های امید» مطرح شد و مجدداً بیشتر از قبل نگاه ها را به سوی خود کشاند.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس

در سال ۱۴۰۰ از طرف یحیی گل محمدی «سرمربی تیم پرسپولیس» بعد از ایفای بسیار خوبش در جوانان و حضورش در کورس برترین گلزنان لیگ برتر جوان ها به تمرین های تیم شاخصی پرسپولیس پیوست.

وی اولین بازی خود را در این تیم در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز در دقیقه ۸۱ به عنوان بازیکن تعویضی به جای سیامک نعمتی تجارب نمود.

او در این بازی چند بازیکن تیم فجرسپاسی را دریبل نموده و در پایان بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

وی در بازی دوم برای تیم پرسپولیس در مقابل تیم صنعت نفت آبادان در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در هفتاد و یکمین دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به جای علی شجاعی به میدان رفت.

اولین گلی که به ثمر رسانید در برابر تیم گل گهر در دیدار دوستانه صورت گرفت.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس عکس

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

تجربه بازی در لیگ جام قهرمانان آسیا

محمد عمری به طور جدی از مسابقات باشگاه های آسیا ۲۰۲۱ و پیش از پیوستن به تیم پرسپولیس به هند به خاطر مرحله گروهی نیز به لیست این تیم اضافه شد.

که در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ به دلیل اینکه کادر فنی تیم پرسپولیس از ایشان رضایتمند بود با ایشان ۵ سال دیگر قرارداد را تمدید کردند.

علی جودکی هم قراردادش را برای ۵ سال دیگر تمدید کرد.

محمد عمری تا کنون با تیم پرسپولیس قهرمانی سوپرجام ایران و قهرمانی لیگ برتر ایران را به ارمغان آورده است.

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

رفتن به اروپا

آقای عمری فوتبالیست جوان و با مهارت اهل ایرانی که تا کنون بازی های بسیار درخشانی را از خود به نمایش گذاشته درباره اهدافش اینطور بیان نموده است:

«هدف گذاری و اهداف شاخصی هر یک از بازیکن ها در ایران حضور در تیم بزرگ پرسپولیس می باشد تا از این سو به تیم ملی و لژیونر شدن دست یابند، که من نیز از این موضوع به دور نمی باشم و دوست دارم از تیم بزرگ پرسپولیس به اروپا دست یابم.»

ایشان درباره آمادگی اش برای ایفا در هر پستی در مستطیل سبز بیان می کند:

«من مهاجم کاذبی می باشم یا به همان صورت فوتبالیست فوروارد، ولی در هر جایی از زمین هدایتگر بخواهد میتوانم برای تیم بازی کنم.»

بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و عکسبیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس بیوگرافی محمد عمری بازیکن پرسپولیس و فوتبالیست +حواشی و جنجال ها و عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

9 نظر

  1. بیش از نیمی از ارومیه کورد و کورد نشین هست، دلیل ندارد شما شهر ما رو شهر ترک نشین بخوانی و تعجب داشتەباشی از کوردهای ارومیە

    • کجا نیمی کورد هست اولا ارومیه شهر 72 ملت هست مهاجر زیاد داره از کورد کلیبر قره داغ و یکان و غیره خود ارومیه بومی کورد نداره کورد ها اکثرا در روستاهای مرزی منطقه سرو یا مرگور ترگور با فاصله 30 به بالا از خود ارومیه هستن که به مرور بعضی هاشون در داخل ارومیه نیز ساکن شدن اونم نهایت ده درصد کورد داره

      • نورالدین خالدی

        آخه چه فرقی داره کورد یا ترک بسه دست بردارید تو این گرونی مردم اعصاب خودشونو ندارند شما هم افتادین دنبال کورد یا ترک ببینید نظرتونو عوض کنین الان دیگه زمان انسانیته نه قومیت واقعا متاسفم

      • نورالدین خالدی

        گیرم کل ارومیه ماله ترک باشه یا مال کورد این موضوع چه دردی از فشارهای شماها کم میکنه

      • صلاح الدین ایوبی کورد وطن پرست

        سمیتکو شیکاک ۲۰۰ سال پیش بومی نبود😂😂😂ایل شکاک ارومیه ۱۰۰۰ سال قدمت داره ۱۰۰۰ سال پیش تو بری بگردی میبینی بومی مغولستان بودی😂😂هربژی ارومیه قلب تپنده کورد و ایران

      • همین کردها هستن که مرز ارومیه رو گرفتن تا امثال تو راحت بخوابن آقا سعید

  2. اورمیه قلب کوردستان

  3. و تجزیه طلبان کوردی که رویت میشوند تا دیروز کولبری میکردن الان دارن ادعای خاک میکنن هرچند حقیقت واضح هس ولی بعضیا ریخت اینجا نمی‌دونم ارومیه کیردوستانو از این حرفا میزنن حواستونو جم کنین همینکه بهتون خونه دادیم زندگی کنین نشون میده ما نژادپرست نیستیم در مقابل شمایی که ادعای خاک میکنی اندکی فرهنگ
    شاید شما دوست ندارین بگین شما مهاجرین ولی این واقعیته واسه اینکه استان های کورد نشین مث کرمانشاه کارو بار نداشتن دولت تصمیم گرفت این قوم رو توی استان های غرب آذربایجان و ایلام جای بده تا بلکه بنده خدا نونی در بیارن الآنم وضع اینطوریه

    • ببخشید ولی میتونم بپرسم که این اطلاعات رو چه کسی به شما داده که در مورد قوم اصیل ایرانی داری اینجوری صحبت می کنی، شاید پاپا اوغوز یا پاپاچنگیز یا یا از پدران مغولیتون همچین روایت شده، موغولچه های مفصل مغز فندقی، گرگ صفت و فاشیست و آلت پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *