بیوگرافی محمد هیبتی رزمی کار mma کیست و اهل کجاست + عکس

محمد هیبتی رزمی کار کیست و اهل کجاست

محمد هیبتی رزمی کار با نام اصی محمد هیبتی گوجانی متولد ۱۳۷۵ در گوجان چهارنحال بختیاری بوده که رشته ووشو فعالیت میکرد و مدتی در تیم ملی ووشو ایران بود که حالا در مساباقت mma فعالیت دارد  او در چند سال اخیر در مسابقات ام ام ای حاضر شده و توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

  • نام کامل : محمد هیبتی گوجانی
  • سن و تاریخ تولد : 1375
  • حرفه : ووشوکار و mma
  • شروع فعالیت : از 10 سالگی
  • سوابق : تیم ملی ایران
  • اهل کجاست : گوجان – چهارمحال بختیاری
  • پیج اینستاگرام : muhammadheybati

بیوگرافی محمد هیبتی

محمد هیبتی متولد 1375 در گوجان – چهارمحال بختیاری است او بازیکن سابق تیم ملی ووشو  ایران بود که در حال حاضر در مسابقات mma فعالیت می کند.

او متولد ۱۳۷۵ می باشد

بیوگرافی محمد هیبتی مبارز ایرانی از ووشو تا mma +اینستاگرام و عکس

شروع فهالیت رزمی

از سن ۱۰ سالگی رشته رزمی ووشو را آغاز کرده است. تحصیلاتش دیپلم میباشد.

بیوگرافی محمد هیبتی مبارز ایرانی از ووشو تا mma +اینستاگرام و عکس

ووشو را زیر نظر برادر بزرگتر خود استارت زده است زمانی که برادرش از ایران مهاجرت کرد برای ادامه ورزش ووشو به نظر حبیب بهمنی امده و ساندا را تحت نظر او آغاز کرد.

سالها در تیم ملی ووشو فعالیت داشته است و در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده است یک سال در تیم دانشگاه آزاد بوده و دو سال برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به تیم پاس رفته است.

بیوگرافی محمد هیبتی مبارز ایرانی از ووشو تا mma +اینستاگرام و عکس

حضور محمد هیبتی در مسابقات mma

او درباره حضور در مسابقات mma می گوید که برخلاف اینکه برخی‌ها می‌گویند که این مسابقات غیر مجاز است اما اینگونه نبوده و اسپانسری که روی مسابقات سرمایه گذاری می کند در نهایت پول برد و باخت و ورزشکار را واریز میکند در این مسابقات شرکت بندی صورت گرفته و در همه مسابقات اینگونه اتفاقات وجود دارد و پشت پرده هایی که ورزشکاران از آن بی خبر هستند.

بیوگرافی محمد هیبتی مبارز ایرانی از ووشو تا mma +اینستاگرام و عکس

محمد هیبتی می‌گوید به دلیل وضعیت مالی بسیاری از ورزشکاران رزمی به مسابقات اما می روند

مشکلات مالی باعث حضور در mma

اگر به همه رشته‌های ورزشی مثل فوتبال توجه می‌کردند مشکلات ورزشکاران هم کمتر می‌شد که مجبور نباشند به این قبیل مسابقات بروند، من همه عمر و جوانی خود را بر سر این رشته ورزشی گذاشتم ولی آن‌قدری پول دریافت نمی‌کنم که بتوانم زندگی خودم را تأمین کنم، اگر به ورزشکارانی مثل من پول مناسبی پرداخت می‌شد هیچ زمان به سراغ این قبیل مسابقات نمی‌رفتیم؛ اخیراً چند نفر از ووشوکاران خوب کشوری به دلیل حضور در مسابقات غیرمجاز حذف شدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی و اینستاگرام شوخال چرچایف مبارز روس
بیوگرافی کامل امیر علی اکبری از کشتی تا mma
بیوگرافی اکبر چریکی (اکبر آزادی چریکی) قهرمان mma

هر کسی به mma برود از ووشو محروم میشود

شنیدم می‌خواهند کسانی که در این مسابقات حضور داشتند را از حضور در تیم‌های ایرانی محروم کنند اما خودم هنوز دقیق این موضوع را نمی‌دانم، ترجیح دادم از تیم ووشو چهارمحال و بختیاری بروم به همین دلیل در حال حاضر به تهران آمدم تا بتوانم اینجا تمرین کنم.

بیوگرافی محمد هیبتی مبارز ایرانی از ووشو تا mma +اینستاگرام و عکس

شما می‌بینید ورزشکاری مثل امیر علی‌اکبری چقدر شهرت پیدا کرده و رسانه‌ها همه به‌دنبال وی هستند حال فرض کنید من هم به اندازه این ورزشکار بزرگ شوم.

ورزش برای سلامتی انسان است ولی زمانی که دیگر نتوانی ورزش کنی چه می‌شود وقتی همه فرصت‌های احتمالی برای داشتن یک شغل مناسب با یک حقوق را هم به خاطر حضور در ورزش و تیم‌های ملی و استانی از دست داده‌ای؛ در این شرایط چه تضمینی برای آینده یک ورزشکار وجود دارد؟

ضرب و شتم توسط مبارز روس

فیلم منتشر شده از مبارزه نابرابر و حمله وحشیانه شوخال چرچایف روس به محمد هیبتی و تهدید مبارز ایرانی به قتل بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این فیلم که به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای ورزشی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده، شوخال چرچایف مبارز هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) با نام مستعار «برز» محمد هیبتی مبارز ایرانی را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اسلحه او را تهدید به قتل می کند.

شوخال چرچایف (برز) روس پس از این حمله وحشیانه به محمد هیبتی مبارز ایرانی به دو سال زندان محکوم می شود.

درگیری هنگام ضبط پادکست یکی از تبلیغات مبارزه در ۲۱ آگوست در خوابگاهی در مسکو اتفاق افتاد.

این ویدیو نشان می دهد که چگونه چرچایف با ضربه ای ناگهانی به سر محمد هیبتی او را ناک اوت می کند، اسلحه را بیرون می آورد و او قربانی دستور می دهد زانو بزند.

اخبار محمد هیبتی ووشوکار و رزمی کار

محمد هیبتی در حال حاضر در تهران زندگی میکند و در مسابقات mma حضور پیدا میکند او به شدت بر روی ایرانی بودن و لر بودش متعصب است و بارها با ورزشکارانی که به ایرانی بود او اهانت کرده اند پاسخ کوبندخ داده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا