بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس ۳ +عکس

محمود خسرومنش کیست و اهل کجاست

محمود خسرومنش زاده 14 اردیبهشت سال 1370 در بیرجند بوده و لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه پیام نور بیرجند دارد او در یک فرخوان برای بازی در سریال بچه مهندس وارد عرصه بازیگری شد و در نقش قاسم دانشجوی بیرجندی بازی کرد.

در ادامه مجله شبونه بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در سریال بچه مهندس ۳ با سوابق و تصاویر او را مشاهده نمایید.

بیوگرافی محمود خسرومنش

ایشان در 14 اردیبهشت 1370 در شهر بیرجند واقع در استان خراسان به دنیا آمده اس وت با بازی در نقش قاسم در سریال بچه مهندس ۳  به شهرت فراوانی دست یافت.

محمود خسرومنش در یک خانواده فرهنگی و 5 نفره به دنیا آمده و پدر و مادرش هر دو معلم بازنشسته هستند، یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد. محمود در تهران ساکن است، اما برای دیدار خانواده و پدر و مادرش به بیرجند نیز سفر می کند.

خسرومنش از زمان تحصیل در تئاتر دانشجویی کار کرده و یکی بازیگران با سابقه و به نام آشنای بیرجند می باشد. وی فعالیت هنری خود را از کلاس های بازیگری در زادگاهش زیر نظر اساتید کارآزموده بازیگری مانند آقای محمد براتی به مدت ۳ سال گذرانده و تا به حال چند نمایش را در گروه های مختلف اعم از عروسکی و جدی زیر نظر کارگردانان بنام آشنا مانند عباس زاده و حسینی در بیرجند به عنوان نقش اول بازی کرده است.

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

این سریال را می توان از مهمترین سوابق هنری ایشان به شمار آورد که نقش مهم و پررنگی را بر عهده گرفته است.

تحصیلات

وی در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده و موفق شد لیسانسش را از دانشگاه پیام نور بیرجند دریافت کند

پدر و مادرش هر دو فرهنگی بوده و از معلمان بازنشسته می باشند

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

شروع بازیگری حرفه ای محمود خسرومنش

آقای خسرومنش فعالیت هنری خود را از کلاس های بازیگری در زادگاهش ،بیرجند زیر نظر اساتید مجرب بازیگری چون آقای محمد براتی به مدت ۳ سال گذرانده و تاکنون چندین نمایش را در گروه های مختلف اعم از عروسکی و جدی زیر نظر کارگردانان نام آشنا چون آقایان عباس زاده و حسینی در بیرجند به عنوان نقش اول بازی کرده است.

آقای محمود خسرومنش بازیگری را در بیرجند با گذراندن دوره های بازیگری زیر نظر محمد براتی پشت سر گذاشت

به مدت سه سال آقای محمد براتی همکاری داشت

در گروه های مختلف عروسکی و تئاتر فعالیت داشته است

ایشان همچنین با کارگردان های معروف اهل بیرجند همچون عباس زاده و حسینی همکاری داشته

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

زمانی که دانشجو بود به همراه دوستانش در چند کار نمایشی و تئاتر بازی کردند و در این زمینه تجارب فراوانی دارد

اما مهمترین تجربه او در سریال بچه مهندس با نقش قاسم می باشد که با لهجه بیرجندی صحبت می‌کند

همچنین ببینید:

بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس 3

درباره نحوه حضور در سریال بچه مهندس ۳ می گوید دستیار آقای غفاری کارگردان این مجموعه فراخوانی را برای بازیگران جدید انجام داده بودند که من هم خودم را به آنها معرفی کردم و بعد از تست بازیگری نسبت به کارمن ابراز رضایت داشته و در نهایت من را قبول کردند تا نقش قاسم را برعهده بگیرم

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری ساخته شده و برای پخش در شبهای ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما انتخاب شده است. از  لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دانشگاه امیرکبیر، خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی و … اشاره کرد.

تهیه کنندگی این سریال  35 قسمتی را سعید سعدی بر عهده داشته است.

اینستاگرام محمود خسرومنش

insta mahmood.khosro5

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

محمود خسرومنش» بازیگر نقش «قاسم» در سریال «بچه مهندس»  گفت: قبل از بازی در سریال بچه مهندس، در تعدادی تئاتر که در بیرجند به روی صحنه رفت بازی کردم و فعالیت تصویری نداشتم.

وی درباره انتخابش برای نقش قاسم نیز گفت: از طریق فراخوانی که در صفحه سریال ‌بچه‌مهندس به اشتراک گذاشته بودند اقدام کردم و بعد از قرار حضوری و تست بازی برای کارگردان برای این نقش پذیرفته شدم.

این بازیگر همچنین درباره لزوم حضور دانشجوی شهرستانی در تهران و دانشگاه و انتخاب شهرستان بیرجند برای این نقش نیز گفت: در فراخوانی که برای پیدا کردن بازیگر داده بودند مشخص نکرده بودند که از چه شهرستانی بازیگر می خواهند و محدودیت اینچنینی نداشت و نوع گویش و لهجه بازیگر نقش قاسم بر اساس اصالت من که بیرجندی هستم انتخاب شد.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم بعد از مدت ها در یک سریال بازی کنم و خدا را شاکرم که این اتفاق محقق شد. حضورم در این سریال تجربه بسیار خوبی بود و دوستان از کارگردان گرفته تا همه عوامل به خاطر اینکه اولین تجربه کار تصویری ام بود به من کمک کردند.

همچنین ببینید:

این بازیگر درباره ارتباط خود با بازیگر نقش مسعود و جواد نیز عنوان داشت: همین الان با بازیگر نقش مسعود و جواد دوست هستیم و ارتباط مان بعد از سریال هم ادامه پیدا کرده است.

وی درباره تغییر بازیگر نقش مسعود و جواد از قسمت سوم و ثابت ماندن بازیگر نقش قاسم از  همان قسمت در سریال گفت: برای آن دو نفر گفتند که بعد از ۶ سال باید تفاوتی در چهره شان باشد اما چهره من را با گریم تغییر دادند. همچنین رنگ چشم های من روشن است و بنا به صلاحدید کارگردان برایم لنز تیره گذاشتند‌.

خسرومنش درباره جذابیت قصه این سریال نیز گفت: من قصه این سریال را دوست داشتم و فصل های قبلی آن را نیز به دقت دیده و دنبال می کردم.

بیوگرافی محمود خسرومنش بازیگر نقش قاسم در بچه مهندس ۳ +سوابق

لازم به ذکر است که

تا همینجای کار هم سریال بچه مهندس 3 از فصل‌های قبلی خود خیلی بهتر بوده است؛ البته ممکن است خیلی با این نظر موافق نباشید! اضافه شدن بازیگران حرفه‌ای به این سریال و استفاده از یک داستان پلیسی در کنار داستان اصلی از جمله نقاط مثبت آن محسوب می‌شود. برای نقد و بررسی سریال بچه مهندس 3 باید نگاهی به فصل‌های قبلی این سریال انداخت. اگرچه این سریال در فصل اول و دوم داستان جذاب و گیرایی داشت اما طیف مخاطبان آن به پای دیگر سریال‌های چند قسمتی تلویزیون نمی‌رسید.

قدردانی و سپاس

آقای خسرومنش در مصاحبه خود ابتدا از پدر و مادر و خانواده خود به خاطر زحمات فراوانی برایش کشیدند، تشکر کرده و همچنین ضمن قدردانی و سپاس از آقایان سعید کریمی دستیار کارگردان و غفاری کارگردان سریال و روزبه حصاری بازیگر گفت: از لطف و فرصتی که جناب اقای غفاری کارگردان کاربلد و بسیار حرفه ای بچه مهندس به من دادن متشکرم؛ همچنین از کمک های اقای سعید کریمی دستیار اول کارگردان و روزبه حصاری نیز تشکر میکنم و قدردانشان هستم

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *