بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 (بازیگران جدید فصل سوم بچه مهندس)

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 (بازیگران جدید فصل سوم بچه مهندس) به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فاز سوم بچه مهندس به کارگردانی آقای علی غفاری برای ماه مبارک رمضان سال ۹۹ آماده پخش شده است که بدون شک  با استقبال گسترده مردم مواجه خواهد شد

فصل سوم بچه مهندس

فصل اول و دوم این مجموعه بیننده های بسیار زیادی داشت که از داستان آن احساس رضایت داشتند تهیه کننده این مجموعه آقای سعید سعدی بوده که کاراکتر جوادجوادی را در سه فاز کودکی نوجوانی و جوانی روایت کرده است و آقای غفاری به بهترین شکل ممکن توانست داستان را جلوی دوربین ببرد

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 (بازیگران جدید فصل سوم بچه مهندس)

عکسهای بازیگران سریال بچه مهندس 3

جواد جوادی یک پسر یتیم بوده که در پرورشگاه بزرگ می شود و به دلیل هوش بالایی که دارد به او بچه مهندس می گویند

او در پرورشگاه با یک دختر به نام مژگان آشنا می شود که بعد از از رسیدن به سن نوجوانی عاشق یکدیگر شده و داستان جالبی را به وجود می آورند در فصل دوم، مژگان که توانست پدر و مادری برای خود پیدا کند به جوادی می گوید که حتماً به دانشگاه برود و بعد از دانشگاه با یکدیگر ازدواج کنند حالا جوادی بزرگ شده و دانشگاه اش را به پایان رسانده و فصل سوم داستان جذاب‌تری را خواهیم دید

در فصل سوم آقای روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را بازی کرده است و خانم مهتاب جامی نیز نقش جوانی مژگان را برعهده دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 (بازیگران جدید فصل سوم بچه مهندس)

لازم به ذکر است که بچه مهندس در ۳۵ قسمت آماده پخش گردیده است که توسط حسن وارسته نگارش شد لوکیشن پایانی این مجموعه دانشگاه امیرکبیر و خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی بوده که در روزهای تیر ماه صورت گرفت.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3

بازیگرانی که در فصل سوم به این سریال پیوستند فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری هستند .

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3 (بازیگران جدید فصل سوم بچه مهندس)

پرویز پورحسینی ، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری ، افشین نخعی ، سلمان فرخنده ، سیاوش چراغی پور ، فرزین محدث ، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند ، نسرین نکیسا، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی ، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

همچنین ببینید:

روزبه حصاری بازیگر | بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاري و همسرش + ازدواجبیوگرافی روزبه حصاری و همسرش

 

عوامل پشت صحنه

سرپرست نویسندگان: حسن وارسته، نویسندگان: حسن وارسته، امیر شاداب، رضا خمسه، صدابردار: محمد شیوندی، صداگذاری و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، آهنگساز: بابک شهرکی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، طراح صحنه: حمید شهیری، طراح لباس: مژگان عیوضی، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: سعید کریمی، مدیر تولید: یاسر سلیمانی، تدوین: یعقوب غفاری، ناصر فخری، مدیر تصویربرداری: یونس سبزی، مشاور و ناظر کیفی: سیدعلی حمیدی، مجری طرح: موسسه سینمایی فدک فیلم، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، دستیار صدا: حامد شیوندی، مجری چهره‌پردازی: ناصر آغاسی، طراحی و اجرای حرکات بدلکاری: ارشا اقدسی، امیرحسین خنجری، تصویربردار: مصطفی معمار، دستیار کارگردان: کتایون درخشان، برنامه‌ریز: محمدجواد سعدی، منشی صحنه: الناز کوتی، جلوه‌های ویژه بصری: سیدحسن ایزدی، اصلاح رنگ و نور: مسعود عسگریان، جلوه‌های ویژه میدانی: رضا ترکمان، دستیار صحنه: حامد علیخانی، دستیار لباس: فاطمه محمدی، مدیر صحنه: مصطفی آذرنوش، عکاس و کارگردان پشت صحنه: امین مرادی‌راد، عنوان‌بندی: حسن پیله‌ور، مدیران تدارکات: مراد خانه‌زاد، عبدالرضا بهرامی، محصول: فدک فیلم.

روزبه حصاری درباره اینكه پیش از بازی در این سریال تا چه حد با شخصیت جواد در فصل‌های قبلی آشنایی داشته بیان كرد: من هم مانند بسیاری از مخاطبان این سریال با داستان آشنا قصه را دنبال كرده بودم و به نظرم سریال قابل توجهی بود. از طرفی یكی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون هم محسوب می‌شود. در كنار این مسائل بسیاری از دوستان من هم در این سریال بازی كردند و به همین دلیل بیننده سریال بودم.

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3

وی در پاسخ به این سوال كه مسیر زندگی جواد در فصل سوم به چه سمت و سویی كشیده می‌شود و چه اتفاقاتی را در زندگی رقم خواهد زد، توضیح داد: اتفاقا بسیاری از دوستان و حتی مردم كه متوجه شدند قرار است من این نقش را بازی كنم، مدام از من می‌پرسیدند سرنوشت جواد چه خواهد شد. فكر می‌كنم ما در فصل سوم با یك جنس روایت متفاوت از دو فصل قبلی روبه‌رو خواهیم بود، اما به معنای خوب یا بد نیست. صرفا منظورم تفاوت است كه این تفاوت در 30 سالگی برای مخاطب محرز می‌شود. ضمن این‌كه جنبه‌هایی كه به قصه اضافه شده، آن هم به واسطه موقعیت‌هایی كه جواد درگیر آنها خواهد شد، هیجان و تفاوتی را نسبت به دو فصل قبلی در بر خواهد داشت.

جنجال پدر بد اخلاق و بى تربیتِ “بچه مهندس”

ریال بچه مهندس که این شب ها نان موفقیت فصول قبلى را مى خورد قصه اى قوى و بکر ندارد و شخصیت ها هم به بلوغ دراماتیک نرسیدند اما شخصیت ” جواد جوادى” به واسطه خاطره سازى اش  و تعاریفى که به مخاطب از قسمت هاى قبل مى دهد فعلا طرفداران خودش را دارد هرچند این استحکام و قوت در دیگر شخصیت ها محسوس نیست و …. باید منتظر ماند و دید تا شخصیت ها در موقعیت های احتمالی سریال در ادامه چه گلى بر سر شبکه محترم دو مى زنند.

همچنین ببینید:

اما بهانه این مجال کاراکتر پدر شخصیت مسعود است که با چشم مسلح هم در این دنیا  با انسانی با این طرز رفتار، لحن و ادبیات مواجه نخواهیم شد.

رفتارى که با ظاهر کاراکتر هیچ مطابقتى ندارد و بازی مصنوعی بازیگر پدر مسعود در برخورد با مادرش ، مسعود و دوستان مسعود، به علاوه نوع دیالوگ هاى درشت و بى منطق ،بیشتر تماشاگر را آزار مى دهد.( هر چند جنبه دراماتیک و آموزشی و اخلاقی بر آن متصور باشیم)

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 3

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. نقش جوانی مژگان رو خانم حدیث چهره پرداز بازی کرده اما اینجا نوشته شده خانم مهتاب جامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *