ساعت پخش تکرار سریال بچه مهندس 3 + ساعت دقیق بازپخش بچه مهندس

تکرار بچه مهندس 3 کی پخش میشه؟

ساعت پخش تکرار سریال بچه مهندس 3 + ساعت دقیق بازپخش بچه مهندس 3 را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پخش تکرار سریال بچه مهندس 3

فصل سوم سریال بچه مهندس در رمضان امسال ۹۹ روی آنتن شبکه دو می رود . کارگردانی این سریال را علی غفار زاده انجام داده است . فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ پخش گردید و فصل دوم آن سال 98 پخش گردید .

این سریال از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه 99 هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود . این سریال در تمامی روزهای هفته از شنبه تا جمعه پخش میگردد.ی شود

همچنین بازپخش و تکرار این سریال نیز در ساعت های ۲ بامداد / ۱۲ ظهر / ۱۶ عصر نیز پخش میگردد.

ساعت پخش تکرار سریال بچه مهندس 3 + ساعت دقیق بازپخش بچه مهندس

بازیگران سریال بچه مهندس ۳

بازیگرانی که در فصل سوم به این سریال پیوستند فرهاد قائمیان ، ثریا قاسمی ، کامران تفتی و اتابک نادری و روزبه حصاری هستند .

پرویز پورحسینی ، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری ، افشین نخعی ، سلمان فرخنده ، سیاوش چراغی پور ، فرزین محدث ، سوگل طهماسبی ، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند ، نسرین نکیسا، مهران نائل ، صحرا اسدااللهی ، فرج الله گلسفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد را بازی می‌کرد.

در فصل سوم بچه مهندس جواد جوادی دوران دانشجویی را پشت سر میگذارد و در انجا با شخصی به نام مسعود تابش آشنا میشود که خانواده ناهنجا و آشفته ای دارد و کم کم با یکدیگر دوست میشوند آنها در خوابگاه با یک پسر دیگری به نام قاسم آشنا میشوند.

بچه مهندس نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که در سه فاز تولید می‌شود، کارگردان این سریال علی غفاری است و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود.

فصل اول و دوم این سریال پخش شده و حال فصل سوم سریال «بچه مهندس» را به روی آنتن رفت.

حواشی کامل

روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را در فصل سوم بازی می‌کند که تا به حال در سریال‌های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» و… ایفای نقش کرده است.

روزبه حصاری درباره اینكه پیش از بازی در این سریال تا چه حد با شخصیت جواد در فصل‌های قبلی آشنایی داشته بیان كرد: من هم مانند بسیاری از مخاطبان این سریال با داستان آشنا قصه را دنبال كرده بودم و به نظرم سریال قابل توجهی بود. از طرفی یكی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون هم محسوب می‌شود. در كنار این مسائل بسیاری از دوستان من هم در این سریال بازی كردند و به همین دلیل بیننده سریال بودم.

نویسنده سریال مضامین پرداخته شده در این سریال عنوان کرد: برای اولین بار به بحث هیجانی و عشق نوجوانی وارد شدیم. در ارتباط با مباحث عاطفی نوجوانان تابو شکنی کردیم حتی به نظرم بعضی مواقع ما خودمان در تلویزیون خط قرمزها را ما می‌سازیم. دین ما این خط قرمز را جلوی ما نمی‌گذارد ما دچار سنت‌گرایی غلط شده‌ایم. خود سانسوری که خودمان به وجود آوریم. دوره این حرف‌ها گذشته است بحث این حرف‌ها گذشته است. امروز کادوی بچه‌ها تبلت‌هایی است که به راحتی در اینترنت سربریدن و هر چیز دیگر را می‌می بینند. اما به ما که می‌رسد می‌گویند شما باعث شدید بچه‌ها صحنه‌هایی ببینند که نباید می‌دیدند. البته یک ایراد دیگری وجود دارد و آن اینکه این کار درباره کودک و نوجوان است اما نه برای کودک و نوجوان. این سریال خانواده‌ها را آموزش می‌دهد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *