بیوگرافی مرضیه دشمن زیاری در دیلم بوشهر کیست و ماجرای مرگ +عکس

بیوگرافی مرضیه دشمن زیاری اهل شهرستان دیلم بوشهر بوده این روزها ماجرای مرگ او در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.

بیوگرافی مرضیه دشمن زیاری در دیلم بوشهر کیست و ماجرای مرگ +عکس

بیوگرافی مرضیه دشمن زیاری

مرضیه دشمن زیاری دختر جوانی است که نامش در رسانه های ضد انقلابی مورد توجه قرار گرفته است دختر جوان اهل بوشهر که گفته می شود دانشجو بوده و اهل شهرستان دیلم می باشد.

او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در دانشگاه شیراز دانشجو بود که به همراه یکی از دوستانش در خیابان های شیراز در حال عبور بوده و به سرعت یک خودرو سواری با او برخورد کرده و متاسفانه جانش را از دست می دهد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی نسرین قادری زن مریوانی کیست

رسانه های معاند معتقد هستند که او در اعتراضات فوت کرده است یکی از همکلاسی های خانم مرضیه دشمن زیاری میگوید به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردیم اما به دلیل جراحات وارده جانش را از دست داد.

در نهایت بعد از گذشت چند هفت رسانه های معاند معتقد هستند که توسط نیروهای انتظامی با ضربه باتوم کشته شده است و درباره این حادثه گزارش های زیادی را منتشر کرده اند .

بیوگرافی مرضیه دشمن زیاری در دیلم بوشهر کیست و ماجرای مرگ +عکس

صحبت های پدر مرضیه دشمن زیاری

عبدالرحیم دشمن زیاری پدر مرحومه مرضیه دشمن زیاری میگوید که دختر ما هفته گذشته بر اثر تصادف فوت کرده است که همه مستندات آن موجود است و بسیاری از افراد فریب خورده سعی دارند که در فضای مجازی برای دخترم شایعه سازی کنند که ما این شایعات را به شدت تکذیب کرده و از مقامات محترم قضایی می خواهیم که به آن رسیدگی کنند این در حالی است که راننده خودرو نیز در همان لحظه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *