بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف کیست +شغل و عکس

بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف کیست +شغل و عکس

بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف و همسرش + عکس و فرزندان و شغل و زندگگی شخصی و تحصیلات دختر قالیباف همراه تصاویر و سوابق کاری او را در این صفحه ببینید.

یوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف

مریم قالیباف دختر سردار محمد باقر قالیباف رئیس مجلس کنونی کشورمان بوده و چند سالی است که ازدواج کرده است.

بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف کیست +شغل و عکس

ایشان در عرصه سیاسی فعالیت ندارد اما خبری که پیرامون او در فضای مجازی منتشر شده است سفر جنجالی اش به ترکیه بود که حسابی بازتاب داشت و بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند.

او به همراه مادرش در ترکیه برای خرید سیسمونی مرکز خرید آفتاب بودند که تصاویری از آنها در فضای مجازی منتشر شد که حسابی برایشان دردسر ساز گردید .

بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف کیست +شغل و عکس

بسیاری از کاربران فضای مجازی به شدت از این اقدام به خانواده قالیباف انتقاد کردند و در نهایت الیاس قالیباف برادر مریم قالیباف در شبکه اجتماعی خود نوشت که خواهرم و همسرش کار اشتباهی کردند و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشورمان اقدام خواهرم و همسرش اشتباه بوده است هرچند که آنها برای خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودند و برخی از رسانه‌های معاند این موضوع را بزرگنمایی کردند اما در هر صورت این اتفاق خطای نابخشودنی از طرف خواهرم بوده است.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آنها هم حتماً باید عذرخواهی نماینده ایشالا خدا در شبهای قدر همه قول ها و خواسته های ما را بیامرزد.

دکتر محمدباقر قالیباف در اول شهریور ماه سال ۱۳۴۰ در شهر ییلاقی طرقبه از پدری از اهالی طرقبه (حسین قالیباف) و مادری اصالتاً نیشابوری (خیرالنساء بوژمهرانی) متولد شد. پدر محمد باقر قالیباف از کسبه قدیم و از معتمدان دیار خویش است. وضعیت متوسط زندگی خانواده محمد باقر قالیباف سبب شد تا ایشان از همان اول و در دوران فراغت از تحصیل بکار و کسب درآمد هم اهتمام ورزد.

بیوگرافی مریم قالیباف دختر محمدباقر قالیباف کیست +شغل و عکس

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. تنها استعفای جناب آقای قالیباف – که زمانی مدعی بود که نگران این است که در یخچال منزلشان چیزی برای خوردن نوه شان موجود نباشد .- میتواند این رسوایی را بشوید .
    متاسفانه حیا و آبروی مسئولان مدت زیادی است ریخته و هیچکدام آبروداری نمیکنند .
    از سوی دیگر مخالفان نیز بر پایه این بی آبرویی ها دروغهای بیشتری نشر میدهند .
    مملکت بسوی بی قانونی تمام پیش میرود و آنهم بنام دین و مذهب .

  2. اموال قالیباف باز داشت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *