بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش و فرزندان + عکس دخترش

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش و فرزندان +عکس دختر و پسرش

بیوگرافی مسعود روشن پژوه  

مسعود روشن‌ پژوه متولد مهر ۱۳۴۳ در شهر ارومیه اما اصالتا اهل شهر بافت است او مجری، تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیونی میباشد او را با مجری مسابقه محله میشناسند لیسانس تعمیر و نگهداری هواپیما است در سال 1366 وارد صداوسیما شد و کار اجرا را بر عهده گرفت.

مسعود روشن پژوه سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های روژین و ایلیا است.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و همسرش و فرزندان +عکس دختر و پسرش

 مسعود روشن پژوه مجری کیست اهل کجاست

خواننده و مجری و گوینده صدا و سیما در مهر ۱۳۴۳ اهل ارومیه و در ارومیه به دنیا آمده و دارای تحصیلات در رشته فنی می باشد.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری

شهرت و نحوه ورود به صدا و سیما

با اجرای برنامه مسابقه محلهبه عنوان مجری در برنامه کودک و نوجوان مشهور و معروف و محبوب شد و بچه ها در همه شهرهای ایران او را به خاطر اجرای شاد و هیجانی و شیرین کاری بچه ها در این مسابقه او را دوست دارند و هنوز نیز بعد از گذشت دو دهه از اتمام این برنامه مردم او با همین مسابقه می شناسند.

شهرت با مسابقه محله 

سال ۱۳۶۹ با همکاری امیر سماوات (کارگردان و تهیه کننده) مسابقه محله را شروع کرد و با ادبیات متفاوت از مجریان خشک آن برهه توانست به شدت محبوب شود.

این مسابقه در سال ۸۸ بصورت حرفه ای در چند کشور نیز اجرا شد او گفته است که شبکه ۵ ترکیه برنامه عین برنامه ما را ، راه انداخته و اسمش را گذاشته «بو محله د» یعنی (این محله) من شک ندارم که این برنامه از مسابقه محله الگو گرفته است. به اعتقاد روشن پژوه قاب دوربین بر روی محله هایی بود که مردم در آن زندگی می کرند و همین باعث شد بچه ها با این برنامه هم ذات پنداری کنند.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری و عکس جدید

مجری مسابقه محله کیست

در بیوگرافی مسعود روشن‌ پژوه میخوانیم که به دلیل نظامی بودن پدرش علاوه بر محل تولد در همدان و اصفهان و تهران زندگی کرده و دوران راهنمایی و دبستان و دبیرستان را در این شهرها گذرانده است.مریم ماهور
از زمان دانش آموزی در مدرسه شیرین کاری و برنامه های طنز اجرا می کرد.

بیوگرافی و عکس جوانی مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله

عکس قدیمی مسعود روشن پژوه در مسابقه محله

بیوگرافی مسعود روشن پژوه ،از سال ۱۳۶۶ وارد صدا و سیما شده و فعالیتش به عنوان مجری شروع کرد.رضا رفیع
وی تاکنون اجراهای زیادی در شبکه های مختلف سیما داشته و در جشن ها و مناسبت ها با اجرای شاد و منحصر بفردش توانسته یکی از بهترین مجریان مطرح کشور شود.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری + عکس دخترش روژین و ماجرای ازدواجمسعود روشن پژوه سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های روژین و ایلیا است.

همسر و فرزندان

وی چند سالی است که ازدواج کرده و زمانی که ازدواج کرده ۲۲ سال داشت و خیلی زود متاهل شده است و علت آن را زود ازدواج کردن جوانان در دهه شصت و در قدیم اعلام کرده است.

مسعود روشن پژوه سالها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های روژین و ایلیا است.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری و دخترش روژین + عکس دختر و ماجرای ازدواج

عکس دختر مسعود روشن پژوه

او دارای یک فرزند دختر جوان که در رشته مهندسی تحصیل کرده و یک پسر نوجوان می باشد ، اما هنوز عکسی از همسرش منتشر نشده است.

اینستاگرام و عکس های شخصی

instagram masoudroshanpajoh

آدرس صفحه شخصی وی به ایدی زیر است و تصاویر کاری وی در این پیج می باشد.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری + عکس دختر و ماجرای ازدواج

ایشان قرار است در برنامه خندوانه 97 در آذر ماه مهمان باشد و لحظات شادی را برای تماشاگران ایجاد کند.

او در پاسخ به این پرسش که چرا در تلویزیون حضور ندارد؟ می‌گوید: تلویزیون که روزها برنامه آنچنانی ندارد؛ ضمن اینکه واقعا نمی‌دانم جایگاه مجریان قدیمی کجاست؟! من این روزها خیلی از تلویزیون خبر ندارم فقط چندین ماه گذشته یک برنامه گفتگومحور با عنوان «مداربسته» به من پیشنهاد شد و بنا بود آن‌را به شکل تیمی به شکل تاک‌شو کار کنیم که با توجه به برنامه‌های این چنینی که این روزها از پلتفرم‌های مختلف پخش می‌شود، عملاً ما راه به جایی نمی‌بریم. حال اینکه ما بخواهیم مهمانی را به برنامه دعوت کنیم و به عنوان مثال اگر همان مهمان قبل از حضور در برنامه ما، در یک پلتفرم حضور داشته باشد قطعاً دیالوگ‌ها، نوع کار و پوشش ها متفاوت است و همه می‌گویند چرا انقدر فرق دارد؟! پس منِ مجری خیلی باید مراعات کنم و شخصاً این شیوه را نمی‌پسندم چون عملاً فکر می‌کنم آب در هاون کوبیدن است.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری + عکس دختر و ماجرای ازدواج

روشن پژوه همچنین در پاسخ به اینکه آیا خودتان دلتنگ حضور در تلویزیون نیستید؟ خاطرنشان می‌کند: من کارم را کرده‌ام؛ از بچه‌های هفت ـ هشت ساله تا افراد مسن ۷۰، ۸۰ ساله همه با من خاطره دارند و همین برایم کافی است اما به هر حال همیشه گفته‌ام مثل خلبان‌هایی که دائم در پرواز هستند و وقتی بازنشسته می‌شوند، زمین‌گیر می‌شوند و در زمین می‌مانند، برای ما هنرمندان هم شاید همین اتفاق بیفتد.

من هم قطعا دلم تنگ می‌شود و دوست دارم حضور داشته باشم اما به شرط برنامه خوب. برنامه‌ای که کم نیاورد. مردم ما باهوش هستند و برنامه خوب می‌خواهند.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه و احسان علیخانی

 

او در واکنش به جمله مدیران صداوسیما که می‌گویند درهای سازمان به روی همه هنرمندان مردمی باز است، می‌گوید: در که باز است اما ما باید مخاطب جذب کنیم؛ چرا برنامه‌هایی که مخاطب‌های میلیونی داشتند دیگر نیستند؟ این بزرگترین سوال است. ان‌شاءالله که درِ سازمان صداوسیما همیشه به روی هنرمندان باز باشد.

بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری +تصاویر جدید

آقای جبلی هم به هنر و هنرمندان محبت دارند اما من فکر می‌کنم در حال حاضر خیلی‌ها بتوانند کارهای جدیدی را انجام بدهند اما پاشنه فضای تولید محتوا در اتفاقات دیگری پیچیده شده است و همین کار را سخت کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *