بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش و عکس های شخصی و اینستاگرام بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون و سن و محل تولد و سوابق سریال و فیلم های بازی کرده را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر

بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما متولد 2 اردیبهشت 1369 و بازیگر تئاتر است و یک خواهر نیز دارد و دانش آموخته رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره می باشد.

از آثارش می توان به بازی در چند نمایش در جشنواره خلاق هنر و معماری اشاره کرد و همچنین از هنرجویان سابق هومن سیدی بازیگر و کارگردان با سابقه کشور می باشد.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

عکس مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

به تازگی نیز در سریال لحظه گرگ و میش کاری از همایون اسعدیان بازی کرده است.

مهتاب اکبری را می توان یک بازیگر جوان و نوظهور نامید که مدت زیادی از حضور او جلوی لنز خبرنگاران نمی گذرد اما برداشت اولیه از شخصیت او این است که او علاقه زیادی به حضور در حواشی ندارد و بسیار مهربان و مثبت اندیش می باشد.
مهتاب اکبری در پست های اینستاگرانی به برابری جنسی می پردازد و متعقد هست که همان میزان که زن ها به مردان وابسته هستند، مردان نیز به زنان وابسته هستند و نیاد اختلافی در خصوص امیازات آن ها در جامعه باشد.

از پست های اینستاگرامی او می شود چنین برداشت کرد که به فکر ترویج فرهنگ شادی و شاد زیستن در میان مردم را دارد. از مکان های تفریحی جذاب برای مهتاب اکبری کویر و طبیعت های بکر می باشد.
بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر جوان ایرانی + عکس

وی سابقه بازی در چندین نمایش را دارد و از بازیگران با سابقه عرصه تئاتر می باشد که درخشش خوبی را در نمایش ها داشته که نظر همایون اسعدیان کارگردان معروف را به خود کرده و برای نقش آفرینی در سریال انتخاب کرده است.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

عکس های شخصی مهتاب اکبری

وی اولین نقش جدی و رسمی خود را در تلویزیون بازی می کند و این تجربه اول او در قاب رسانه ملی است که به کاگردانی همایون لسعدیان ابفا می کند.مهتاب اکبری

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

وی در اینستاگرامش درباره نقش سوگند ور لحظه گرگ و میش گفته : مامانم همیشه میگفت عاشق اسم سوگنده،
میگفت اگه یه دختر دیگه داشتم اسمشو میذاشتم سوگند،
حالا اسم اولین نقشی که قراره تو تلویزیون از من دیده شه سوگنده،
میدونم به خاطر دعاهای مامانمه
امیدوارم بتونم دختر سومشو براش قشنگ بسازم.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

آدرس اینستاگرام مهتاب اکبری

پیج اصلی وی با آدرس زیر موجود است و می توانید تصاویر این بازیگر را در مجله شبونه مشاهده کنید.بیوگرافی مهتاب اکبری

https://www.instagram.com/mahtabakbariiiii/

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

ازدواج و همسرش

از ازدواج و وصعیت مجرد و متاهل بودنش اطلاعی در دست نیست و بیوگرافی کامل بعدا بروز رسانی می شود.
بازیگر با استعداد و هنرمند جوان که اولین تجربه بازیگری خود را با کارگردان نام آشنا و معروفی چون جناب آقای اسعدیان انجام داد و بعد از این شاهد هنرنمایی بیشتر جوانان مستعد پیشرفت خواهیم بود.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی اعضای خانواده‌ای ایرانی با محوریت زندگی تنها دختر خانواده، «یاسمن»، است که با حوادث گوناگونی همچون جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و… از دهه ۶۰ آغاز می‌شود و تا زمان معاصر ادامه می‌یابد.

همچنین ببینید  بیوگرافی مهرنوش مسعودیان

بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، شهره سلطانی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی فرید، پانیذ برز علی، ناصر سجادی حسینی، نیما نادری، پاشا رستمی، رها خدا یاری، وحید آقاپور، احسان امانی و سیامک احصایی در این سریال حضور دارند.

او در اینستاگرامش با انتشار سلفی از خود نوشت:

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش + اینستاگرام

مرگ!بیماری!ترس!درد!انفجار!آتیش!
اینا کلماتی هستند که تا تجربه شون نکنی درست نمیتونی درکشون کنی
هرموقع حرف آتیش سوزی میشد سریع شروع میکردم خاطره ای رو که داشتم و برای همه تعریف میکردم
چند روز مونده به چهارشنبه سوری ۷، ۸ سال پیش پایین میدون هفت تیر با ماشین میرفتم با دوتا از دوستام یهو جلومون صدای انفجار اومد ،ناخوداگاه راننده زد رو ترمز
صدامون درنمی اومد سمت چپمون روشن شد.

همچنین ببینید  بیوگرافی تنی آواکیان بازیگر لحظه گرگ و میش 

سوپر مارکت آتیش گرفته بود،کارتن ها و خوراکی هایی که بیرون مغازه بود پرت میشد دونه دونه وسط خیابون.
جلوی ماشین انقدر خرده شیشه ریخته بود که نمیتونستیم حرکت کنیم.یه دفعه یه آدم از توی مغازه که داشت تو آتیش میسوخت پرید بیرون و وسط خیابون بالا و پایین میپرید و ما هیچ کاری ازمون برنمیومد.دید هیچ کاری نمیتونه بکنه جز یه کار.پرید تو جوب.ما تو سکوت پیاده شدیم شیشه هارو با پامون زدیم کنار راهمونو کشیدیم و رفتیم.همیشه ادعام میشد من چون اون صحنه رو از نزدیک دیدم از همه اون آدمایی که ندیدن بیشتر درکش میکنم.

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر نقش سوگند در لحظه گرگ و میش + اینستاگرام
تا الان…
تا الان که هر شب که میخوام بخوابم فکر میکنم نکنه صبح پاشم خودم یا اونایی که دوسشون دارم تب کرده باشن،نکنه الان توی بدن من هست و به اطرافیانم انتقال بدم!پامیشم شوفاژ اتاقمو روشن میکنم تا نکنه سرما بخورم و فکر کنم کرونا گرفتم!
الان میفهمم من هرگزنمیتونم اون کسی که آتیش گرفته بودو درک کنم تا وقتی آتیش نگرفتم!هرگز نمیتونم کسی که مریض هست رو درک‌کنم تا وقتی سالمم!
دیگه هیچ وقت وقتی کسی برام از درداش بگه نمیگم میفهمم نمیگم درکت میکنم نمیگم میدونم

بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیابیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا بیوگرافی مهتاب اکبری بازیگر سریال لحظه گرگ و میش + عکس و اینستاگرام و ویکی پدیا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *