بیوگرافی مهدی شریفی نیک نفس عضو جدید هیات مدیره استقلال +فرار

بیوگرافی مهدی شریفی نیک نفس عضو جدید هیات مدیره استقلال +فرار

بیوگرافی مهدی شریفی نیک نفس عضو جدید هیات مدیره استقلال +فرار به خارج از کشور به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مهدی شریفی نیک نفس کیست؟

خبر جنجالی که توسط باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده مبنی بر اینکه آقای مهدی شریفی نیک نفس یکی از متهمان پرونده فساد کلان اقتصادی به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتخاب شده است

بیوگرافی مهدی شریفی نیک نفس عضو جدید هیات مدیره استقلال +فرار

به گفته این رسانه پرونده او بیش از ۶ میلیارد یورو تخلف مالی دارد که در یک اقدام عجیب او را به عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال انتخاب کرده اند.

این در حالی است که او در حال حاضر او خارج از کشور بوده و به گفته برخی از رسانه‌ها متواری شده است

همچنین ببینید: رضا مصطفوی طباطبایی کیست

تخلفات مالی

ایشان یکی از متهمان پرونده ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورویی پتروشیمی بوده که به همراه ۱۴ متهم دیگر تحت مجازات قرار گرفته که توانسته از ایران خارج شود گفته می‌شود که او به دلیل دور زدن تحریم ها توانست چنین اختلاسی را انجام بدهد حالا انتخاب او از طرف مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان یکی از انتخاب های بحث برانگیز و عجیب و غریب بوده که در حال حاضر  سر و صدای زیادی را در رسانه‌های کشور ما به وجود آورده است

بیوگرافی مهدی شریفی نیک نفس

وی در رشته حسابداری تحصیل کرده و فارغ التحصیل رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه بردو فرانسه می باشد

تا بحال فعالیت‌های اجرایی زیادی داشته که مهمترین آنها عضویت هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و همچنین مدیر عاملی شرکت بازرگانی پتروشیمی می باشد.

عضویت شریفی در هیات مدیره آبی‌ها هنوز ۱ ماهه نشده است؛ پرونده‌ای ۶ میلیارد و ۶۵۶ میلیون یورویی

ادعای باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی شریفی نیک نفس، متهم فساد کلان اقتصادی در پرونده پتروشیمی؛ عضو هیات مدیره استقلال متواری شد!

 وزیر ورزش در حالی ۱۳ بهمن ماه متهم فساد کلان اقتصادی را به عضویت هیئت مدیره باشگاه استقلال در آورد که این فرد اکنون با کمک یکی از افراد تیم طبری از کشور متواری شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *