بیوگرافی مهران قندهاری پایتخت و همسرش (سندروم داون) + اینستاگرام

بیوگرافی مهران قندهاری پایتخت و همسرش (سندروم داون) + اینستاگرام

بیوگرافی مهران قندهاری پایتخت و همسرش (سندروم داون) + اینستاگرام و سوابق بازیگری او را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی مهران قندهاری

مهران قند هاری و هدیه سمیع، زوج مبتلا به سندروم داون مهمان «شهر زیبا» شدند و قندهاری، بازیگر دو قسمت پایانی «پایتخت»، روی آنتن زنده برای همسرش ترانه خواند.

بیوگرافی مهران قندهاری پایتخت و همسرش کیست (سندروم داون) + اینستاگرام و سوابق بازیگری مهران قندهاری

مهران قندهاری و هدیه سمیع هر دو به سندروم داون مبتلا هستند. زوجی که شب گذشته چهارشنبه ۲۵ فروردین هم ‌زمان با آغاز ماه رمضان مهمان «شهر زیبا»، ویژه ‌برنامه ی افطار شبکه پنج با اجرای مصطفی امامی شدند.

زوجی دوست‌داشتنی که شاید دیدن‌شان کنار هم در نگاه نخست تعجب‌آور باشد. مهران و هدیه هر دو به سندروم داون مبتلا هستند، اما طوری تربیت شده‌اند که مستقل باشند و بتوانند به اصطلاح از پس زندگی برآیند. مهران بازیگری را نیز تجربه کرده و در نوروز در دو قسمت پایانی فصل ششم پایتخت بازی کرده بود.

مهران و هدیه که او نیز بازیگر تئاتر است، مدتی قبل با هم آشنا شده و با هم ازدواج کردند.

مهران قندهاری در این برنامه درباره خاطراتشان و چگونگی آشنایی و ازدواج با همسرش صحبت کرد.

بیوگرافی مهران قندهاری پایتخت و همسرش (سندروم داون) + اینستاگرام

مهران قندهاری برای همسرش ترانه خواند. البته لحظه ترانه خواندن این بازیگر عوامل برنامه او را غافلگیر کردند و از همسرش دعوت کرده بودند که در برنامه حضور پیدا کند.

در ادامه گفت‌وگو، مجری برنامه اعلام کرد که همسر مهران قندهاری از او گلایه دارد که مراسم عروسی نداشته است و او پاسخ داد: به دلیل شرایط کرونا ما مراسم عروسی نداشتیم. من خیلی دوست داشتم که جشن عروسی داشته باشیم، اما این اتفاق رخ نداد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *