بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اراک کیست ماجرای مرگ +پیج اینستاگرام

مهرشاد شهیدی اهل اراک کیست بیوگرافی ماجرای مرگ از شایعه تا واقعیت با عکس و جزئیات مرگ فرشاد شهیدی و پیج اینستاگرام را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اهل اراک کیست ماجرای مرگ +عکس

مهرشاد شهیدی اهل اراک کیست

نام مهرشاد شهیدی در برخی از رسانه های ضد انقلابی به عنوان کشته شده در اغتشاشات اعلام شده است این پسر را ۱۹ ساله اهل اراک معرفی کرده اند این رسانه‌ها مدعی هستند که بر اثر ضربه باتوم فوت کرده است گفته میشود او سرآشپز میباشد در چند روز اخیر اسامی افرادی به عنوان کشته شده در اغتشاشات در رسانه‌های بیگانه منتشر شده است که بعد از بررسی های صدا و سیما و خبرگزاری‌های رسمی علت مرگ آنها مرتبط با اعتراضات اخیر گزارش نشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سرمهرشاد شهیدی نژاد ، کاملا مردود است و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی درباره جزئیات علت فوت مهرشاد شهیدی نژاد در شهر اراک اظهار کرد: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا برخورد شئ سخت به سر نامبرده ، کاملا مردود است و هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا ، جمجمه و خونریزی مغزی نیز در جسد وجود ندارد و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقبا اعلام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: جسد این شخص با حضور خانواده وی بررسی و مستندسازی شده است.

همچنین ببینید:

مائده جوانفر کیست ماجرای مرگ در اغتشاشات یا تصادف؟

درباره مرگ مهرشاد شهیدی نمی توان به ادعای رسانه های بیگانه اطمینان کرد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر درباره علت اصلی مرگ مهرشاد شهیدی در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

این روزها با توجه به حوادث اخیر شایعات و حرف و حدیث‌ها در فضای مجازی دیده می‌شود که باید منبع موثقی برای این اخبار پیدا کرد.

بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اهل اراک کیست ماجرای مرگ +عکس

مراسم تشییع این پسر جوان در قبرستان اراک برگزار شد که حواشی زیادی را به همراه داشت برخی از افراد با شعارهایی در این مراسم شرکت کردند.

نام این پسر جوان به دلیل اینکه در رسانه های خارجی بارها تکرار شده است مورد توجه مردم اراک نیز قرار گرفت و تعداد زیادی از مردم در مراسم تشییع مهرشاد شهیدی حضور پیدا کردند ویدیوهای زیادی در مراسم تشییع این پسر جوان در فضای مجازی وایرال گردیده است.

مراسم تشییع مهرشاد شهیدی‌نژاد که پیکر بی‌جان او پس از اغتشاشات چهارشنبه گذشته در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد، صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرای اراک و آرامستان برگزار شد.

خبرنگار فارس جمعیت حاضر در این مراسم را بیش از ۵۰۰ نفر برآورد می‌کند.

بخشی از شرکت کنندگان در این مراسم شعارهایی نظیر «میکشم میکشم آنکه برادرم کشت» و «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر دادند.

بعد از پایان مراسم تشییع جمعی از جوانان دست اقدام به مسدود نمودن بزرگراه امام علی(ع) کردند و سپس به سمت خیابان کشتارگاه به حرکت در آمدند.

اختلال در نظم عمومی باعث شد تا مامورین انتظامی در حوالی خیابان کشتارگاه اقدام به شلیک گاز اشک آور کنند. همین اقدام نیروهای پلیس جمعیت را که حدودا 300 نفر بودند را متفرق کرد.

در ساعاتی از روز اینترنت در شهر اراک با ختلال مواجه شده بود.

بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اراک کیست ماجرای مرگ +پیج اینستاگرام

در حال حاضر شهر اراک در آرامش کامل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این خصوص گفت: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

توضیحات رئیس کل دادگستری مرکزی درباره علت فوت

رييس کل دادگستری استان مرکزی گفت: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه سخت به سر مهرشاد شهیدی‌نژاد کاملاً مردود است و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقباً اعلام خواهد شد.

عبدالمهدی موسوی درباره جزئیات علت فوت مهرشاد شهیدی‌نژاد در شهر اراک اظهار کرد: طبق بررسی‌های پزشکی قانونی شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا برخورد شیء سخت به سر نامبرده کاملاً مردود است و هیچ‌گونه آثار شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی نیز در جسد وجود ندارد و علت تامه فوت از نظر پزشکی قانونی متعاقباً اعلام خواهد شد. رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: جسد این شخص با حضور خانواده وی بررسی و مستندسازی شده است.

بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اراک کیست ماجرای مرگ +پیج اینستاگرام

جزئیات فوت جوان ۲۰ ساله اراکی

بهنام نظری در گفتگو با صدا و سیما با اشاره به اینکه جوانی ۲۰ ساله که در تجمعات چهارشنبه شب اراک (۴ آبان) حضور یافته بود، جان خود را از دست داد و ابراز تأسف از این اتفاق و تسلیت به خانواده این جوان گفت: در ابتدا به دلیل موجود نبودن مدارک شخصی و تلفن همراه، هویت این فرد مشخص نبود، تا اینکه فردای روز حادثه خانواده او با مراجعه به مراجع قانونی پیگیر وضعیت وی شدند و مشخص گردید، جوانی به نام مهرشاد شهیدی نژاد که در اغتشاشات چهارشنبه شب در شهر اراک حضور یافته بود، جان خود را از دست داده است.

نظری گفت: پس از بررسی‌های پزشکی قانونی هیچ گونه آثار شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی در این فرد مشاهده نشده است و شایعات منتشر شده مبنی بر اصابت گلوله یا ضربه شیء سخت به سر نامبرده، کاملاً مردود است.

وی افزود: همه این موارد در حضور خانواده شهیدی نژاد بررسی و مستندسازی و همزمان جواز دفن صادر و مجوز آن تحویل خانواده او شد.

بیوگرافی مهرشاد شهیدی سرآشپز اراک کیست ماجرای مرگ +پیج اینستاگرام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اظهار تأسف عمیق از این حادثه تلخ، به خانواده‌ها توصیه کرد، با توجه به سوءاستفاده عناصر معاند و خودفروخته و پروژه کشته سازی از حضور جوانان و نوجوانان خود در تجمعات غیرقانونی جلوگیری کنند تا شاهد چنین رخدادهایی تلخی نباشیم.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ، درخصوص فوت مهرشاد شهیدی جوان اراکی در روزهای گذشته و پیگیری علت این حادثه و موضوعاتی که پیرامون این حادثه مطرح می‌شود، گفت: من با پزشکی قانون صحبت کردم، علت واقعه در حال بررسی است و ان‌شاءالله تا دو هفته آینده نتیجه قطعی مشخص خواهد شد. دلیل این فاصله زمانی هم این است که سیستم سم‌شناسی که باید این مساله را بررسی کند، در استان ما موجود نیست، نمونه‌برداری که توسط پزشکی قانونی استان انجام شده بود به آزمایشگاه تهران ارسال شد تا سازمان پزشکی قانونی تهران نظر خود را اعلام کند که علت فوت این جوان چه بوده است.

وی ادامه داد: مطمئناً ما پیگیر روشن شدن علت فوت ایشان هستیم اما در صحبت‌هایی که تا الان داشتیم و گزارش شفاهی که پزشکی قانونی به ما داده، اثر تیر خوردن در بدن ایشان وجود ندارد که گفته شود ایشان به واسطه تیراندازی فوت کرده است.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها افزود: اما درخصوص سایر عللی که ممکن است منجر به فوت شده باشد این مساله در حال بررسی است و پزشکی قانونی باید نظر بدهد که ایشان به چه دلیل و علتی فوت کرده است، اینکه ضرب و شتم بوده یا علت دیگری اگر داشته به صورت رسمی توسط پزشکی قانونی مشخص و اعلام خواهد شد اما اینکه شایعه مطرح شده که ایشان در اثر اصابت تیر فوت کرده است، این شایعه صحت ندارد.

آصفری در پاسخ به این سوال که آیا با خانواده مهرشاد شهیدی دیدار کرده است، عنوان کرد: خیر، صحبت و دیداری تا الان نداشتم ولی اگر مطالبه‌ و کاری داشته باشند من به عنوان نماینده در خدمت‌شان هستم اما این وظیفه دستگاه قضایی است که پیگیر مطالبات خانواده ایشان باشند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

13 نظر

  1. برای اینکه راست و دروغ مشخص بشه باید خانواده اش ویدیویی ضبط کنند و خودشون بگن چی شده

    • متاسفانه هم صداوسیما دروغ میگه هم ایران اینترنشنال و معلوم نیست واقعیت چیه.

      • دیدید که اینترنشنال کذابه…

      • درست میگید مردم بهش میگن امپراطوری دروغ از بس دروغ گفتند و بعد رسوا شدند
        از اعترافات اجباری دروغین تا مصاحبه رونالدو و هپشلیک به هواپیما و تظاهرات برلین و ..

  2. زازت باشه پس فقط به صداسیما اعتماد میکنیم

  3. کمتر دروغ بگید چ خبره

  4. حالا از فردا یکی سکته هم کنه میگن تو اغتشاشات بوده

  5. خدا همین اتفاقو برای پسرهای خودتون رقم بزنه بحق سر بریدهء امام حسین، و ما هم هی تکذیب کنیم

    • .اصن انگار مد شده..یهو میبینی طرف سر و مر و گنده و امیدواااار..اصن نگم براتون..
      سر و مر و گنده میره تو اغتشاشات و اشوب و اینا بعد وسسسسسسط کار یهو به خودشون میگن..عه ؟ من اینجا چکار میکنم ؟ اصن چرا باید اعتراض کنم؟ زندگیم به این خوبی ..رفاه..تفریح..تحصیل رایگان..مسافرتهای جور وا جور..امنیت ..یهو عذاب وجدان بهشون دس میده و پشت بوم هم که در دسترس نباشه خوب همین نیشه دیگه..
      این طفلی هم احتمالا انقدر نفسش رو حبس کرده تا بالاخره تموم کرده..هر چی هست مقصر خودش بوده بهرحال ..به همین راحتی ..والا ..
      شاید هم الکی خودش زده به مردن..کسی چه میدونه؟
      راستی راهپیمایی مردم ایرانی تبار المان بخاطر سوخت به کجا کشید؟
      اصن همه جای دنیا ..تو کانادا ..امریکااسترالیا ..سوئد ..‌انگلیس…خلاصه خیلی جاهای دیگه واسه کمبود بنزین المان ایرانی ها اومده بودن راهپیمایی …
      امیدواریم به خواسته شون برسن ..
      بنزین هم معزلی شده هاااا

  6. لابد شما راست میگین؟!

  7. خفه نمی شید این قدر دروغ می گید. ان شاالله بچه هاتون از این مرگای یهویی بیاد سراغشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *