بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

مژده لواسانی مجری تلویزیونی در 20 آبان 1368 در محله شهرآرای تهران متولد شده است او داری لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی بوده و تک فرزند میباشد مژده لواسانی در سال 1371 وارد رادیو شد و با سر و زبان کودکی اش دل همه را برد. تا اینکه در 9 سالگی در جشن عاطفه ها در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا اولین اجرایش را انجام داد و در 11 سالگی مجری رادیویی برنامه ای بنام «گل آفتاب» شد، او از همان کودکی قلم خوبی هم داشت طوری که در نوجوانی بطور مستقل برنامه «من می توانم» را نوشت و اجرا کرد.

او در 16 سالگی بعنوان جوان ترین سردبیر تاریخ رادیو انتخاب شد، از سال 1389 مجدد در تلویزیون با اجرای برنامه های «سه نقطه» و «به خانه بر می گردیم» در تلویزیون به شهرت رسید.

در ادامه بیوگرافی مژده لواسانی و همسرش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني به همراه آدرس پیج اینستاگرامش را در ادامه مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و عکس کودکی و قدیمی + ماجرای ازدواج و عکس جدید

بیوگرافی مژده لواسانی

وی متولد 20 آبا 1368 در تهران دیده به جهان گشوده است .

ایشان عنوان سردبیر و نویسنده و گوینده رادیو ر در کارنامه خود دارد

همچنین در برنامه های کودک سلام کوچولو و بچه های انقلاب و بوی گل آفتابی فعالیت داشته است.

شروع مجری گری از 3 سالگی

در برنامه آقای مدیری هم توضیح دادم که من سه سال و نیم بودم و به برنامه «سلام کوچولو» که تنها برنامه خردسال رادیو از همان سال ها تا امروز است، دعوت شدم. به عنوان مهمان خردسال رفتم و خودم را معرفی کردم. گفتم من مژده خانم لواسانی هستم و بعد شروع به خواندن شعر و قرآن و حدیث کردم، به شکلی که خانم وکیلی بعد از برنامه گفتند شما چه زبانی دارید و بمانید مجری خردسال شوید. به عنوان مهمان رفتم و نمک رادیو را خوردم و نمک گیر شدم و تا همین الان که حدود بیست و هشت سال است دارم کار می کنم.

پیشنهادی:

تجربه نویسندگی

شروع کار وی برای رادیو با برنامه من هم میتوانم آغاز شد و در سنین پایین کودکی در سریال پلاک 14 به کارگردانی مهران مدیری ایفا نقش کرده است

در چندین تئاتر مذهبی مثل ظهور خورشید و خورشید در پس ابر و آفتاب هشتم نیز حضور داشته است.

بیوگرافی مژده لواسانی و پدرش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني

همسری ندارد و مجرد است

مهران مدیری در برنامه دورهمی در خصوص ازدواج وی سوال پرسید وی جواب داد مقوله ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و مهمترین معیار من برای ازدواج رسیدن به آرامش است و من دنبال ازدواجی هستم که برمبنا عقل و دل باشد من علاقه زیادی به بچه دار شدن دارم و اسم بچه هایم را انتخاب کرده ام .

پیشنهادی:

صحبت های لواسانی درباره خانواده اش

وی در خصوص پدرش میگوید واژه پدر برای من به معنی ستون محکم یک خانواده است و حکم یک تیکه گاه را دارد ومن به شدت وابسته به پدر و مادرم هستم برعکس خیلی از جوان های امروزی که مستقل هستند .

بیوگرافی مژده لواسانی و همسرش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني

پدر من عردی بسیار جدی است و بنده تک فرزندهستم و پدرم درتمام طول 8 سال دفاع مقدس حضور داشته و بدون شک اسطوره زندگی من است.

نظر مژده لواسانی درباره حجاب

من علاقه زیادی به چادر دارم و از زمان کوچیکی چادر سر کردم و کسی من را اجبار به پوشش نکرده است

پوشش چادر هیچ وقت برای من مانعی نداشته و با افتخار در جشنواره فجر با این پوشش ظاهر میشوم و به نظرم باید حرمت چادر نگه داشته بشه و بنده معتقدم شخص اگر حیا نداشته باشد پوشبدن چادر هیچ فایده ای ندارد.

عکس مژده لواسانی و پدر و مادرش

آدرس پیج اینستاگرام مژده لواسانی

mozhdeh_lavasani

اولین تجربه حضورم در کنار مهران مدیری در پلاک 14 بود که نقش خواهر زاده ایشان در سن 9 سالگی بازی کرده ام و بعد از آن در خانه فرهنگ نیم رخ آقای محمد حسن زاده و خبرنگار نیز حضور داشته که در این سریال من نقشخ عاطفه را داشته ام که هم بازی آقایان غزالی و حسین مهری بودم

و چندین پیشنهاد دیگر داشتم که چادرم و پوشش مانع از آن شد .سرانجام حضور در کبوتر دات کام در آوردم که یک کار رادیویی بود.

بیوگرافی مژده لواسانی و همسرش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني

اجراهای تلوزیونی مژده لواسانی

کبوتر دات کام شبکه یک
سه نقطه شبکه پنج
به خانه برمیگردیم شبکه پنج
روز از نو شبکه دو
عصر خانواده شبکه دوم
ویژه برنامه تبریک خانواده شبکه دو
کافه سوال و روبه راه شبکه دو
جزیزه مجنون شبکه پنج
بهترین شکل ممکن شبکه دو

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

 

برنامه رادیویی مژده لواسانی

آسمانه به عنوان اولین سردبیر رادیو
سلوک سپیده شبکه جهانی آشنا
روزی برای ما رادیو ایران
سفارشی رادیو ایران
روزگار جوانی رادیو ایرانی
بهترین شکل ممکن شبکه جهانی صدای آشنا
برندگان به سردبیری ایشان و اجرا فرزاد حسنی
مصطفای عشق
آبنبات شبکه جهانی صدای آشنا

مستند چادر مشکی

در سال 90 تا 91 به سفارش گروه مستند شبوه دو به کارگردانی میلاد بهار که موضوع زندگی چهار خانم چادری بوذ ساخته شد که لواسانی هم در آن حضور داشته است .

بیوگرافی مژده لواسانی و همسرش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني

کتابهای مژده لواسانی

خون انار گردن پاییز است ، کتاب نیستان ، تهران ، 1359، شعر و نثر

جوایز و افتخارات

به عنوان برترین گوینده سیزدهمین برنامه هفته دفاع مقدس برای اجرتی برنامه پیدا و پنهان در رادیو گفتگو

عنوان جشن بین الملی عفاف و حجاب
نامزد بهترین سردبیری و بهترین نویسنده در برنامه رادیو مصطفای عشق
انتخاب مجری تلوزیون در سال 92 در نظر سنجی سروش ، و انتخاب در سال 1395 در نظر سنجی برنانمه 3 ستاره

سایر فعالیت ها

احرای اختتامیه دومین جشنواره هنرهای اسلامی
دبری و اجرای همایش های مهدویت و مدرنیته در دانشگاه اصفهان و تهران
اجرای ویژه همایش سراسری زوج های خوشبخت رادیو ایران
اجرای مراسم جشن ملی روز ذختران روز تمام لیلی ها

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

مژده لواسانی عاشق نویسندگی است

مردم من را خیلی جلوتر از اینکه نویسنده یا شاعر باشم، مجری می دانند، اما من چیزی که از بچگی درباره خودم سراغ دارم این است که همیشه می نوشتم و دقیقا دوشادوش اجرا که از همان خردسالی در رادیو اتفاق افتاد، نوشتن هم در کودکی و نوجوانی برای من شروع شده است، به طوری که من دوازده سال داشتم و برنامه رادیویی خودم را می نوشتم که این اصلا در رادیو سابقه نداشت و ده سالم بود که اولین شعرم را برای دوچرخه ضمیمه روزنامه همشهری فرستادم و چاپ شد، بعدها آن شعر در یک همایش که از رئیس جمهور وقت هم دعوت کرده بودند، برگزیده شده و من رفتم شعرم را خواندم. این اولین اتفاق ها درباره شاعری و نویسندگی من بود. بنابراین همیشه خیلی بیشتر از اینکه خودم را مجری بدانم، علاقه شخصی من شعر و نویسندگی است. مجموعه اول من به نام «خون انار، گردن پاییز است» سال نود و شش چاپ شد و مجموعه دوم کاملا شعر مستقل سپید است و قرار است در نیمه دوم سال منتشر شود.

بیوگرافی مژده لواسانی و کودکی اش + ماجرای ازدواج و تصاویر مژده لواساني

یکی از اشعار مهم مژده لواسانی

آفتاب در نگاهت/ خورشید در چشمانت/ گرمای درخشش چشمانت/ سرمای زندگی مرا روشن می کند/ می خواهم با تو همسفر شوم/ ولی خاموشم/ دوست دارم روشن شوم/ ولی بی تو نمی شود/ پس از خاصیت مغناطیسی چشمانت/ خورشید را به زندگی من هدیه کن/ خورشید را هدیه کن تا شب سیاه من روز شود/ تا چشمان ابری ام آفتابی شود/ خورشید را هدیه کن/ تا دوباره روشن شوم/ و دوباره از نو شروع کنم/ تولد دیگر من با نگاهت آغاز می شود/ پس ای خورشید/ به من نگاه کن.

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

مافیا در رسانه خیلی زیاد است

بسیار زیاد، بسیار زیاد، اساسا فکر می کنم مثل هر جای دیگر در هنر و فرهنگ مافیا وجود دارد. البته نمی شود در رسانه اسم آن را مافیا گذاشت. شما اگر با یک گروه باشید، این لزوما نمی تواند بد باشد و من نمی خواهم آسیب شناسی کنم، اما وقتی شما با یک گروه باشید که آن گروه می تواند صاحب تریبون و قدرتی باشد که به شما بال و پر بدهد، قطعا با وقتی که می خواهید مستقل کار کنید، متفاوت است. وقتی با یک گروهی ببندید و جلو بروید، طبیعتا حمایت آن گروه را هم دارید و من دیده ام که این برای خیلی ها جواب داده است. یکی از مصائب من از بچگی این بوده که همیشه مستقل بوده ام و زیر پرچم هیچ دسته و رسته ای نرفته ام و این خیلی به من ضربه زده است.

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

 

خیلی احساساتی هستم

من خیلی احساساتی هستم و همیشه این پاشنه آشیل زندگی من بوده و به خاطر آن زخم خورده ام. آدم ها می دانند که از این نقطه می توانند به من ضربه بزنند. به همه بسیار زود اعتماد می کنم و اگر کسی را دوست داشته باشم، برای او همه کار می کنم. شعر همه زندگی من را در بر می گیرد، در این حد که گاهی با یک غزل سعدی یا یک بیت مولانا می نشینم و گریه می کنم، اینقدر حالم را دگرگون می کند. هنوز این بیت «گرگ دهن آلوده یوسف ندریده» آنقدر برای من تکان دهنده است که وقتی به این بیت می رسم، فکر می کنم چه در من با شعر گره خورده که اینقدر تحت تاثیر قرار می گیرم.

عاشق اشعار شمس و مولانا

من دیوانه «شمس» و «مولانا» هستم و خیلی دوست داشتم که در آن دوره می زیستم، پس خیلی دوست داشتم آنها را ببینم. در فیملسازها خیلی آقای نولان را دوست دارم و هرچند شاید خیلی ممکن نباشد، اما دوست دارم با «کریستوفر نولان» صحبت کنم. در میان نمایشنامه نویس هایی که خیلی زیاد کارهایش را می خوانم «اریک امانوئل اشمیت» است که در فرانسه زندگی می کند و «ملاصدرا» خیلی شخصیت دوست داشتنی برای من است.

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

از شهرت صدمه دیده ام

صادقانه بگویم از آن خیلی صدمه دیده ام، یعنی من اگر مژده لواسانی نبودم که شهرت داشته باشم، خیلی زندگی آرامتری داشتم. من یک خانواده خیلی آرام دارم که همه چیز در آن ایده ال است. اگر من مجری تلویزیون نبودم، یک وکیل موفق بودم که داشت برای خودش زندگی می کرد، خانواده تشکیل داده بود و یک روال عادی را طی می کرد. من در دنیای موازی یک مژده لواسانی بودم که دختری بود که دارد در آرامش زندگی می کند، ولی شهرت را دوست دارم.

بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید بیوگرافی مژده لواسانی مجری و همسرش + ماجرای ازدواج و عکس جدید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *