بیوگرافی مینا لاکانی بازیگر + تصاویر

بیوگرافی مینا لاکانی بازیگر و همسرش + علت طلاق از امین زندگانی

بیوگرافی مینا لاکانی بازیگر باسابقه عرضه فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری به  مناسبت  پخش سریال خاطره انگیز زیر بازارچه از تلویزیون را  در این بخش از مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی مینا لاکانی بازیگر + تصاویر

بیوگرافی مینا لاکانی

خانم مینا لاکانی از بازیگران پرسابقه عرصه فیلم و تلویزیون ایران در بیست و نهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۴۸ دیده به جهان گشوده است.

وی در حال حاضر مدتی است که از حرفه و عرصه بازیگری  دور بوده و در ایالات متحده آمریکا مشغول به زندگی میباشد.

آغاز فعالیت

خانم لاکانی نخستین بازی خود را در عرصه تئاتر  را با حضور در نمایش هملت قطب الدین صادقی آغاز کرد و با هنرنمایی در تئاتر هملت ساخته آقای صادقی به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

مینا لاکانی بازیگر در نمایشنامه هملت + تصاویر

بعد از هنر نمایی در نمایش هملت در فیلم پرواز را به خاطر بسپار ساخته حمید رخشانی به طور رسمی اولین تجربه خود را در سینمای ایران به دست آورد و همچنین با فیلم روز فرشته ساخته بهروز افخمی توانست حضور خود را در عرصه سینما پر رنگ کند.

وی بعد از کسب تجربه توانست در فیلم‌های مختلف سینمایی به بازی  بپردازد و حضور وی در فیلم تلویزیونی سریال همسفران و همچنین پریماه را می توان به عنوان  نخستین تجربه ایشان در عرصه تلویزیون ایران نام برد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی شقایق فراهانی ( بازیگر ) و همسرش و پسرش سام + علت طلاق

ازدواج مینا لاکانی

مینا لاکانی  چند سال پیش با آقای امین زندگانی بازیگر ازدواج کرده که این ازدواج خیلی دوام نداشت و به جدایی ختم شد ، در حال حاضر از وضعیت تاهل ایشان خبری در دسترس نیست .

تصاویر مینا لاکانی بازیگر

ماجرای مهاجرت و بیماری

خانم لاکانی مدتی است که به آمریکا مهاجرت کرده است و در مهرماه سال ۹۰ با حضور در برنامه زنده ای به نام شب آهنگ بیان کرد که به دلایل سیاسی مجبور به ترک وطن کرده است‌.

شنیده ها حاکی از این است که خانم لاکنی مدتی هم در بیمارستان رسول اکرم در سال ۸۶ به دلیل مشکلات روانی بستری بوده است و پزشکان بیماری وی را مانیک تشخیص داده بودند.

تصاویر خانم مینا لاکنی

بیوگرافی مینا لاکانی بازیگر + تصاویر

تصاویر شخصی مینا لاکانی بازیگر

مینا لاکانی بازیگر + تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *