بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی مینو آذرمگین (آزرمگین) بازیگر و همسرش + پیج اینستاگرام

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر سریال احضار و عکس و قد و سن و وزن مینو آذرمگین و پیج اینستاگرام و سوابق هنری و مصاحبه و زندگینامه مینو آذرمگین و خانواده و پدر و مادرش را در این صفحه مشاهده نمایید.

مینو آذرمگین به همراه آدرینا صادقی در کلاس های بازیگری پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر شرکت کرده اند و سپس بهروز افخمی از انها تست بازیگری گرفت برای سریال احضار انتخاب شدند

مینو آذرمگین را با سریال احضار همه میشناسند او در این سریال توانست کاراکتر زهره را بازی کند کاراکتری که برای همیشه در ذهن مردم مانده و همه او را با این کاراکتر خواهند شناخت این هنرمند خیلیخ وب توانسته نقش یک دختر اصل ایرانی و باوقار را در این سریال بازی کند و همه انتظارات کارگردان را در این سریال براورده کند

بدون شک در آینده از مینو آذرمگین خبرهای بیشتری خواهیم شنید و فیلم و سریال های بیشتری خواهیم دید. سریال احضار به خانم آذمگین تجارب بسیار زیادی داد و نشان داد که میتواند در فیلم و سریالهای مهمترین بازی کند و اینده بسیار خوبی برای خود داشته باشد

بیوگرافی مینو آذرمگین (آزرمگین) بازیگر و همسرش + پیج اینستاگرام

آذرمگین اولین تجربه حرفه‌ای تصویری خود را در سریال “احضار” تجربه می‌کند. این سریال که هر شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود، فرصت خوبی برای این بازیگر تازه‌نفس است تا بتواند استعدادهای خود را در بازیگری به نمایش بگذارد.

یکی از این بازیگران خانم آذرمگین بوده که نقش زهره را برعهده دارد

مینو آذرمگین از اهالی جدید تئاتر و از هنرجویان هنرپیشگی مدرسه و موسسه «اینجا میان شهر» است و در چندین نمایش از جمله نمایش «تئاتر» با نظارت و کارگردنی صابر ابر، پانته آ پناهی ها و الهام کردا که اعضای هیئت مدیره موسسه «اینجا میان شهر» نیز هستند، روی صحنه رفته است.

بیوگرافی مینو آذرمگین

مینو آذرمگین ، متولد مهر ماه دهه ۷۰ و دختر دهه هفتادی پاییزی است، او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند.

ایشان از بازیگران باسابقه تئاتر بوده که این شبها با سریال احضار به شهرت رسیده است و نقش زهره را برعهده دارد

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

ایشان تا به حال در نمایش های متعددی بازی کرده و سوابق خوبی در عرصه تئاتر دارد

از نمایش های ایشان می توان به نمایش آنا و پرنیان اشاره داشت

سوابق

اما همانطور که در بالا ذکر کردیم مهمترین تجربه هنری او بازی در سریال احضار سریالی به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید میباشد سریالی که به سفارش سیمافیلم تولید شده است

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

ژانر به این سریال ماورایی بوده و برخلاف برخی از رسانه‌ها که مدعی بودند این سریال ترسناک است اما اینگونه نمی باشد

خانم آذرمگین این شانس را داشت تا در کنار بازیگرانی همچون نسرین‌نکیسا و آرش مجیدی و صالح میرزا آقایی بازی کند

درباره بیوگرافی و سوابق حرفه‌ای این خانم هنرمند اطلاعاتی در رسانه‌ها وجود ندارد.

قش زهره در سریال احضار اولین نقش جدی تصویری آذرمگین است. او در این مجموعه با آدریانا صادقی که نقش مائده را برعهده دارد همکاری نزدیکی دارد. صادقی نیز بازیگری جوان است که سریال احضار نخسیتن تجربه تصویری اش محسوب می شود.

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

در واقع علیرضا افخمی با آگاهی کامل از توانایی های این دو بازیگر جوان تصمیم گرفت آنها را برای نقش اصلی سریالش انتخاب و چهره های جدید را به دنیای بازیگری معرفی کند.

وضعیت تاهل

مینو آذرمگین مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

اینستاگرام

این خانم هنرمند در اینستاگرام فعالیت داشته و آی دی پیج اینستاگرام او minooazarmgin میباشد

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

لازم به ذکر آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، آرش مجیدی و صالح میرزاآقایی از بازیگران سریال احضار هستند.

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق

اگر از بیوگرافی و سوابق این هنرمند اطلاعاتی دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن این صفحه کمک کرده باشید

مینو آزرمگین کار هنری را با تئاتر شروع کرده و در نمایش آنا با بازیگران مطرح و برجسته ای چون پانته آ پناهی ها و صابر ابر ، الهام کردا و …. همکاری داشته است.

او همچنین در نمایش تئاتر، نمایشی كه در ستایش تئاتر كاری از پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و صابر ابر با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی‌هنری «اینجا میان شهر» اجرایی بسیار زییایی به نمایش گذاشت.

آذرمگین در ابتدا درباره نحوه حضورش در سریال “احضار” در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  گفت: من و آدرینا صادقی از دانش‌آموختگان یکى از مدارس‌ بازیگری هستیم و زیر نظر اساتیدى چون خانم پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر، آموزش دیده‌ایم. ما توسط اساتیدمان به پروژه “احضار” معرفی و پس از چند دور تست بازیگرى دادن نزد آقای افخمی، براى بازى در سریال انتخاب شدیم و بعد از 25 روز تمرین و دور خوانى، فیلمبرداری در شمال کشور شروع شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. این بازیگر در سریال او یک فرشته بود نقش دختر خانواده بازی نکرده. چون خیلی شبیه ایشونه.

    • منم همین فکرو کردم اما میراحا گربمشو ک دیدم ک چ گریم سنگین و خعنی روش اجرا شده ، متوجه شدم ک فقط ظاهرا شبیه به هستن و انگار یه نفرن !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *