بیوگرافی مینو آزرمگین بازیگر احضار + سن و اینستاگرام

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام

بیوگرافی مینو آزرمگین بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام مینو آزرمگین بازیگر نقش زهره در سریال احضار را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مینو درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش زهره و راهنمایی‌های کارگردان گفت: آقای افخمی پدرانه و با صبوری برای تک تک ما وقت گذاشتند و راهنمایی کردند؛ اما فیلمنامه‌ هم هر آنچه که باید را در خودش داشت. هر دو (فیلمنامه و راهنمایی کارگردان) در کنار هم به من برای نزدیک شدن به نقش کمک کردند.

سریال احضار این شبها از شبکه اول سیما پخش شده و خانم مینو آزرمگین توانسته در این سریال به یک ستاره تبدیل شود و به بهترین شکل ممکن نقش خود را بازی کند آقای فاخمی خیلی خوب توانسته بازیگران کاراکترهای خود را پیدا کند و هر کدام را برای بازی در کاراکترها برگزیند خانم آزرمگین نقش یک دختر با وقار و باهوش و فهمیده را بازی کرده که درگیری یک ماجرای عشقی میشود.

بیوگرافی مینو آزرمگین بازیگر احضار

مینو آزرمگین متولد دهه 1370 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام

او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند.

مینو آذرمگین هرچند در تئاتر یک بازیگر حرفه ای و کاربلد است اما تا قبل از سریال احضار فقط در تئاتر بازیگری کرده است.
مینو آذرمیگن زاده دهه هفتاد است. او در یک خانواده بسیار گرم و صمیمی به دنیا آمده و نوشته هایش درباره مادرش رابطه بسیار صمیمی او با مادرش را نشان می دهد.

ازدواج و همسر

ایشان مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده است

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرامبازیگر نقش زهره در سریال احضار

اینستاگرام مینو آذرمگین

صفحه رسمی این بازیگر به نشانی minooazarmgin فعال می باشد.

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام

سریال احضار ساخته علیرضا افخمی است که سریالی با تمی مامورایی است و درباره چند دختر است که به سفر شمال کشور می روند و در آنجا حسادت به مائده باعث مشکلاتی برای این دختران می شود و به آنها القا می شود که در جنگل جن وجود دارد و جن ها آنها را احاطه کرده اند.
مینو آذرمگین در سریال در سریال احضار با بازیگران بنامی چون افسانه چهره آزاد و آرش مجیدی هم بازی است.

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام

خلاصه داستان سریال احضار

مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آن ها همراه با 2 تن از دوستان خود ، سوسن و شکیبا ، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آن ها نسبت به مائده حسادت می ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه ای می شود تا کینه ورزی های او برملا گردد. با پیوستن محسن -خواستگار قبلی مائده – به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می کند.

بیوگرافی مینو آزرمگین (آذرمگین) بازیگر سریال احضار + سن و اینستاگرام

با انتشار نامواره سریال «احضار»، موج وسیعی از انتقادات نسبت به طراحی آن در فضای مجازی و رسانه‌های منتشر شد. طرح انتقاداتی که منجر به حاشیه سازی فراوانی شد، تا در میان سریال‌های ۳ سال اخیر شبکه اول سیما، به غیر از «نون خ»، سریال دیگری در معرض توجهات افکار عمومی قرار گیرد.

بازیگر سریال “احضار” درباره بازخورد مخاطب و توجه بیننده به این سریال گفت: ما از همان روزهای ابتدای پخش، متوجه شدیم که این سریال تماشاگرهای زیادی دارد؛ زیرا با توجه به حجم بازخوردهایی که می‌گرفتیم و هم اینکه در ایران کمتر به موضوعاتی از این دست می‌پردازند و آقای افخمی هم این ژانر را به خوبی می‌شناسند، به نظر می‌رسید که بینندگان درگیر قصه شده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *