بیوگرافی نازنین ملایی (قایقرانی) کیست و اهل کجاست +حواشی و عکس

نازنین ملایی کیست و اهل کجاست

نازنین ملایی (ملائی) متولد ۸ بهمن ۱۳۷۰ در بندرانزلی بوده و قایقران روئینگ تیم ملی است و از معدود ورزشکاران تحصیل کرده کشورمان است و دارای فوق لیسانس مدیریت ورزشی می باشد قد نازنین ملایی ۱۷۳ سانتی متر است و مجرد میباشد او افتخارات زیادی را برای تیم ملی قایقرانی ایران به دست اورده است

بیوگرافی نازنین ملایی

  • نام نام خانوادگی : نازنین ملایی
  • تاریخ تولد : 8 بهمن 1370
  • محل تولد : بندرانزلی – گیلان
  • وضعیت تاهل : مجرد
  • رشته ورزشی : روئینگ ، قایقرانی
  • قد : 173 سانتی متر
  • وزن :  59 کیلوگرم
  • تحصیلات : کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی
  • پیج اینستاگرام : nazanin.malaei

بیوگرافی نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + اینستاگرام و سن و قد و وزن و عکس

نازنین ملایی Nazanin Malaei ورزشکار قایقرانی روئینگ زن ایرانی در ۸ بهمن سال ۱۳۷۰ در شمال کشور به دنیا آمده و دو برادر دارد.

سوابق ورزشی

مجله شبونه – ملایی تاکنون موفق به کسب مدال های جهانی و بین المللی و مقام های جهانی شده است که از جمله می توان به مدال نقره لوآن در سال ۲۰۱۳ در رشته روئینگ چهار نفره زنان اشاره کرد.

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی روئینگ ایران

همچنین در بازی‌ های آسیایی به عنوان نایب قهرمانی اسیا و کسب مدال برنز بازی های آسیایی
اینچئون در سال ۲۰۱۴ در روئینگ چهار نفره زنان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیوگرافی نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + اینستاگرام و سن و قد و وزن و عکس

پیشنهاد ما :

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

اینستاگرام نازنین ملایی

در بیوگرافی نازنین ملایی آمده است او در رقابت قایقرانی روئینگ سبک وزن زنان تک نفره در فینال A در بازی های آسیایی در جاکارتا با ثبت زمان ۸: ۱۹.۲۸ مقام دوم را کسب کرد و به مدال نقره رسید .

در این سری از مسابقات چین در مقام اول و مدال طلا را کسب و نماینده هنگ کنگ نیز با کسب برنز سوم شد.

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

مدال نقره نازنین ملایی در جاکارتا

ملی‌پوش رویینگ که در تک نفره سبک وزن مسابقه داده ، قبل از اعزام به مسابقات گفت : من با تلاش و تمرینات بی وقفه در آمادگی کامل بسر می برم و هدفم فقط طلای مسابقات است‌.

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

من همیشه با اعتماد به نفس بالا در مسابقات شرکت می‌کنم. با این حال همه قایقران‌ های مدعی برای مدال می آیند ، اما درون مسابقه است که همه چیز مشخص می‌شود و هر کسی بیشتر برای هدفش تلاش کرده باشد، موفق می‌شود.

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

نازنین ملایی نایب قهرمان آسیا در قایقرانی

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

همسر نازنین ملایی کیست

او مجرد است اما وقتی درباره ازدواج و تاهل از او می‌پرسیم هم، باز با یک فکر روشن پاسخ می‌دهد. «به نظر من ازدواج اصلا مانعی برای پیشرفت نیست و هیچ‌وقت با این دید به آن نگاه نکرده م. به نظر من ازدواج می‌تواند مسیر را هموارتر کند. برخلاف تصوری که شاید عموم مردم داشته باشند امروزه آقایان هم دوست دارند همسری ورزشکار یا به‌هرحال موفق در عرصه‌های مختلف داشته باشند و ازدواج محدودیت آور نیست»

بازی‌های آسیایی گوانجو سخت‌ترین شکستی بود که نازنین تجربه کرد و این شکست آن‌قدر ناامیدکننده بود که تا چند ماه دست به پارو نبرد. «همه بچه‌های تیم تا آن زمان حداقل یک برنز را گرفته بودند اما من همان را هم نداشتم.» مادر اما مثل همیشه او را تشویق کرد گفت «خدا جای حق نشسته» حرف مادر خیلی زود به او ثابت شد.

آخرین مدال دریافتی وی مدال نقره باز های آسیایی جاکارتا در سال 2018 در اندونزی است که مقام دوم و نایب قهرمانی را در رشته قایقرانی روئینگ به دست آرود.نازنین

بیوگرافی و عکس نازنین ملایی و مادرشبیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

او در روز تولدش در اینستاگرام نوشت:

از همه عزیزان و دوستای گلم که روز تولدم و برای هزار برابر قشنگ تر کردن و مثل هر سال کنارم بودن تشکر میکنم و از تمام کسایی که همچنان به یادم هستن و پیام تبریک میفرستم بی نهایت سپاسگزارم و آرزو دارم دلی پر از شادی و تنی با سلامتی داشته باشید در کنار عزیزانتون❤

مقام سومی نازنین ملایی در قایقرانی روئینگ

فیلم کامل مسابقه نازنین ملایی در رقابت‌های قایقرانی روئینگ تکنفره زنان که پس از پارو زدن مسافت 2 کیلومتری در جایگاه سوم ایستاد و به یک چهارم نهایی صعود کرد

نازنین ملایی به عنوان اولین نماینده ایران در رقابت‌های المپیک توکیو صبح روز جمعه اول مردادماه، در رشته قایقرانی روئینگ با حریفانش رقابت کرد و موفق شد در جایگاه سوم قرار بگیرد.

نازنین ملایی در این مرحله با حریفانی از آمریکا، بلاروس، پاراگوئه، سودان و نیجریه در گروه اول قرار داشت. ملایی توانست مسافت دو کیلومتری در زمان ۷:۵۹.۰۱ دقیقه طی کند و در جایگاه سوم قرار بگیر. جایگاه اول و دوم به ترتیب به پاروزنانی از آمریکا و بلاروس رسید.

در هر گروه نفرات اول تا سوم راهی مرحله یک چهارم نهایی می‌شوند و بقیه پاروزنان به شانس مجدد می‌روند.

بیوگرافی نازنین ملایی و همسرش

دوران نوجوانی متفاوت نازنین مولایی

هرچند نازنین اگر آب می‌دید شناگر قابلی بود اما وضعیت گل‌ولای و عمق نسبتا زیاد آب محل تمرینات باعث نفرتش از قایقرانی شده بود. آن‌قدر که مسئول ورزشگاه هر وقت او را در قایق می‌دید به کنایه می‌گفت او را بیاورید بیرون که از ترس ضعف کرده و رنگ به چهره ندارد. حرفی که نازنین را آزرده می‌کرد و هرروز که از تمرینات برمی‌گشت در ذهنش تصویرسازی می‌کرد که قایقران برجسته‌ای شده است و تنها برای اینکه به مسئول ورزشگاه ثابت کند که نباید راجع به او این‌طور حرف بزند مصمم شد قایقرانی را ادامه دهد. «از طرفی همان سال که من وارد تیم ملی قایقرانی شدم، هما حسینی سهمیه المپیک پکن را گرفت و پرچم‌دار کاروان ایران بود و من هم انگیزه گرفتم که مثل ایشان باشم »

عکس بدون حجاب نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + اینستاگرام و سن و قد و وزن و عکس

انتقاد از امکانات ایران در المپیک توکیو

دختر قایقران المپیکی ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه وقتی امکانات کشورهای دیگر را می بیند حسرت نمی‌خورد که با داشتن آن امکانات، می توانست به جایگاه بهتری برسد، تاکید کرد: بله، همین طور است برای نمونه ورزشکاران کشورهای دیگر به محض اینکه مسابقه تمام می‌شود جلیقه‌های یخ دارند و مربیانشان سریع آن جلیقه ها را می آورند تا تنشان کنند و در این گرمای شدید هوا زودتر ریکاوری شوند اما مربی من مجبور است حوله را در آب سرد خیس کند و آن را به من بدهد. نکته جالب این است که خیلی ها از من می‌پرسیدند درکجا تمرین کرده ام و وقتی گفتم من در پیست هزار متر تمرین کردم باورشان نمی شد. ما پتانسیل این را داریم که جزو نفرات برتر المپیک و جهان باشیم و امیدوارم این نتیجه ای که من به دست آورده‌ام ، باعث شود که توجه مسئولان به رویینگ بیشتر شود تا ما بتوانیم به نتایج درخشان تری دست پیدا کنیم.

عکس بی حجاب نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + اینستاگرام و سن و قد و وزن و عکس

افتخارات

  • مدال نقره روئینگ چهار نفره زنان 2013 لوآن چین
  • مدال برنز سبک وزن چهار نفره دوپارو در مسابقات آسیایی اینچئون 2014
  • مدال برنز چهار نفره سنگین وزن کاپ آسیایی ژاپن 2014
  • مدال نقره تک نفره سبک وزن کاپ آسیایی اندونزی 2014
  • ۲ طلا تک نفره کاپ آسیایی تهران ۲۰۱۵
  • مدال برنز دونفره کاپ آسیایی تهران 2015
  • مدال نقره تک‌ نفره سبک‌ وزن در کاپ آسیایی پکن چین 2015
  • مدال برنز دو نفره سنگین وزن در کاپ آسیایی پکن چین 2015
  • مدال طلای تک‌ نفره سبک‌ وزن در کاپ آسیایی جیاشان چین 2016
  • مدال برنز چهارنفره (با سکان‌دار) در کاپ آسیایی جیاشان چین 2016
  • مدال طلای تک‌ نفره سبک‌ وزن در کاپ آسیایی پاتایا تایلند 2017
  • مدال نقره سبک‌ وزن انفرادی دو پارو در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی 2018
  • طلای تک نفره قهرمانی آسیا 2020
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو
  • حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ و کسب جایگاه يازدهم المپیک
  • ۲ طلا و یک نقره مسابقات کاپ اسیایی در تک نفره سبک و سنگین و دو نفره ۲۰۲۲
  • ۳ طلا قهرمانی آسیا در تک نفره سبک و سنگین و دو نفره تایلند ۲۰۲۲
  • کسب جایگاه هشتم در مسابقات قهرمانی جهان چک در تک نفره سبک وزن ۲۰۲۲ ۱ نقره چهار نفره سنگین وزن در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲
  • ۱ نقره و ۳ برنز تک نفره سبک و دو نفره سبک و چهار نفره سنگین وزن در مسابقات جایزه بزرگ روسیه ۲۰۲۳

حواشی

در 3 آذر 1402 اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس برگزار شد و نازنین ملایی در این تست شرکت نکرد.

علیرضا سهرابیان ، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با ایسنا درباره علت حضورنداشتن ملایی در اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی بیان کرد : نازنین ملایی در تماس تلفنی که با من داشتند با توجه به برنامه ریزی که خودش داشته خداحافظی کرد و گفت نمی خواهد ادامه دهد چون می داند اگر برای المپیک هم انتخاب شود و آنجا هم نتیجه مثبتی بگیرد پایه گذاری برای بازی های آسیایی می شود و برنامه زندگی اش به هم می ریزد. به خاطر همین قبل از اینکه مسابقات آغاز شود ، خداحافظی کرد و در تست شرکت نمی کند. البته من موافقت نکردم.

بیوگرافی نازنین ملایی قایقرانی و همسرش + اینستاگرام و سن و قد و وزن و عکس

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که نازنین ملایی در واقع از تیم ملی قایقرانی رویینگ خداحافظی کرده است ، تصریح کرد : فعلا که این گونه است. هر کسی می خواهد عضو تیم ملی شود باید در دو تست از سه تست گرفته شده اول شود و ملایی در تست اول حضور نداشت. نازنین ملایی قهرمان ارزنده ای است و سالیان سال برای تیم ملی زحمت کشیده است از این رو تلاش می کنم متقاعدش کنم در تست انتخابی دوم شرکت کند اما اگر در تست دوم هم شرکت نکند دیگر کاری نمی توانیم انجام دهیم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید من خود نازنین ملایی هستم همه اطلاعات درست است فقط جز یک نکته که بنده دو برادر دارم و یکی خارج از ایران زندگی میکند و مجرد است و یکی در ایران است و ازدواج کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا