بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر اول و دوم + اعدام زن صیغه ای

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر اول و دوم + اعدام زن صیغه ای

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسرانش

ناصر محمدخانی فوتبالیست پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس بود که در دهه شصت دوران طلایی داشت و محبوبیت زیادی را به دست آورد او متولد ۱۶ شهریور ۱۳۳۶ در شهر ری است.

یکی از اتفاقاتی که پیرامون زندگی ناصر محمدخانی وجود داشت زنی به نام شهلا جاهد بود که از هواداران دو اتیشه پرسپولیس به شمار می آمد و عاشق ناصر محمدخانی شد و در حالی که این فوتبالیست متاهل بود و همسرش لاله سحرخیزان نام داشت و بعد از مدتی قتل همسرش به قتل رسید و شهلا جاهد زن صیغه ای او متهم ب قتل شد و در یک دادگاهی جنجالی که به شدت رسانه ای شد در نهایت قصاص گردید فیلم سینمایی خشم و هیاهو گفته میشود برگرفته از زندگی ناصر محمدخانی است که اجازه اکران نگرفت.

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسرانش + ماجرای قتل شهلا جاهد

زندگی شخصی ناصر محمدخانی

ناصر محمدخانی فوتبالیست و بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران در ۱۶ شهریور ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمده است.

عکس شهلا جاهد زن صیغه ای ناصر محمدخانی

وی از دوران کودکی با فوتبال بزرگ شده و در میادین حضور داشت.

شروع فوتبال

ناصر محمدخانی در سال 1354 فوتبالش را به صورت حرفه ای آغاز کرد در دهه های شصت بازی با تیم ملی و حضور در پرسپولیس اوج درخشش را به نمایش گذاشت و این فوتبالیست عنوان آقای گلی را با تیم بانک ملی از آن خود کرد.

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر سومش سپیده + ماجرای قتل شهلا جاهد

وی ۱۹ گل ملی را به نام خود ثبت کرده است.

عکس سپیده همسر سوم محمدخانی

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسرش سپیده

نحوه آشنایی با لاله سحر خیزان همسر اول محمدخانی

ناصر محمدخانی درباره آشنایی با همسر اولش لاله سحرخیزان گفت: لاله اصالتا شیرازی بود، اما در قطر به دنیا آمده بود و رشد کرده بود‌

 

ناصر محمدخانی میگوید من در سفر اردویی که با تیم ملی به قطر داشتم با وی در هتل آشنا شدم.

لاله همه ما را به منزلشان دعوت کرد و این آشنایی به دوستی ختم شد و ما با هم ازدواج کردیم.

وی از همسر اولش دو پسر به نام های عرفان و علی دارد لاله سحرخیزان در سال 1383 به شکل مشکوکی به قتل رسید.

عکس لاله سحرخیزان همسر اول

عکس لاله سحرخیزان همسر اول ناصر محمدخانی

ماجرای شهلا زن صیغه ای و ازدواج دوم

ناصر محمدخانی با زنی که ادعا می کرد عاشق ناصرخان است به صورت پنهانی ازدواج می کند و وی را صیغه می کند.

عکس شهلا زن صیغه ای ناصر محمدخانی در دادگاه

عکس شهلا جاهد زن صیغه ای ناصر محمدخانی

ازدواج سوم و آشنایی با همسر سوم محمدخانی

فوتبالیست ایرانی به تازگی برای بار سوم با خانمی ۳۸ به نام سپیده که هنرمند و نقاش است ازدواج کرده و یک پسر نوجوان از همسر قبلی خود دارد.

سپیده درباره ازدواجش میگوید شاید این‌طور به نظر برسد کسی که با فوتبالیست‌ها ازدواج می‌کند، خودش هم باید یک طرفدار دو آتشه باشد. فکوری در این باره می‌گوید: «من قبل از ازدواج با ناصرخان اصلا فوتبال نگاه نمی‌کردم، چون فوتبال یک ورزش به شدت استرسی است و حرص‌و‌جوش دارد. البته خانواده‌ام فوتبالی بودند و در زمان‌های دربی با این‌که بازی را نگاه نمی‌کردم و فقط صدایش را می‌شنیدم، اما چون عاشق رنگ قرمز بودم، همیشه دوست داشتم که پرسپولیس برنده باشد. اما بعد از ازدواج کلا شرایطم فرق کرد. الان پرسپولیسی دو آتشه هستم و اصلا مگر می‌شود که زن ناصر محمدخانی باشی و پرسپولیسی نباشی. یادم هست در مراسم «فرشاد آقای گل» که رفته بودم و اوایل ازدواج‌مان بود، من اصلا آقای علیپور و حسین ماهینی و … را نمی‌شناختم و دوستان ناصرخان به او می‌گفتند که این چه زنی است که گرفتی، هیچ بازیکنی را نمی‌شناسد و آبروی‌مان را برد!»

عکس لو رفته از عروسی سوم ناصر محمدخانی

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر سمش سپیده + عروسی

اعتراض به کادر فنی

محمدخانی جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۶۵ به عملکرد کادر فنی تیم‌ملی برای بازی در بازی های آسیایی اعتراض کرد.

ناراحتی علی پسر ناصر محمدخانی از شوخی کاربران

علی رابطه خوبی با پدر دارد و همیشه حامی وی بوده و ناراحتی خود را از واکنش و شوخی کاربران شبکه های اجتماعی درباره ازدواج سوم پدرش اعلام کرده است.

وی گفت :کامنت ها و پیام هایی که می بینیم ناراحتمان می کند و اذیت می شویم.

عکس علی و عرفان پسران ناصر محمدخانی

عکس علی و عرفان پسران ناصر محمدخانی

شاید ناصر محمدخانی آدم سرشناسی باشد ولی نباید زندگی او را این قدر زیر ذره بین ببرند. بالاخره باید زندگی خصوصی داشته باشد. دلیل نمی شود یک یا دوبار اشتباه کند دیگر زندگی شخصی نداشته باشد. ما هم باید بسازیم ولی دیگر خدا شاهد است که از همه بیشتر در این ماجرا و من و برادرم اذیت شدیم.

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر صیغه ای شهلا جاهد

ماجرای قتل لاله سحرخیزان

هنگامی که محمدخانی در سفر اردویی بود خبر می دهند که همسرش با چاقو به قتل رسیده است‌.
بعد از ماجرا پلیس وارد عمل شده به زن صیغه ای ناصرخان را به نام خدیجه جاهد که به شهلا معروف بود مشکوک شده و بازداشت می کنند.

در مدت هشت سال از سال ۸۱ تا ۸۹ رسیدگی به پرونده قتل لاله سحرخیزان شهلا به اعدام محکوم شد و حکم آن در سال ۸۹ به اجرا درآمد.

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسرانش

بازپرس این پرونده گفت:« ما برای قصاص شهلا تلاش کردیم ولی او خودش برای خودش، با اینکه افکار عمومی را در دست داشت، کاری نکرد. اما در صحیح بودن حکمش شک نکنید؛ چون پرونده شهلا جاهد را تمام شعباتی که در آن زمان هیئت تشخیص بودند، تایید کرده بودند. به خاطر داشته باشید که قاضی صادر کننده پرونده مسئول است و نباید با افکار عمومی پیش ببرد؛ بلکه باید با داشته های داخل پرونده حکم خود را صادر کند.»

همینطور که می دانید موضوع این پرونده مربوط به قتل لاله سحرخیزان همسر سابق بازیکن تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بود که در آن زمان در پرسپولیس مربیگری می کرد و در یک اردوی خارجی بود که از این قتل آگاه شد.

همچنین ببینید:

بعد از انتشار این خبر، گروه های حوادث روزنامه ها و همینطور خبرنگاران ورزشی در سالیانی طولانی مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده را زیر نظر داشتند و همچنین با دستگیری شهلا جاهد به عنوان مهم ترین مظنون این پرونده، دادگاه های او را تا حد ممکن پوشش دادند. درباره این پرونده یک فیلم مستند طولانی و یک فیلم داستانی نیز ساخته شده که مورد اعتراض شدید خانواده ناصر محمدخانی قرار گرفته است.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی +حکم اعدام شهلا جاهد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. زن سومش خوشگله چطوربااین عنکبوت ازدواج کرده،تازه زن دومشم عاشقش شده خخخ،وقتی مادرت واست دعای عاقبت بخیری میکنه 🤔🤣🤣

  2. اینقدر پست و بی وجدان هست نلصر که بعداز اون اشتباهات مخوف و زشتش هنوز روحیه ازدواج داره!بیچلره جاهد احمق که خودش فدای این کزد!چقدر هم بی ریخت شده از شدت بی اآبرویی و البت دم و دود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *