بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +اینستاگرام

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +ازدواج با پویان مختاری

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +اینستاگرام و رابطه با پویان مختاری و ریحانه پارسا را در این صفحه از جمله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نسیم پاریزه

او یکی از خواننده های فارسی زبان و ایرانی مقیم ترکیه بوده که در گروه زدبازی فعالیت دارد و در کنار آن در عرصه سایت های شرطبندی نیز کار میکند که موجب شده بسیاری از هواداران گروه زدبازی به او انتقاد داشته باشند.

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +ازدواج با پویان مختاری

نسیم پاریزه در سال 13985 در شهر کالیفرنیا به دنیا امده  است ولی پدر ومادرش ایرانی بوده اما خودش متولد و بزرگ شده امریکا است و بعد از اشنایی با خواننده های گروه زدبازی وارد این گروه شد و سپس با پویانمختاری در زمینه شرطبندی فعالیتش را از سر گرفت.

به علت علاقه به موسیقی و رپ فارسی با خواهر دوقلوی خود در یک همکاری به صورت حرفه‌ای موسیقی را دنبال کرد

نسیم ازدواج کرده است در سال 2014 نیز صاحب یک فرزند پسر شد که نام اورا داریان گذاشت و همچنین او از همسرش جدا شده است و به همراه فرزندش زندگی می کند.

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +ازدواج با پویان مختاری

نسیم همیشه با همسرش در زندگیش برای موسیقی اختلاف های زیادی داشتند و همین باعث شد که او مدتی کاری را انجام ندهد و بعد جدا شدن از همسرش این انگیزه را پیدا کرد تا باز دوباره فعالیت هنری خودش را شروع کرد.

او به همراه خواهر دوقلوی خود از سال ۲۰۰۴ موسیقی حرفه‌ای را در زمینه رپ آغاز کرد و لازم به ذکر است که فعالیت های او و موسیقی اش در ایران به عنوان کار های غیر مجاز شناخته می شود

همکاری با گروه زدبازی

این خواننده از طریق دوست هایه نزدیک خود با گروه زدبازی در پاریس آشنا می شود و در ادامه فعالیت های موسیقی خود در زمینه رپ با این گروه همکاری می کند

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +اینستاگرام

ازدواج نسیم پاریزه

نسیم پاریزه سالها پیش ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر می باشد

همکاری با پویان‌مختاری

چند روز پیش بعد از انتشار عکس هایی از پویان مختاری دارنده سایت های قمار و شرط بندی و ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون ایران در کنار نسیم پاریزی خبرساز شد و همکاری نزدیک نسیم پاریزه با پویان مختاری در یک موزیک ویدیو به نام در دیگر منتشر شد که محتوای این موزیک ویدئو از شئونات اسلامی به دور می باشد

بیوگرافی نسیم پاریزه خواننده رپ زد بازی کیست؟ +اینستاگرام

نسیم پاریزه در آهنگ هایی مثل تهران مازراتی ، جزوی از من و بسیاری دیگر از آهنگ های گروه زدبازی ، مخصوصا در آلبوم پیر شدیم ولی بزرگ نه 1 به همراه علیرضا جی جی و سیجل با گروه همکاری کرده است.

“لطفا اگر موارد بیش تری درباره نسیم پاریزه میدانید ، در جهت کامل تر شدن این پست و این وبسایت با ما همکاری کنید . “

او در سال 2005 یعنی در سن 19 سالگی به همراه خواهر دو قلوی خود به نام نیسا در استار اکادمی که از برنامه های تلویزیونی شبکه فرانسه است شرکت کرده بود.

او قبل از ورود به گروه زدبازی کار های هنری ای را به زبان غیر فارسی انجام داده بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *