بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی + ماجرای ازدواج و تصاویر

بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی + ماجرای ازدواج و تصاویر

بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی + ماجرای ازدواج و تصاویر دو بازیگر مطرح سینما را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر ایران، متولد 17 فروردین ماه 1365 در تهران می‌باشد.

او فرزند آخر یک خانواده پرجمعیت با 12 فرزند است.

بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی + ماجرای ازدواج و تصاویر

نوید محمدزاده فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع فوق دیپلم است.

در سال 1367 (2 سالگی) به همراه خانواده به ایلام رفت و تا پایان دوران راهنمایی در آنجا زندگی کرد.

نوید محمدزاده اهل ایلام است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است.

نوید محمد زاده در سال 1382 وقتی 17 ساله بود به کلاس های بازیگری موسسه هنر هفت کرج رفت. او بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور ، علی سلیمانی، محمد یعقوبی و امیر قنبری آموخت اما تا سال 1386 هیچ فعالیت هنری نداشت تا اینکه در سال 1386 وقتی 21 ساله بود با فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح الله حجازی بعنوان نقش مکمل مرد برای اولین بار مقابل دوربین رفت.

بیوگرافی نوید محمدزاده و فرشته حسینی + ماجرای ازدواج و تصاویر

فرشته حسینی کیست

فرشته حسینی ،۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران زاده شد. به نظر می‌رسد رویای دور و دراز او برای ستاره شدن به زمانی برمی‌گردد که نزد اساتید بزرگی هم‌چون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان مشق می‌کرد. سال‌هایی که خاک صحنه برایش به مثابه شکوه زندگی بود.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و 5 خواهر و 1 برادر دارد. و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

ماجرای ازدواج

نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت. فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *