بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

نگار نیکدل کیست و اهل کجاست

میترا بهرامی مادر نگار نیکدل از سال ۱۳۸۴ کارِ خود را از همکاری با صدا وسیمای مركز اصفهان آغاز کرد و بعد از چند سال فعالیت، به تهران آمد و به دلیل علاقه مندی خود در زمینه روانشناسی، در این رشته ادامه تحصيل داد و همزمان به صورت مداوم به اجرا،گويندگي ،نويسندگی و سردبيری برنامه های گوناگون در تلویزیون و رادیو پرداخت.

نگار نیکدل متولد 31 تیر ماه 1376 در تهران بازیگر تئاتر بوده که با سریال زخم کاری ۲ و نقش شیدا شفاعت به شهرت رسید او سابقه بازی در سریال رحیل را نیز دارد که قبلا چند سالی در تئاتر به فعالیت پرداخته است اما با سریال زخم کاری ۲ که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود به شهرت رسید و نقش شیدا شفاعت را بازی می‌کند مادرش مینا بهرامی مجری رادیو تلویزیون بوده که او را در بازگیری بسیار یاری داده است و به همین دلیل توانسته خیلی موفق عمل کند در ادامه به بیوگرافی کامل نیلوفر نیکدل بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کارکی ۲ خواهیم پرداخت و سوابق او را در سایت شبونه بازگو می‌کنیم.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل بازیگر تئاتر و سریال زخم کاری است در 31 تیر ماه 1376 در اصفهان به دنیا امده و ۲۶ سال سن دارد.

قد نگار نیکدل ۱۸۸ سانتی‌متر بوده و ۵۸ کیلوگرم وزن دارد که نشان میدهد به تناسب اندام خود توجه زیادی دارد.

او تا به حال در سه سریال تلویزیونی و یک فیلم کوتاه بازی کرده که مهمترین اتفاق هنری او مربوط به سال ۱۴۰۲ بوده که در سریال زخم کاری به ایفای نقش پرداخت او همچنین نقش کوتاهی در سریال تلویزیونی رحیل بر عهده داشته است.

پدر و مادر نگار نیکدل کیست

این بازیگر در یک خانواده هنری به دنیا آمده است مادرش میترا بهرامی گوینده و روانشناس مجری تلویزیونی می‌باشد و همین باعث شد که نگار نیکدل نیز به بازیگری و کار در مقابل دوربین علاقمند شود.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

تحصیلات

نگار نیکدل در رشته بیولوژیک تحصیل کرده و لیسانس خود را در این رشته اخذ کرده است.

سوابق

نگار نیکدل به دلیل علاقه به بازیگری وارد تئاتر شد تا به حال چند کار تئاتر و نمایش را انجام داده و در سال ۱۳۹۷ با حضور در فیلم کوتاه رهایی اولین گام خود را در مقابل دوربین به صورت حرفه‌ای برداشت.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

بازی در سریال رحیل

خانم نیکدل در سال ۱۴۰۱ در سریال رحیل بازی کرد تا اولین تجربه حرفه‌ای خود را در مقابل دوربین تلویزیون را کسب کند سریالی که توسط مسعود آب پرور کارگردانی شد و در آن بازیگران شناخته شده زیادی حضور داشتند که به کسب تجربه خانم نگار نیکدل افزوده شد.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

بازیگر نقش شیدا شفاعت در سریال زخم کاری

اما شهرت خانم نیکدل برای بازی در سریال زخم کاری ۲ میباشد که نقش شیدا شفاعت را بر عهده دارد و در کنار بسیاری از بازیگران شناخته شده سینما از جمله مهران غفوریان و رعنا آزادی‌ور و جواد عزتی ایفای نقش پرداخت و بازی او به خوبی دیده شد.

همچنین ببینید

بیوگرافی محسن نامجو خواننده و همسر اول و دوم و فرزندان + عکس

بیوگرافی آزاده اخلاقی همسر دوم محسن نامجو کیست +فیلم ازدواج

بیوگرافی مهناز افشار بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان و طلاق +عکس جدید

بیوگرافی حمید فرخ‌ نژاد بازیگر و همسرش و ماجرای ضدانقلاب شدن +عکس

سریال زخم کاری 2 بازگشت قسمت 3 سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

در زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return) هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری، مرتضی امینی تبار و سید جواد هاشمی که فصل اول هم حضور داشتند، نقش‌آفرینی می‌کنند.

کلام آخر

نگار نیکدل بازیگر جوان و کاربلدی است که به زودی نام او را در سینما و تلویزیون بیشتر خواهیم شنید او قدم اول خود را با سریال زخم کاری خیلی خوب برداشت و با 26 سال سن جا برای پیشرفت دارد اگر شما اطلاعات بیشتری از بیوگرافی نیگار نیکدل دارید میتوانید در قسمت دیدگاه پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید.

درخشش در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی بـه نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان اسـت کـه بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌اسـت. فیلم برداری سریال زخم کاری بازگشت یا همان فصل دوم سریال زخم کاری در ۱۰ تیر در تهران بـه اتمام رسید.

عکس های نگار نیکدل

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری +عکس و سوابق

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *