بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی جانباخته سقوط هواپیمای اوکراین

بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی جانباخته سقوط هواپیمای اوکراین

بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی جانباخته سقوط هواپیمای اوکراین را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی

هواپیمای بوئینگ مسافربری اوکراین که در بامداد پنجشنبه مورد هدف موشک قرار گرفت و 176 مسافر آن جانباختند امروز به بحث اول رسانه های دنیا تبدیل شده است و روز به روز هویت این افراد مشخص میشود که باعث تازه تر شدن داغ مردم ایران می گردد.

بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی جانباخته سقوط هواپیمای اوکراین

دو تن از این مسافران هوایما زوج جوانی بودند که به تازگی ازدواج کرده و در کانادا زندگی میکردند و برای تعطیلات سال نوی میلادی 2020 به گیلان امده بودند تا با خانواده های خود دیدار کنند اما دیدارشان دیدار آخر بود!

نام این زوج جوان سعید طهماسبی و نیلوفر ابراهیم بود که هر دوی انها از نخبه های کشورمان محسوب میشدند سعید طهماسبی رتبه دو رقمی کنکور فنی بود که بعد از سالها تلاش و کوشش در نهایت همه چیز برباد رفت.

سعید طهماسبی و همسر ایشان نیلوفر ابراهیم هر دو اهل لاهیجان,هاره کرمی پور اهل آستارا, سهند هاتفی از رشت به درجه رفیع شهادت نایل رسیدند

 

از دیگر زوج های جوانی که در این هواپیما جان خود را از دست داده اند آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی بودند پسر و همسر شاهین مقدم و محمد صالحه و همسرش زهرا حسنی سعدی دیگر زوج های پرواز مرگ بودند.

دکتر فتوحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما وی ادامه داد: این حادثه قلب هر انسانی را به درد می آورد ضمن اینکه جان همه انسان ها مهم است اما باید توجه داشت که برخی از این جانباختگان سرمایه های انسانی بزرگ بودند که متاسفانه از دست رفتند و امیدواریم دولت ضمن رسیدگی کامل به مسئله به صورت شفاف ملت عزیز و خانواده های داغدار را در جریان جزئیات این موضوع قرار دهند.

بیوگرافی نیلوفر ابراهیم و سعید طهماسبی جانباخته سقوط هواپیمای اوکراین

گفت: در پی مشخص شدن اشتباهی که در ساقط کردن هواپیمای تهران – کی اف رخ داده شورای دانشگاه صنعتی شریف امروز تشکیل جلسه داد و انتظار می‌رود ضمن رسیدگی کامل به حادثه با مسببان این اتفاق حتما برخورد شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *