بیوگرافی نیما نادری بازیگر و همسرش + عکس شخصی و سوابق

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و همسرش + عکس شخصی و سوابق

نیما نادری متولد 30 شهریور ماه سال 1366 در تهران است او در سریال شرم نقش بهزاد و در سریال شهباز نقش ارغوان هکر را بر عهده داشت در ادامه به بیوگرافی نیما نادری بازیگر تئاتر وسینما و تلویزیون یپردازیم.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و همسرش + عکس شخصی و سوابق

بیوگرافی نیما نادری و همسرش

بازیگر و نویسنده ایرانی متولد ۱۳۶۶ در تهران بوده و دارای تحصیلات بازیگری می باشد.

خانواده

نیما نادری بازیگر و فرزند علیرضا نادری نویسنده است و یک برادر دوقلو به نام سینا داشت که در سال ۹۲ برادر دوقلوی خود را بیماری صعب‌العلاجی از دست داد.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و پدرش + عکس شخصی و سوابق

در بیوگرافی نیما نادری می خوانیم که شاخص ترین اثری که او به شهرت و معروف رساند و توانست کارنامه او را پربار کند، ایفای نقش در سریال تعبیر وارونه یک رویا در نقش سیاوش مشرقی بود و همچنین نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی در مسیر زاینده رود در کنار مهرانه مهین ترابی و اشکان خطیبی و دیگر هنرمندان در نقش شاهرخ می باشد.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و همسرش + عکس شخصی و سوابق

سوابق

این اثری که سکوی پرتاب این جوان هنرمند به سمت شناخته شدن و به چهره مشهور شدن بود.
ایشان علاوه بر بازی در فیلم و سریال به عنوان نویسنده نیز فعالیت داشته و چند فیلمنامه و سناریو نیز در کارنامه هنری او دیده می شود.
در زمینه نویسندگی به آثاری چون سه گانه اورنگ و فیلم خونگاه و ..می توان اشاره کرد.
نکته مهم درباره این هنرپیشه ایرانی این است که در هر سه زمینه هنری فعال بوده و در تلویزیون و سینما و تئاتر حضور فعال داشته و چندین نمایش نیز روی صحنه بعد فقط اجرا کرده است

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

همچنین ببینید : بیوگرافی مدیا ذاکری

اینستاگرام و پیج شخصی

تصاویر اینستاگرامی زیادی از ایشان وجود دارد ، اما پیج شخصی وی با نام ایشان را پیدا نکردیم.
این هنرمند در نمایشنامه خوانی نیز تبحر دارد و جدیدترین نقشی که ایسفا کرده و مجموعه تلویزیونی و سریال لحظه گرگ و میش است

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و نویسنده

که با کارگردانی همایون اسعدیان روی آتنن شبکه سه رفته است و بازیگران تاتر زیادی در آن نقش آفرینی کرده اند.

آثار شاخص فیلم و سریال

مجموعه تعبیر وارونه یک رؤیا
در مسیر زاینده‌ رود
سریال لحظه گرگ و میش
نویسنده درخونگاه
نویسنده سه گانه اورنگ

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

ازدواج و همسرش

از ازدواج و وضعیت متاهل و مجرد بودن این بازیگر اطلاعی در دست نیست و عکسی تاکنون منتشر نشده است.

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش و عکس شخصی

اولین سریال تلویزیونی نیما نادری بازی در سریال در مسیر زاینده رود به کارگردانی حسن فتحی بود که نقش شاهرخ را بازی کرد، اما بیشترین شهرت او هنرنمایی در سریال تعبیر وارونه یک رویا است که دومین کار جدی نیما نادری در تلویزیون محسوب میشود که نقش مهمی بازی کرده است نادری توانست با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رؤیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریم امینی، داریوش ارجمند، پانته‌آ بهرام و فرهاد قائمیان تجربه خوبی بود.

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی و سوابق

با اینکه نیما نادری را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. نادری علاوه‌ بر بازیگر به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است.

جدیدترین کار هنری او بازی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش سروش مطلق بوده که بیش از پیش به شهرت و مطرح شدن نامش در بین بیننده ها و مخاطبان تلویزیون افزود

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

اسم واقعی بهزاد در فیلم و سریال شرم ، نیما نادری است که در آن نقش آفرینی کرده است. این دومین همکاری نیما نادری و فاطمه گودرزی بعد از سریال گرگ و میش است در این سریال هنرمندان مطرح و سرشناسی چون مرحوم سیروس گرجستانی، فاطمه گودرزی در نقش پوران ، اردلان شجاع کاوه ابوالفضل پور عرب در نقش صابر ،فریبا متخصص در نقش منصوره ،آشا محرابی در نقش مریم ، الهام طهموری در نقش لعیا و میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام و نسیم ادبی و مهرزاد جعفری در نقش نیما از جمله بازیگران این سریال هستند. سریال شرم از تاریخ ۴ آذر ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود.بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

بازیگری اولویت اول نیما نادری است

نیما نادری میگوید بازیگری یکی از مهم‌ترین عنصر‌ها در زندگی من است تا بتوانم دغدغه‌ها، منویات و درونیات خودم را تخلیه کنم و به اغنا برسم. نویسندگی هم برایم همین حکم را دارد. انیمیشن هم قرار است به عنوان یکی از این تخصص‌های جدید، وسعت بیشتری به کارم ببخشد و درونیاتم را به‌شیوه دیگری برای مخاطبان ارائه کند.

ادم خودخواهی است

نیما نادری میگوید من بسیار آدم خودخواهی هستم. اصولا اولین چیزی که در خلق یک اثر هنری در جایگاه نویسندگی، بازیگری، انیمیشن، کارگردانی تئاتر و… برایم اهمیت دارد، خوددرمانی است. این یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در انتخاب کار هنری درنظر می‌گیرم. پدرم از کودکی این را به من آموخته است. پدر به من می‌گفت در کار هنری اول باید خودت را درمان کنی و بعد با آن اثری که تولید کردی، مخاطب هم یاری خواهد شد و آموزش خواهد دید. در این سریال هم نقشی دارم که با چندین و چند ظاهر متفاوت ظاهر می‌شود. مانند سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که مخاطبان من را در دو نقش دیدند یا «لحظه گرگ‌ومیش» که سه دوره از زندگی یک آدم را بازی کردم؛ جوانی، میانسالی و پیری.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر و همسرش + عکس شخصی و سوابق

ترس تکراری شدن

نیما نادری میگوید  اصولا ترس هر بازیگری این است که تکراری شود؛ البته بیشتر از این‌که من باید از تکراری شدن در نقش‌های منفی بترسم، مغز‌های متفکر و تصمیم‌گیر سریال‌های تلویزیون باید از این نگران باشند که با خلق شخصیت‌های مثبت اغراق‌شده، مخاطبان خود را از دست بدهند. روزی یکی از دوستانم به من گفت امیدوارم تو یک‌بار نقش شخصی مثبت و نابینا را بازی کنی تا خاطره همه نقش‌های منفی که بازی کردی را بشورد و با خود ببرد.

بیوگرافی نیما نادری و همسرش + عکس شخصی بازیگر لحظه گرگ و میش

امیدوارم یک نقش مثبت خوب پیدا کنم و روزی تصمیم‌گیرندگان تلویزیون به این نتیجه برسند که اگر قرار است شخصیت مثبتی را به نگارش درآورند، شخصیت عاری از گناه نباشد. آدم‌های مثبت هم خطا و اشتباه دارند. این دست نقش‌ها که می‌خواهد در تلویزیون به عنوان الگوی جامعه، به‌ویژه برای جوانان به تصویر کشیده شوند، باید از سفیدی مطلق فاصله گیرند و خاکستری تعریف شوند. تا وقتی نقش‌های مثبت سریال‌های تلویزیون ما کاملا سفید باشند، من در این نقش‌ها بازی نخواهم کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *