بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی +خانواده و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکس

نیکی میربها کیست و اهل کجاست

نیکی میربها بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ در تهران بوده و 25 سال سن دارد او دارای لیسانس تئاتر از دانشگاه شهید بهشتی است و با سریال نیسان آبی وارد عرصه بازیگری حرفه ای شد سریالی که توسط منوچهر هادی کارگردانی شد خانم میربها در سریال نیسان آبی نقش کاملیا را بازی میکرد.

این بازیگر همچنین در تئاتر چندین نمایش را بازی کرده است و از بازیگران با استعداد تئاتر نیز است.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی نیکی میربها بازیگر نقش کاملیا درسریال نیسان آبی به همراه خانواده و عکس و اینستاگرام و سوابق او میپردازیم.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی +خانواده و عکس و اینستاگرام

بیوگرافی نیکی میربها

نیکی میربها از بازیگران با استعداد و نو ظهور تئاتر بوده که این روزها با سریال نیسان‌ ابی توانست به شهرت زیادی دست یابد

او متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ در تهران می باشد و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ نموده است.

طراح لباس

نیکی همچنین علاقه زیادی به طراحی لباس دارد و تا به حال در چندین نمایشگاه طراحی لباس شرکت کرده است. او در زمینه فعالیت‌های اجتماعی هم فعال بوده و به گفته خودش تا به حال در حدود ۸۰ تا ۹۰ خیریه کمک مالی کرده است.

وی در مسابقه رئالیتی شوی پدرخوانده به عنوان یکی از بازیکنان برتر حضور دارد. یک بار در گروه مافیا بازی کرده است و سه بار هم به عنوان شهروند در میان بازیگران نقش آفرینی نموده است.

این بازیگر جوان آینده دار در سریال نیسان آبی هم حضور داشت و توانست با بازی روان و درخشان خود را به جامعه هنری معرفی نماید.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکس

بازی در سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی اولین تجربه حرفه‌ای او در مقابل دوربین بوده و نقش کاملیا را برعهده دارد کاملیا دختر رضا خرسند با بازی مهران غفوریان بوده که طلبکار ش از او خواستگاری می‌کند و به او می‌گوید اگر به درخواست ازدواج من جواب رد بدهی پدرت را به زندان می‌اندازم کاملیا در موقعیت بدی قرار می‌گیرد در نهایت تصمیم می‌گیرد با این طلبکار ازدواج کند ولی یک شرط برای طلبکار پدرش می گذارد و می گوید باید یک خانه به نام من بزنید و حق طلاق را نیز به خودم بدهید.

سوابق

بازیگری نیکی میربها با فیلم “آشیانه ستارگان” به مرحله حرفه‌ای رسید و سپس با بازی در فیلم‌هایی همچون “ماجرای نیمروز”، “آذر”، “زیر همین سقف”، “پروانه‌ها در شب”، “سرخ‌پوست” و “سلام بمبئی” توانست مهارت خود را به رخ بیاورد.

او همچنین در سریال‌هایی همچون “رویا نگار”، “کویر”، “عشق پنجره دوم”، “حالا خورشید” و “پایتخت” بازی کرده است. همچنین نیکی میربها در سال ۱۳۹۹ در برنامه “چهل‌و‌یک” همراه با سینا قاسمی به عنوان مجریان شبکه ۱ سیمای جمهوری اسلامی و آر.تی.ال بازی کرد.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکس

جمشید صاحب نیسان آبی است و روی آن کار می کند رضا هم در جستجوی شغل مناسب برای زندگی بهتر تلاش می کند

بازی در کنار چهره های سرشناس سینمای ایران همچون مهران غفوریان و حسین یاری و یکتا ناصر یکی از بهترین تجارب این خانم هنرمند بوده که توانسته به دست آورد.

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکس

در این سریال بازیگرانی نظیر جمشید هاشم پور، یکتا ناصر، سانای امیر آبادی، طاها عبداللهی، مهران غفوریان، حسین یاری، ایمان صفا، یوسف صیادی، سحر قریشی، علیرضا خمسه، رضا بنفشه خواه، بهناز جعفری، حسام نواب صفوی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی، سبحان هادی، آرش ظللی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، کریم قربانی، غلامرضا نیکخواه، بهشاد شریفیان، گیتی قاسمی، سحر قریشی و… به ایفای نقش می پردازند.

پیج اینستاگرام nicki.mirbaha

بیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکسبیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکسبیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکسبیوگرافی نیکی میربها بازیگر سریال نیسان آبی کیست و اهل کجاست +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *